Лобчук, О.
    Робота з фразеологізмами на уроках української мови [Текст] / О. Лобчук, Е. Ігнатенко // Початкова школа. - 2006. - № 4. - С. 10-12.
Рубрики: Українська мова--Методика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
переносне значення -- словосполучення
Дескриптори: ПОЧАТКОВА ОСВІТА -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ -- ФРАЗЕОЛОГІЯ
Анотація: Методичні рекомендації щодо вивчення фразеологізмів на уроках української мови в початковії школі (з прикладами вправ).


Дод.точки доступу:
Ігнатенко, Е.
Є примірники у відділах:
(25.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


061
В 488


    Федорова, Юлія.
    Фразеологічні одиниці з прикметниками, утвореними від античних власних назв [Текст] / Юлія Федорова // Наукові записки [Вінницького держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія. - Вінниця, 2008. - Вип. 10, Т. 2. - С. 76-79. - Бібліогр.: с. 79.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Античний фразеологізм -- Античне особове ім’я -- Конотативне значення -- Переносне значення -- Субстативний фразеологізм -- Семантична група

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71070 - Б.ц. (вільний)




    Мельник, Р.
    Осмислити та систематизувати : розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів при вивченні "Лексикології" у 5 класі [Текст] / Р. Мельник // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 68-74.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексикологія
   Українська мова--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
однозначні слова -- багатозначні слова -- переносне значення -- омонімія -- алгоритм розрізнення слів
Анотація: В статті зосереджено увагу на цікавій і водночас досить непростій темі "Лексикологія української мови", яку учні повинні засвоїти на теоретичному, комунікативному й діяльнісному рівні. Надано методичні поради, розроблено систему завдань та дидактичних матеріалів (зокрема таблиці, алгоритм розрізнення мовних одиниць тощо), з метою активізації інтелектуальної діяльності учнів та розвитку їх логічного і асоціативного мислення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Петровська, Т.
    Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Читання--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
образність мовлення -- образні засоби -- художній образ -- поетичний образ -- переносне значення
Анотація: У статті розглянуто особливості роботи над епітетами як виразниками образності на уроках читання в 2—4 класах. Автор демонструє ефективні прийоми аналізу мовних засобів, з допомогою яких створюються художні образи. Це: 1) прийом вибіркового читання; 2) спостереження над художнім текстом; 3) словникова робота; 4) різні форми ілюстрування тексту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Караман, Станіслав.
    Дотримання лексичної норми в умовах сучасної української лінгводинаміки [Текст] / Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 6. - С. 17-20. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
вивчення лексики -- літературне слововживання -- переносне значення -- метафора -- метонімія -- синекдоха

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД