Лобчук, О. Робота з фразеологізмами на уроках української мови [Текст] / О. Лобчук, Е. Ігнатенко> // Початкова школа. - 2006. - № 4. - С. 10-12. Рубрики: Українська мова--Методика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): переносне значення -- словосполучення Дескриптори: ПОЧАТКОВА ОСВІТА -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ -- ФРАЗЕОЛОГІЯ Анотація: Методичні рекомендації щодо вивчення фразеологізмів на уроках української мови в початковії школі (з прикладами вправ). Дод.точки доступу: Ігнатенко, Е. Є примірники у відділах: (25.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
В 488 Федорова, Юлія. Фразеологічні одиниці з прикметниками, утвореними від античних власних назв [Текст] / Юлія Федорова> // Наукові записки [Вінницького держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія. - Вінниця, 2008. - Вип. 10, Т. 2. - С. 76-79. - Бібліогр.: с. 79.
Кл.слова (ненормовані): Античний фразеологізм -- Античне особове ім’я -- Конотативне значення -- Переносне значення -- Субстативний фразеологізм -- Семантична група Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71070 - Б.ц. (вільний) |
Мельник, Р. Осмислити та систематизувати : розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів при вивченні "Лексикології" у 5 класі [Текст] / Р. Мельник> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 68-74. Рубрики: Українська мова--Методика--Лексикологія Українська мова--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): однозначні слова -- багатозначні слова -- переносне значення -- омонімія -- алгоритм розрізнення слів Анотація: В статті зосереджено увагу на цікавій і водночас досить непростій темі "Лексикологія української мови", яку учні повинні засвоїти на теоретичному, комунікативному й діяльнісному рівні. Надано методичні поради, розроблено систему завдань та дидактичних матеріалів (зокрема таблиці, алгоритм розрізнення мовних одиниць тощо), з метою активізації інтелектуальної діяльності учнів та розвитку їх логічного і асоціативного мислення. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Петровська, Т. Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Читання--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): образність мовлення -- образні засоби -- художній образ -- поетичний образ -- переносне значення Анотація: У статті розглянуто особливості роботи над епітетами як виразниками образності на уроках читання в 2—4 класах. Автор демонструє ефективні прийоми аналізу мовних засобів, з допомогою яких створюються художні образи. Це: 1) прийом вибіркового читання; 2) спостереження над художнім текстом; 3) словникова робота; 4) різні форми ілюстрування тексту. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Караман, Станіслав. Дотримання лексичної норми в умовах сучасної української лінгводинаміки [Текст] / Станіслав Караман> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 6. - С. 17-20. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика Кл.слова (ненормовані): вивчення лексики -- літературне слововживання -- переносне значення -- метафора -- метонімія -- синекдоха Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |