Ліскович, Є.
    Активні форми й методи навчання на уроках географії [Текст] / Є. Ліскович // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 20-23.
Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
тип уроку -- структура уроку -- самостійна робота -- пізнавальна діяльність учнів -- засвоєння знань
Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ФІЗИЧНА ГЕОГРАФІЯ
Анотація: Наводяться приклади активних форм навчання: дидактичних ігор, уроків-заліків, конференцій, а також приклади самостійної роботи з підручником

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1122 (1 прим.) - Б.ц.)




    Кобернік, Сергій.
    Дидактичний комплекс до вивчення тем "Ґрунти і земельні ресурси", "Рослинний покрив", "Тваринний світ" у 8 класі [Текст] / С. Кобернік, Р. Коваленко // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 4. - С. 11-14.
Рубрики: Географія--Фізична географія України--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
Ґрунт -- диспут -- гра -- самостійна робота
Анотація: Пропонуються опорні схеми та розробки навчального диспуту і гри-змагання із зазначених тем.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Роман
Є примірники у відділах:
(02.08.2005р. Інв.4061 (1 прим.) - Б.ц.)


CUKK-VDPU
С30


    Семенів, Н.
    Формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності школярів при вивченні української (рідної) мови за електронним підручником [Текст] / Н. Семенів // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 4. - С. 9-13 . - Бібліогр: 5 назв
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручникам
Кл.слова (ненормовані):
Електронний підручник -- самостійна робота -- Евристичний прийом -- засвоєння знань
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА,УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Самостійна навчально-пізнавальна діяльність школярів при вивченні української мови за електронним підручником.

Є примірники у відділах:
(08.08.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
С13


    Савченко, О.
    Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися [Текст] / О. Савченко // Початкова школа. - 2007. - № 8. - С. 1-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Виховання свідомого ставлення до навчання
Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота
Анотація: Про виховання в дітей здатності до самонавчання, вміння логічно мислити.

Є примірники у відділах:
(04.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
У45


    Україна. М-во освіти і науки
    Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітнії навчальних закладів: Методичні рекомендації № 1/9-651 від 29.10.07 [Текст] / Україна. М-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 34-35. - С. 39-41.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
Самостійна робота

Є примірники у відділах:
(10.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Л73


    Локтіонов, В.
    Урок на тему "Країни Латинської Америки.Регіональний огляд", 10 клас [Текст] / В. Локтіонов // Географія та основи економіки в школі. - 2008. - № 4. - С. 19-21. - Бібліогр.:4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
бесіда -- самостійна робота -- дослідження -- колективна робота
Анотація: Під час вивчення другого розділу курсу "Економічна та соціальна географія світу" в 10 класі основними методами роботи мають бути проблемний і дослідницький.





    Еш, Світлана.
    Методологічні підходи до використання новітніх технологій у процесі вивчення фінансових дисциплін [Текст] / Світлана Еш // Вища школа. - 2008. - № 8. - С. 60-70 : фото. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Вища школа--Новітні технології
   Вища школа--Методика викладання--Тести

   Вища школа--Фінансови дисципліни

Кл.слова (ненормовані):
активні методи -- прктичні завдання -- кредитно-модульна технологія -- самостійна робота -- навчальні технології -- тести
Анотація: В статті розглядаються складові методології, які дають можливість засвоїти фінансові дисципліни з позиції системного аналізу. Автор наводить приклад одного з варіантів підсумкової контрольної роботи з дисципліни "Фінансовий ринок", розробленої у формі тестів.





    Гардашук, Тетяна.
    Євроінтеґраційні виміри освіти [Текст] / Т. Гардашук // Сучасність. - 2009. - № 3/4. - С. 235-245.
Рубрики: Навчальний процес--Гуманізація--Європа
   Філософія освіти

   Вища школа--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- Знання -- Самостійна робота
Анотація: Інтеграція української молоді в європейське освітнє, культурне й наукове середовище можливе лише за наявності відповідної потужної основи, що має закладатися вітчизняною школою.





    Покась, Л.
    Методика організації та проведення шкільних семінарів на уроках фізичної географії [Текст] / Л. Покась // Географія та основи економіки в школі. - 2010. - Січень № 1. - С. 15-19. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Географія--Методика--Форми навчання--Семінарські заняття
Кл.слова (ненормовані):
Самостійна робота
Анотація: Про шкільний семінар як інноваційну форму навчання. Розглянуто методику організації семінарського заняття на уроках географії.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гавриш, М.
    Творчість на кожному уроці [Текст] / М. Гавриш // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 54-58.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- проблемне навчання -- діалог -- самостійна робота -- складання творів -- метод проектів -- позакласні заходи
Анотація: Автор розкриває питання розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання.





    Конышева, А. В.
    Графические опоры как средство управление самостоятельной работой по иностранному языку студентов технических специальностей [Текст] / А. В. Конышева // Studia germanica et romanica: Іноземні мови. Зарубіжна література. Методика викладання. - 2008. - Т. 5, № 3. - С. 110-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Іноземні мови--Самостійна робота--Технічна спеціальність
Кл.слова (ненормовані):
Графічна опора -- Управління -- Самостійна робота -- Принципи -- Пізнавальна діяльність -- Вправи -- Іноземна мова





    Палієнко, С.
    Як формувати дослідницькі навички [Текст] / С. Палієнко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 6. - С. 40-43.
Рубрики: Правознавство--Методика викладання
   Педтехнології--Проектна технологія

Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота -- проблемне навчання -- проектна діяльність -- проект -- стимулювання дослідницької діяльності учнів
Анотація: Автор пропонує ознайомитися з цікавими формами і методами активізації самостійної роботи, формуванні дослідницьких навичок на уроках правознавства.





    Михайльова, Катерина.
    Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження [Текст] / Катерина Михайльова, Тамара Зверко // Вища школа. - 2010. - № 2. - С. 34-40
Рубрики: Вища освіта--Соціологія освіти
   Вища освіта--Болонський процес

Кл.слова (ненормовані):
європейські -- Болонський -- навчальний -- дистанційна форма -- норми -- модульна технологія -- студенство -- самостійна робота -- рейтингова система
Анотація: Узагальнюються результати впровадження європейських освітніх стандартів у національну систему освіти. На базі проведених соціологічних досліджень окреслюються основні проблемні зони цього напрямку розвитку системи освіти та акцентується увага на тих елементах, які можуть сприяти ефективному вирішенню питань.


Дод.точки доступу:
Зверко, Тамара
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Чорний, Олексій.
    Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління [Текст] / Олексій Чорний, Дмитро Родькін // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 23-34. - Бібліогр.: в кінці статті
Рубрики: Вища освіта--Інженерна
   Вища освіта--Освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- інженерна освіта -- інформаційні технології -- комунікаційні технології -- віртуальна лабораторія -- самостійна робота -- наукові дослідження -- студенти -- магістранти -- дисертаційні роботи
Анотація: Розглядається застосування віртуальних лабораторних комплексів як технології професійно-орієнтованої підготовки фахівців. Наводиться структура і характеристика напрямків наукових досліджень. Розглядається застосування віртуальних комплексів в електромеханіці.


Дод.точки доступу:
Родькін, Дмитро
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Еш, Світлана.
    Методика викладання у вищому навчальному закладі [Текст] / Світлана Еш // Вища школа. - 2010. - № 11. - С. 94-108. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Вища освіта--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічні дослідження -- основи наукових досліджень -- нові технології навчання -- майбутній викладач -- заняття -- методика -- семінарські заняття -- самостійна робота
Анотація: У статті розглядається роль дисципліни "Методика викладання у вищому навчальному закладі" у підготовці магістрів з фінансів. Пропонується авторський варіант змісту лекцій, семінарських занять, перелік питань для підготовки до заліку, наводяться варіанти контрольної роботи для студентів заочної форми навчання.





    Хомазюк, Тетяна.
    Кредитно-модульна система: нові аспекти виробничої практики "Догляд за хворими" [Текст] / Тетяна Хомазюк, Катерина Дука, Інна Борисова, Володимир Березуцький [та ін.] // Вища школа. - 2010. - № 11. - С. 109-113. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Вища освіта--Медична
Кл.слова (ненормовані):
медична допомога -- болонський процес -- оцінювання -- труднощі -- самостійна робота -- виробнича практика
Анотація: Розглядається проблема організації виробничої практики "Догляд за хворими" в умовах кредитно-модульної системи на основі досліду Дніпропетровської державної медичної академії.


Дод.точки доступу:
Дука, Катерина; Борисова, Інна; Березуцький, Володимир




    Іванов, Юрій.
    Досвід підготовки магістрів з оподаткування в Харківському національному економічному університеті [Текст] / Юрій Іванов // Вища школа. - 2010. - № 12. - С. 50-62 : табл. - Библиогр.: с. 50, 58, 61
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Харківський національний економічний університет
   Вища освіта--Магістратура

Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічний розвиток -- освітній простір -- магістр -- бакалаврат -- самостійна робота
Анотація: Розглянуті основні проблеми, особливості навчально-методичного та наукового забезпечення підготовки магістрів з оподаткування. Висвітлено досвід організації навчального процесу в Харківському національному економічному університеті.





    Артемова, Любов.
    Виховання чи лише навчання студентів [Текст] / Любов Артемова // Вища освіта. - 2011. - № 1. - С. 93-104 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Репродуктивне завдання ; Реконструктивне завдання
Рубрики: Вища освіта--Магістратура
Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота -- навчання -- виховання
Анотація: Вісвітлена проблема виховання студентів магістратури у процесі вивчення курсу "Теорія і практика вищої школи" на основі досвіду Київського міжнародного університету.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(17.03.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Листопадова, О.
    Домашнее задание / О. Листопадова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 4. - С. 37-39
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
домашнее задание -- домашня робота -- самостоятельная работа -- самостійна робота
Анотація: В статті автор висвітлює особливості проведення домашньої роботи як один з ефективних методів навчання та самоосвіти учня.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(19.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Диба, Михайло.
    Продуктивне навчання і його роль у підготовці фахівців / Михайло Диба // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 60-65 : рис.
Рубрики: Вища освіта--Організаційна структура
Кл.слова (ненормовані):
лекції -- круглі столи -- семінари -- класно-урочна система -- продуктивне навчання -- ринок праці -- самостійна робота -- індивідуальний розвиток
Анотація: У статті розкриваються проблеми та недоліки класно-урочної системи організації навчання. Запропоновано шляхи вдосконалення технології та організації навчання у ВНЗ України через запровадження методів активного навчання у процес підготовки майбутніх фахівців.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(19.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)