Бондаренко, Ю. Зіставлення художньо-історичного мислення письменників на уроках літератури (на матеріалі творів про Марусю Чурай) [Текст] / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 30-35. Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання--Український фольклор - Персоналії творів і виконавців фольклору - М. Чурай--Українська література ХХ ст. - Персоналії - Ліна Костенко "Маруся Чурай" Кл.слова (ненормовані): методика викладання -- системні зв'язки -- художньо-історичне мислення -- образ -- учні Анотація: Приклад демонстрації школярам специфіки художньо-історичного мислення письменників під час змалювання одних і тих же постатей при вивчені в 11 кл. роману Л. Костенко "Маруся Чурай" Є примірники у відділах: (04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.) |
Бондаренко, Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська література--Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): образи-персонажі -- системні зв'язки -- взаємодія -- стосунки -- типологічне моделювання -- зіставлення -- групування Анотація: У статті описано процес вивчення образів-персонажів на основі їх художньої взаємодії. Така методика дає можливість розвивати в учнів уміння здійснювати не тільки індивідуальну характеристику, але й осмислювати внутрішні зв'язки в системі літературних героїв. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 30-32. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Методика--Образи-персонажи Кл.слова (ненормовані): образи-персонажі -- системні зв'язки -- взаємодія -- стосунки -- типологічне моделювання -- зіставлення -- групування Анотація: У статті описано процес вивчення образів-персонажів на основі їх художньої взаємодії. Така методика дає можливість розвивати в учнів уміння здійснювати не тільки індивідуальну характеристику, але й осмислювати внутрішні зв'язки в системі літературних героїв. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |