Краснова, Н. До проблеми діагностики й відбору спеціалістів у галузі соціальної роботи [Текст] / Н. Краснова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 69-73. - Бібліогр.:5 назв Рубрики: Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): Пролонгований відбір фахівців -- Професійний відбір -- Соціальна робота |
Чуракова, О. Про професійну компетентність соціального працівника [Текст] / О. Чуракова > // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.:10 назв. Рубрики: Соціальний працівник--Професійна компетентність Служби соціального захисту --Кадри Кл.слова (ненормовані): Соціальна робота -- Кадрове забезпечення |
Надвинична, Т. Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Психологія управління Кл.слова (ненормовані): соціогуманітарна сфера -- соціальна робота -- менеджмент -- професійна діяльність Анотація: У статті обгрунтована нагальна потреба технологізації як соціального менеджменту в цілому, так і менеджменту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального працівника, що гарантує її повноцінний результат, а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (18.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Човган, Олена. Особистісне спричинення доброчинної спрямованості поведінки соціального працівника / О. Човган> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія галузева Кл.слова (ненормовані): особистість -- соціальна робота -- доброчинна спрямованість поведінки -- соціальний працівник -- соціальна допомога -- альтруїзм -- емпатія Анотація: У статті розглядаються психологічна сутність і критерії розвиненості доброчинної спрямованості і професійної поведінки особистості соціального працівника, котра полягає в допомозі навколишнім, яка здійснюється на засадах альтруїзму. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Панок, Віталій. Психологічна служба системи освіти і війна [Текст] / В. Панок> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 3. - С. 18-23 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологічна служба в школі Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- психологічна служба -- соціальна робота -- війна -- психосоціальна робота -- волонтерство Анотація: Стаття висвітлює систематичну фахову роботу працівників психологічної служби системи національної освіти (а це нині 22400 осіб) та її головної оргуправлінської структури - Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України про спрямування, зміст, форми, різновиди та обсяги надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги (переважно на волонтерських засадах) постраждалим унаслідок окупації Криму і Севастополя та бойових дій на Сході України. Результати цьогорічного березневого моніторингу в усіх областях, районах і містах країни показали, що досить різноманітними є як основні цільові групи населення, котрим надається психосоціальна допомога, так і її види, акції та заходи, які істотно полегшують сприйняття різними категоріями постраждалих повсякденного багатопроблемного життя. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шпак, Валентина. Інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва: історія і сьогодення / В. Шпак, Г. Майборода> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 4. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--ВНЗ--Україна Кл.слова (ненормовані): навчально-науковий інститут -- педагогічна освіта -- соціальна робота -- мистецтво -- реформування системи вищої освіти Анотація: Репрезентовано сторінки історії навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва з нагоди святкування 95-річного ювілею Черкаського національного універистету імені Богдана Хмельницького. Проаналізовано сучасні проблеми і перспективи подальшого розвитку педагогічної освіти і науки в інституті, здобутками якого нині є мовні стратегії, оптимізація академічної мобільності викладачів і студентів. Наголошено, що прикметною рисою інституту є активне включення в дослідницько-експериментальну діяльність студентів, які формують у собі навички науковця. Увагу акцентовано на підготовці вчителя, вихователя, соціального працівника, митця нового покоління, адаптованого до світових глобалізаційних змін, інформаційної революції, внутрішніх соціально-політичних трансформацій. Дод.точки доступу: Майборода, Галина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |