Анікеєнок, О.
    Психологічні проблеми виховання [Текст] / О. Анікеєнок // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 34-35.
Рубрики: Виховання --Сутність, зміст, процес виховання
   Психологія виховання

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості
Анотація: Навчально-виховний процес є важливим чинником соціалізації учнів, особистості кожної дитини. В статті визначено об'єктивні проблеми виховання, які залежать від процесу соціалізації, ускладненого соціально- економічними змінами в суспільстві.





    Кудашкіна, О. З.
    Кіберсоціалізація як новий вид соціалізації у віртуальному середовищі / О. З. Кудашкіна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 1. - С. 12-18. - бібліогр.: с. 17-18 15 назв
Рубрики: Соціалізація особистості
Кл.слова (ненормовані):
кіберсоціалізація -- соціалізація особистості -- віртуальна реальність -- кіберпростір -- інтернет-спільноти -- інформаційне суспільство
Анотація: У статті розкрито сутність та зміст процесу кіберсоціалізації особистості. Під час аналізу віртуального соціалізуючого середовища та процесу кіберсоціалізації зроблено акцент на його етапах, які регулюють відносини в кіберпросторі.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(11.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Ісакова, Тамара Олегівна.
    Політичний флешмоб як форма реалізації нових ідентичностей в інформаційному суспільстві [Текст] / Тамара Олегівна Ісакова // Стратегічні пріоритети : наук.-аналіт. щокварт. зб. - 2012. - № 3. - С. 144-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційне суспільство--Соціальні комунікації
Кл.слова (ненормовані):
Соціальні медіа -- Пряма демократія -- Соціалізація особистості





    Соколова, И.
    Противоречия современного этапа развития системы непрерывного образования в эпоху глобальных перемен: поиск продуктивных решений [Текст] / Ирина Соколова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 46-53. - Зміст: Визитка Института педагогического образования и образования взрослых Российской академии образования (ИПООВ РАО) ; Профессиональные риски - профессиональные деформации
Рубрики: Освіта--Безперервна--Протиріччя
Кл.слова (ненормовані):
система освіта -- соціалізація особистості -- якість освіти -- варіативність навчальних курсів
Анотація: В статье рассматриваются противоречия, которые возникают сегодня в системе образования, а также продуктивные их решения. Особое внимание обращается на культуротворческую деятельность педагога. Отсюда и "мисия школы", нацеленность её на решение актуальных задач: социализации личности, обеспечения вариативености учебных курсов, решение проблемы оценки качества образования, аттестации школ и учителей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чепіга, І. В.
    Формування громадянськості в процесі громадянської соціалізації старших підлітків [Текст] / І. В. Чепіга // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 4-10. - Бібліогр.: с. 10 (3 назви) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Виховання--Громадянське виховання
   Соціалізація особистості

Кл.слова (ненормовані):
громадянськість -- громадянська соціалізація -- соціалізація особистості
Анотація: У статті розглянуто основні аспекти процесу формування громадянськості в контексті громадянської соціалізації підлітків на основі соціально-педагогічних підходів до розвитку особистості, розкрито сутність, зміст, засоби та мету громадянської соціалізації підлітків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ткаченко, Владислава
    Комунікативна компетентність особистості і спілкування в сучасному світі: філософсько-освітній аспект [Текст] / Владислава Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 37-41. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Соціальна філософія--Особистість--Спілкування
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
феномен спілкування -- інформаційне суспільство -- комунікативна компетентність -- соціалізація особистості
Анотація: У статті представлено феномен спілкування як об'єкт філософського пізнання. Сучасна концепція спілкування з'ясовує його сутність як соціального явища, враховує його функції, форми прояву тощо. В інформаційному суспільстві феномен спілкування набуває характерних особливостей. Викладене зумовлює врахування цих особливостей у практичній освітній діяльності, а також необхідність формування комунікативних навиків як основи соціалізації особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Жук, О. М.
    Ресоціалізація та її роль у соціальній адаптації жінок, звільнених з місць позбавлення волі [Текст] / О. М. Жук // Держава і право : збірник наук. праць. - 2014. - Вип. 63. - С. 219-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засуджені--Жінки--Соціальна адаптація
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- трудова реабілітація -- пеніцетарна ресоціалізація -- виправлення -- дострокове звільнення -- гуманізація
Анотація: Розглядаються питання соціальної та трудової реабілітації жінок засуджених до позбавлення волі, підготовка до звільнення та їх подальша адаптація після відбування покарання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мартинюк , О.
    Урок на тему "Соціалізація особистості" Людина і світ. 11 клас / О. Мартинюк // Історія в школах України. - 2011. - № 9. - С. 36-39
Рубрики: Суспільствознавство--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- соціалізація особистості -- СІМ'Я
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого: пояснити, що таке соціалізація, і яку роль вона відіграє у формуванні особистості; охарактеризувати сім’ю як основу суспільства, розкрити її функції та роль у розвитку особистості; визначити особливості і прояви родинної соціалізації.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)




    Квадріціус, С.
    Школа для миру й любові / С. Квадріціус, Л. Квадріціус // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 12. - С. 46-50
Рубрики: Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття, семінари
   Виховні заходи--Соціальне виховання

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- соціалізація -- конфліктна ситуація
Анотація: Представлено тренінг у рамках методичної ради "Соціалізація особистості як соціально-педагогічний процес".


Дод.точки доступу:
Квадріціус, Л.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Волошина, С. В.
    Розвиток національних і загальнолюдських цінностей - домінувальний фактор самореалізації особистості (модель освітнього соціалізувального простору) / С. В. Волошина // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 11. - С. 6-8
Рубрики: Виховання--Національно-патріотичне
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості
Анотація: Ознайомлено з моделлю діяльності Червонопартизанської школи І-ІІІ ст. Херсонської області.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пензай, Л.
    Становлення особистості дитини в сучасному освітньому просторі / Л. Пензай // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11/12. - С. 18-19
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- соціалізація особистості -- освітнє середовище -- освітній простір
Анотація: Розкрито важливість розбудови освітнього простору, в якому особистість з раннього дитинства усвідомлювала би свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набувала досвід взаємодії із соціумом.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Піскорська, Лідія.
    Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Лідія Піскорська, Тетяна Любчич // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 3. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Шкільна педагогіка--Гештальт-метод--Всеукраїнський семінар
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- соціальна адаптація -- компетентність -- гештальтпедагогіка -- гештальтпсихологія -- гештальт-метод -- гештальт-завдання -- патерн -- соціалізація особистості -- ціннісні орієнтації -- патріотизм -- національна свідомість
Анотація: Схарактеризовано поняття гештальту. Окреслено проблемне коло гештальт-завдання соціальної адаптації шкільної молоді. Обґрунтовано актуальність, важливість виконання гештальт-завдань на уроках української мови і літератури, позакласних заняттях.


Дод.точки доступу:
Любчич, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)