Євтух, О. Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки [Текст] / О. Євтух, О. мол. Євтух, А. Фастовець> // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 48-56. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта--Педагогічні технології Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): рефлективна модель навчання -- інтерактивні методи навчання -- мислення -- сприйняття інформації -- робота головного мозку -- абстрактне мислення -- емоційно-образне мислення Анотація: У статті розглядається процес навчання через призму сучасної фізіології. Встановлено, що ефективність навчального процесу залежить від форм навчання - найбільш ефективними є ті форми, які задіюють одночасно логічне й образне мислення. Дод.точки доступу: Євтух, О. мол.; Фастовець, А. |
Силко, О. Є. Елементи тренінгу на уроці української мови [Текст] / О. Є. Силко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 49-51. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Українська мова--Частини мови Кл.слова (ненормовані): освіта -- сприйняття інформації -- дитяча психіка Анотація: Освітній процес має бути цікавим і захопливим. Як складне зробити простим ? Як допомогти сучасним здобувачам освіти запам‘ятати стільки термінів і понять, передбачених шкільною програмою ? |
Хоменко, Катерина. Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів [Текст] / Катерина Хоменко> // Початкова школа. - 2020. - № 4. - С. 54-56. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- вправи -- кластер -- ажурна пилка -- кошик ідей -- Діаграма Венна -- усвідомлення інформації -- сприйняття інформації -- початкова школа Анотація: У статті наведно низку вправ для розвитку критичного мислення у молодших школярів, які допомогають краще сприймати й усвідомлювати інформацію учнями, заохочувати їх до самостійного навчання та співпраці в групі. |