CUKK-VDPU
К67


    Корнєєв, В.
    Урок географії: загальні вимоги, типи і структура [Текст] / В. Корнєєв // Географія та основи економіки в школі. - 2007. - № 3. - С. 2-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- структура уроків
Анотація: Сучасний урок географії повинен мати мету, зміст, тип і структуру. Відповідно до цього учитель організовує свою діяльність і діяльність учнів на уроці

Є примірники у відділах:
(19.04.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Савченко, О.
    Сучасний урок: суб'єктивність навчання і варіативність структури [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 11-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Урок
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- типи уроків -- назви уроків -- урок з особливим контингентом учнів -- інтегровані уроки

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шишкіна, Л.
    Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 61-66
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
відкриті заняття -- вимоги до відкритого заняття -- типи уроків
Анотація: Корткий огляд форм організації навчального заняття допоможе зорієнтуватись в їх різноманітті при підготовці до уроку, а схема самоаналізу дасть можливість педагогу об'єктивно оцінити свій урок.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Амаєва, Л.
    Урок - дзеркало культури / Л. Амаєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 68-69
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вимоги до уроку -- триєдина мета уроку -- структура особистісно зорієнтованого уроку -- типи уроків -- нестандартний урок
Анотація: В статті висвітлено особливості побудови й проведення сучасного уроку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Маркотенко, Т.
    Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання [Текст] / Тамара Маркотенко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 5-6. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання
Кл.слова (ненормовані):
учні -- близькоспоріднені мови -- українська мова -- російська мова -- типи уроків -- специфіка
Анотація: У статті розглядаються особливості оволодіння українською мовою учнями шкіл з російською мовою навчання, типи і специфіка уроків української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Урок української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 61-62
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Круглий стіл --Урок
   Українська мова--Компетентність освіти

Кл.слова (ненормовані):
урок української -- компетентнісна освіта -- компетентнісне навчання -- мотивація навчальної діяльності учнів -- організація навчальної діяльності учнів -- показники ефективності уроку -- типи уроків
Анотація: 8 березня 2014 року в Інституті педагогіки НАПН України відбулося чергове засідання круглого столу на тему "Урок української мови у системі компетентнісної освіти".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пентилюк, М.
    Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Типи уроків
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- типологія (класифікація) уроків -- аспектні уроки -- уроки розвитку комунікативних умінь -- модифіковані (інтегровані, нестандартні) -- типи уроків -- варіанти уроків
Анотація: У статті аналізується наукова типологія сучасного уроку української мови в процесі розвитку традиційної й новітньої лінгводидактики з середини минулого століття. Особливу увагу автор звертає на сучасні інтерпретації типології уроків і вагомий внесок у її розв'язання українських учених-методистів. У схемах і таблицях автор пропонує порівняльний аналіз типів уроків мови і спонукає до подальших пошуків розв'язання цієї кардинальної проблеми в реалізації мовної освіти в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Вашуленко, О.
    Типи і структура уроків навчання грамоти (читання) [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 5-10
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- класифікація уроків -- типи уроків -- дидактична структура уроку -- навчання грамоти (читання) -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті проведено теоретичний аналіз понять "урок", "сучасний урок"; досліджено класифікації уроків; запропоновано типи уроків читання у період навчання грамоти, визначено їх структуру; проаналізовано умови, що впливають на результативність уроку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Семеног, О.
    Навчальна книжка: діалогічна взаємодія і співтворчість учителя й учнів [Текст] : [рецензія на книги О. Куцевол "Народився він для бою" (2011), "Будівничі перекладацьких мостів" (2012) ] / Олена Семеног // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 11. - С. 69-71.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Каф. методики філологічних дисциплін--Праці викладачів--Куцевол О. М.

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичні видання -- урок літератури -- новітні педагогічні технології -- зміст уроків -- типи уроків -- епіграф -- інноваційні форми і методи навчання
Анотація: Запропоновано рецензію на навчально-методичні видання відомого українського методиста О. М. Куцевол, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри методики філологічних дисциплін ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Докладно проаналізовано зміст та структуру посібників, присвячених методиці вивчення творчості українських письменників. Підкреслено, що виклад навчально-дослідницького матеріалу відповідає загальнодидактичним принципам науковості, доступності, системності, а ключові концепти - індивідуальність письменника і педагогічні технології - подані у вимірах стрижневих ідей Гуманності, Правди, Моральності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Горошкіна, Олена
    Ідеї О. М. Біляєва в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактична спадщина -- типи уроків -- підручник української мови -- український методист
Анотація: У статті висвітлено, як методичні ідеї українського методиста О. М. Біляєва знайшли своє відображення в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів. Особливу увагу приділено проблемі методів навчання української мови в школі, типи уроків, лінгводидактичної термінології. Акцентовано увагу на розробленні О. М. Біляєвим підручників української мови, концептуальних засад мовної освіти


Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (класик української лінгводидактики, засновник методичної школи, професор, доктор педагогічних наук, член-кореспонден АПН України ; 1925-2006) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Вашуленко, О.
    Варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 10-14. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти--Урок
Кл.слова (ненормовані):
уроки навчання грамоти -- уроки читання -- типи уроків
Анотація: Розглянуто структуру уроків читання в період навчаня грамоти, зупинившись на характеристиці уроків кожного типу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД