Ліскович, Є. Активні форми й методи навчання на уроках географії [Текст] / Є. Ліскович> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 20-23. Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): тип уроку -- структура уроку -- самостійна робота -- пізнавальна діяльність учнів -- засвоєння знань Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ФІЗИЧНА ГЕОГРАФІЯ Анотація: Наводяться приклади активних форм навчання: дидактичних ігор, уроків-заліків, конференцій, а також приклади самостійної роботи з підручником Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1122 (1 прим.) - Б.ц.) |
Ісаєвич, М. Інтегровані уроки з української мови та літератури рідного краю [Текст] / М. Ісаєвич> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 3. - С. 25-30. Рубрики: Українська мова--Класно-урочна система--Типи і структура уроку Кл.слова (ненормовані): тип уроку -- міжпредметні зв'язки -- дієслово -- лірика Анотація: Пропонується розробка двох інтегрованих уроків з української мови та літератури, мета яких поглибити знання учнів про дієслово та спонукати їх до вивчення літератури рідного краю Є примірники у відділах: (01.07.2005р. Інв.3826 (1 прим.) - Б.ц.) |
Голуб, Ніна. Урок української мови у системі компетентнісної освіти / Ніна Голуб> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 6. - С. 61-62 Рубрики: Освіта--Компетентнісна Кл.слова (ненормовані): тип уроку -- вид уроку -- завдання уроку -- мотивація учнів -- цілетворення -- цілевизначення -- цілереалізація Анотація: Звіт про засідання "круглого столу" на тему "Урок української мови у системі компетентнісної освіти" що відбувся у березні 2014 р. в Інституті педагогіки. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, Юрій Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок української літератури -- тип уроку -- вид уроку Анотація: Розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |