061
Ч-492


    Яцишин, О.
    Мотиваційний тренінг як комплексний підхід до формування мотивації вивчення іноземної мови студентів-менеджерів [Текст] : сборник научных трудов / О. Яцишин // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 197-205.
УДК
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання у вузі

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний)




    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.






    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.






    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.






    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.






    Кудрявцева, Наталія
    Комплексний психофізичий тренінг і внутрішня розкутість [Текст] / Наталія Кудрявцева, Валерій Гузик // Український театр. - 2005. - № 1-2. - С. 23 - 27
Рубрики: Театральна педагогіка--Майстерність актора--Психофізичний тренінг


Дод.точки доступу:
Гузик, Валерій




    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал. ; № 4. - С. 22-36 : табл. - Бібліогр. : 32 назв.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.







    Жукотинська, В. Д.
    Шляхи оновлення системи підвищення валіфікації педагогічних працівників [Текст] / В.Д. Жукотинська // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 3. - С. 42-45 : табл.
Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта
   Професії--Педагоги--Підвищення працівників

Кл.слова (ненормовані):
Розвиток -- СТВОРЕННЯ -- ПЛАНИ -- ПРОГРАМА -- ПІДРУЧНИКИ -- Навчальні технології -- Концепція -- Тренінг
Анотація: Модернізація освіти характеризується сьогодні процесами активного розвитку: зміни у змісті освітньої діяльності, запровадження нових навчальних планів, програм, підручників, застосувння новітніх навчальних технологій, створення нових моделей закладів освіти і концепцій їх подальшого розвитку.





    Бенера, В.
    Інтелектуальний тренінг як засіб удосконалення пізнавальних умінь педагога [Текст] / В. Бенера // Дошкільне виховання. - 2003. - № 3. - С. 10-12
Рубрики: Педагог--Самоосвіта--Інтелектуальний тренінг





    Штабова, Л.
    Вправи для тренінгу мислення молодших школярів на уроках математики [Текст] / Л. Штабова // Початкова школа. - 2003. - № 5. - С. 15-16
Рубрики: Початкова освіта--Математика--Тренінг





    Шмаргун, В. М.
    Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку [Текст] / В.М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 2-3. - С. 33-37
Рубрики: Психічний розвиток--Затримка--Руховий тренінг
   Дефектологія--Порушення психофізичного розвитку






    Тодорів, Л. Д.
    Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу [Текст] / Л.Д. Тодорів // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 2-3. - С. 79-86
Рубрики: Самосвідомість--Тренінг





    Мізерна, О. О.
    Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" [Текст] : для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 4. - С. 37-43
Рубрики: Психологія вікова--Підлітки--Агресивність
   Тренінг--Підлітки--Самовдосконалення






    Сидоров, В.
    Деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методические материалы для тренинга [Текст] / В. Сидоров // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 4. - С. 44-50
Рубрики: Соціальна психологія--Тренінг





    Гольдштейн, А. П.
    Тренінг контролю гніву [Текст] / А.П. Гольдштейн // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 4. - С. 61-76
Рубрики: Тренінг--Контроль гніву





    Романовська, Д. Д.
    Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки [Текст] / Д.Д. Романовська // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 5. - С. 68-74
Рубрики: Психологія вікова--Шкільна--Самовдосконалення
   Тренінг--Підлітки--Самовдосконалення






    Сидоров, В. Н.
    Теория и практика групповой социальной работы [Текст] : деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методическое пособие / В.Н. Сидоров // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 6. - С. 7-22
Рубрики: Соціальна психологія--Тренінг





    Джонсон, Д.
    Тренінг саморозкриття [Текст] / Д. Джонсон // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 7. - С. 32-64
Рубрики: Психологія особистості--Саморозкриття





    Мамешина, О. С.
    Эколого-психологический тренинг для старшеклассников [Текст] / О.С. Мамешина // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 8. - С. 17-38. - Библиограф.: 35 назв.
Рубрики: Тренінг--Екологічний
   Підлітки--Тренінг

Анотація: В статье обоснованы теоретические основы эколого-психологического тренинга, и показано его как эффективную форму практической работы со старшеклассниками. Теоретически обоснована необходимость проведения эколого-психологического тренинга, а также выявлены его основные структурные компоненты. Приведены примеры тематических занятий с группами старшеклассников ( на уровне хорошо разработанных, взаимозаменяемых блоков, т.е. екопсихологическую технологию)





    Мороз, Л.
    Психологічний тренінг: до питання валідності та надійності психотехнічних вправ [Текст] / Л. Мороз // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 8. - С. 68-71. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Тренінг--Психологічний аспект
Анотація: Дана стаття є спробою постановки проблеми валідності стосовно тренінгових процедур і має дискусійний характер