Удовенко, М. В. Программа курса "Введение в школьную жизнь для родителей будущих первоклассников" [Текст] / М.В. Удовенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 13-31. - Бібліогр. : 22 назв. Рубрики: Першокласники Психологія дитяча--Майбутні школярі Психологія дитяча--Ігрова діяльність Тренінги--психологія Анотація: Методическое пособие предназначено, в первую очередь, для школьних психологов, попытка ввести родителей в школьную жизнь вместе с ребенком. Курс лекций для родителей по адаптации будущих первоклассников.(Приложение А) Тренинг "Игра как основа формирования психологической готовности к школьному обучению". |
Рудзевич, І. Л. Психологічні засоби подолання деструктивних конфліктів у педагогічному процесі [Текст] / І.Л. Рудзевич> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 47-49. - Бібліогр. : 10 назв. Рубрики: Конфлікти --Педагогічний процес Тренінги--психологія Анотація: Запобігання , подолання конфліктних ситуацій у сфері ділових та особистих стосунків вчителів і учнів. Психологічні практикуми, психологічні тренінги |
Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" - эффективная антистрессовая програма для всех : Валеологический практикум [Текст] / В.Н. Ковалев> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 60-68 Рубрики: Тренінги--психологія Стрес--Тренінги Психологія особистості--Стрес Анотація: Тренінг розрахований на вчителів, психологів, валеологів, студентів, керівників підприємтв, а також на широке коло людей без професійних навичок і вікових обмежень. |
Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" - эффективная антистрессовая програма для всех : Валеологический практикум [Текст] / В.Н. Ковалев> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 60-68 ; № 2. - С. 28-41 : табл. - Бібліогр. : 24 назв. Рубрики: Тренінги--психологія Стрес--Тренінги Психологія особистості--Стрес Анотація: Тренінг розрахований на вчителів, психологів, валеологів, студентів, керівників підприємтв, а також на широке коло людей без професійних навичок і вікових обмежень. |
Штепа, О. С. Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал. Рубрики: Тренінги--психологія Особистість--Тренінг Кл.слова (ненормовані): Децентрація -- Самоприйняття Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом. |
Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров [Текст] / А.А. Токман> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр. : 11 назв. Рубрики: Тренінги--психологія Реабілітація--Шахтарів Анотація: Социально-психологические тренинги , проводимые с учетом индивидуальных особенностей личности, способствуют реабилитации шахтеров, пострадавших во время аварии. |
Штепа, О. С. Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал. Рубрики: Тренінги--психологія Особистість--Тренінг Кл.слова (ненормовані): Децентрація -- Самоприйняття Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом. |
Радченко, М. І. Особливості соціально-психологічної саморегуляції сімей з "ненаучуваними" дітьми [Текст] / М. І. Радченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 23-28 : табл. - Бібліогр. : 8 назв. Рубрики: Тренінги--психологія Діти-інваліди--Сімейне виховання Анотація: В статті відстоюється положення про екстримальність ситуації, в яку потрапляють батьки дітей-інвалідів, розглядаються соціальні та психологічні аспекти саморегуляції членів таких родин. Пропонується один із шляхів подання даної ситуації та аналізуються результати формування експерименту. |
Удовенко, М. В. Программа курса "Введение в школьную жизнь для родителей будущих первоклассников" [Текст] / М.В. Удовенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 13-31. - Бібліогр. : 22 назв. Рубрики: Першокласники Психологія дитяча--Майбутні школярі Психологія дитяча--Ігрова діяльність Тренінги--психологія Анотація: Методическое пособие предназначено, в первую очередь, для школьних психологов, попытка ввести родителей в школьную жизнь вместе с ребенком. Курс лекций для родителей по адаптации будущих первоклассников.(Приложение А) Тренинг "Игра как основа формирования психологической готовности к школьному обучению". |
Рудзевич, І. Л. Психологічні засоби подолання деструктивних конфліктів у педагогічному процесі [Текст] / І.Л. Рудзевич> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 47-49. - Бібліогр. : 10 назв. Рубрики: Конфлікти --Педагогічний процес Тренінги--психологія Анотація: Запобігання , подолання конфліктних ситуацій у сфері ділових та особистих стосунків вчителів і учнів. Психологічні практикуми, психологічні тренінги |
Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" - эффективная антистрессовая програма для всех : Валеологический практикум [Текст] / В.Н. Ковалев> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 60-68 Рубрики: Тренінги--психологія Стрес--Тренінги Психологія особистості--Стрес Анотація: Тренінг розрахований на вчителів, психологів, валеологів, студентів, керівників підприємтв, а також на широке коло людей без професійних навичок і вікових обмежень. |
Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" - эффективная антистрессовая програма для всех : Валеологический практикум [Текст] / В.Н. Ковалев> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 60-68 ; № 2. - С. 28-41 : табл. - Бібліогр. : 24 назв. Рубрики: Тренінги--психологія Стрес--Тренінги Психологія особистості--Стрес Анотація: Тренінг розрахований на вчителів, психологів, валеологів, студентів, керівників підприємтв, а також на широке коло людей без професійних навичок і вікових обмежень. |
Штепа, О. С. Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал. Рубрики: Тренінги--психологія Особистість--Тренінг Кл.слова (ненормовані): Децентрація -- Самоприйняття Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом. |
Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров [Текст] / А.А. Токман> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр. : 11 назв. Рубрики: Тренінги--психологія Реабілітація--Шахтарів Анотація: Социально-психологические тренинги , проводимые с учетом индивидуальных особенностей личности, способствуют реабилитации шахтеров, пострадавших во время аварии. |
Штепа, О. С. Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал. Рубрики: Тренінги--психологія Особистість--Тренінг Кл.слова (ненормовані): Децентрація -- Самоприйняття Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом. |
Радченко, М.І. Особливості соціально-психологічної саморегуляції сімей з "ненаучуваними" дітьми [Текст] / М.І. Радченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 23-28 : табл. - Бібліогр. : 8 назв. Рубрики: Тренінги--психологія Діти-інваліди--Сімейне виховання Анотація: В статті відстоюється положення про екстримальність ситуації, в яку потрапляють батьки дітей-інвалідів, розглядаються соціальні та психологічні аспекти саморегуляції членів таких родин. Пропонується один із шляхів подання даної ситуації та аналізуються результати формування експерименту. |
Штепа, О. С. Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал. ; № 4. - С. 22-36 : табл. - Бібліогр. : 32 назв. Рубрики: Тренінги--психологія Особистість--Тренінг Кл.слова (ненормовані): Децентрація -- Самоприйняття Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом. |
Філіппова, І. Ю. Вчити вчителя [Текст] : психолого-педагогічне навчання як спосіб корекції Я-образу вчителя / І.Ю. Філіппова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 12-19 : табл. - Бібліогр. : 8 назв. Рубрики: Вчитель--Професійна майстерність Психолого-педагогічні навчання Тренінги--психологія Анотація: В роботі педагогічних колективів застосовується спосіб корекції Я-образу вчителя.Подано програму психолого-педагогічного навчання та тематичний план побудови лекцій, семірарів, практичних, тренінгових занять. |
Коблик, Е. Г. Программа адаптации детей к средней школе "первый раз в пятый класс!" [Текст] / Е. Г. Коблик> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 5. - С. 29-36 ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 7. - С. 26-33. Рубрики: Програми адаптації--Середня школа Тренінги--психологія Сценарії--Тренінги--Школа Анотація: В статті подано парограму переходу молодших школярів в середню школу та сценарій тренінга "Перший раз в п'ятий клас." |
Бадалова, М. В. Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М.В. Бадалова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - №1. - С. 1-10. - Бібліографія 20 назв Рубрики: Психологія--метафоричність--тренінг Тренінги--психологія |