Пасинок, О.
    Іде весна : [урок] [Текст] / О. Пасинок // Початкова школа. - 2010. - № 5. - С. 38-41.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Методика --Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
урок довкілля -- урок засвоєння нових знань
Анотація: Запропоновано розробку уроку довкілля, мета якого розширити знання дітей про весну та весняні явища в природі, вчити встановлювати причино-наслідкові зв'язки між неживою та живою природою, виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Дончук, Т.
    Моделювання ефективного уроку / Т. Дончук, Л. Сидорова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 58-61
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал
Кл.слова (ненормовані):
майстер-клас -- типи уроку -- урок засвоєння нових знань -- урок формування вмінь і навичок -- урок застосування знань, умінь і навичок -- урок узагальнення й систематизації знань -- урок контролю й корекції знань, умінь і навичок -- комбінований урок -- мотивація навчальної діяльності -- Л. Українка
Анотація: Питання моделювання ефективного уроку є надзвичайно актуальним для сучасних педагогів, які працюють в умовах особиствсно зорієнтованого підходу й запроваджують інноваційні технології. В статті висвітлено особливості моделювання уроку з метою досягти ефективності й результативності у навчальній діяльності. Представлено конспект такого уроку на тему "Я душу дав тобі? А тіло збавив!" (Проблема кохання та зради у драмі-феєрії Л. Українки "Лісова пісня")

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Сидорова, Л.




    Чумак, Тетяна.
    "Вже почалось, мабуть, майбутнє..." : читацька конференція за творчістю Ліни Костенко / Т. Чумак // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 10-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки--Інноваційний урок з літератури--Читацька конференція--План та перебіг уроку
Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- урок засвоєння нових знань

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шевчук, О.
    Використання українських міфічних персонажів на уроках з курсу "Я і Україна", 1 клас [Текст] / Олександра Шевчук // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 36-40.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--"Я і Україна"--Урок--1 клас
Кл.слова (ненормовані):
органи чуття -- урок засвоєння нових знань -- казка
Анотація: Описується методика використання української міфології на уроках з курсу "Я і Україна". Наведено розробку уроку за темою : "Органи чуття. Нюх, смак, дотик, слух, зір".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Соснова, Валентина.
    Імпресіонізм у літературі та художній культурі : на прикладі творчості Михайла Коцюбинського, Альфреда Сіслея, Клода Моне / В. Соснова, Я. Самохвалова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 6-11 : табл.
Рубрики: Інтегровані уроки--Урок-враження--Урок-дослідження--Українська література та художня література
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- урок засвоєння нових знань -- вдосконалення мовленнєвих компетентностей
Анотація: У статті проаналізовано можливість використання засобів імпресіонізму в українській літературі та світовій художній культурі на прикладів творчості митців-імпресіоністів.


Дод.точки доступу:
Самохвалова, Яна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Варзацька, Лариса.
    Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] / Лариса Варзацька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 9. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Компетентнісне навчання--Типологія уроків
   Інтегровані уроки--Типи--Розробка

Кл.слова (ненормовані):
урок засвоєння нових знань -- неінтегрований урок -- інтегрований урок -- урок контролю -- твір-враження
Анотація: Виокремлено шість типів уроків з української мови в умовах компетентнісної мовної освіти. Подано розробки інтегрованих уроків розкриття виражальних можливостей виучуваних мовних засобів, розвитку словесної творчості для 5 та 6 класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Коробкова, Я. С.
    Відкритий конкурсний урок на тему "Кліматичні показники: температура, опади, коефіцієнт зволоження та їх розподіл на території України. Річний та сезонний хід кліматичних показників. Кліматична карта. Регіональні відмінності клімату" [Текст] : 8 клас / Я. С. Коробкова // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 7/8. - С. 14-16.
Рубрики: Географія--Урок
   Вінницька область--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
урок географії -- урок засвоєння нових знань
Анотація: Урок розроблено на засадах педагогіки партнерства, де учитель виступає не джерелом знань, а фасилітатором, що спрямовує пізнавальну діяльність учнів на формування у них ключових та предметних компетентностей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бутенко, Н. В.
    Бінарний урок української літератури і географії на тему "Українська діаспора" ("Нашого цвіту - по всьому світу"), 9 клас [Текст] / Н. В. Бутенко, Л. Д. Щербак // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 10. - С. 26-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Інтегрований урок--9 клас
   Українська література--Інтегрований урок--9 клас

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- урок засвоєння нових знань -- діаспора -- міграція -- еміграція
Анотація: Подано розробку інтегрованого уроку української літератури та географії, мета якого - з'ясувати актуальність запропонованої теми через визначення понять "діаспора", "міграція", імміграція", "еміграція"; дослідити причини розселення українців у світі та основні хвилі еміграції; дати загальну територіальну характеристику української діаспори, пов'язати цей матеріал із життям і творчістю кращих представників української літератури в еміграції; формувати навички пошукової роботи, учити зіставляти, узагальнювати, систематизувати; розвивати критичне мислення; збагачувати мову учнів за рахунок інтеграції знань; виховувати активну громадянську позицію, почуття гордості за своїх земляків.


Дод.точки доступу:
Щербак, Л. Д.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кирчун, С. П.
    Урок на тему "Нерудні корисні копалини України", їх розміщення та використання, 8 клас [Текст] / С. П. Кирчун // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 10. - С. 24-25.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Урок--8 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок засвоєння нових знань
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - сформувати поняття "нерудні корисні копалини", ознайомити учнів з різноманітністю нерудних корисних копалин, встановити закономірності їх розміщення та використання; розвивати вміння знаходити причинно-наслідкові зв'язки, зіставляти факти, робити висновки та узагальнення, розвивати комунікативні здібності; виховувати в учнів екологічну культуру, дбайливе ставлення до природи України.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Джураєва, О. В.
    Урок на тему "Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції". Практична робота 11 "Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України", 8 клас [Текст] / О. В. Джураєва // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 11. - С. 18-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Урок--8 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок засвоєння нових знань -- населення -- демографія
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - поглибити знання про кількість населення у світі та Україні; сформувати знання про причини зміни кількості населення; вивчити поняття "природний та механічний рух", демографічний вибух", "демографічна криза", "демографічна політика", ознайомити з дослідженнями П. Чубинського; визначити показники народжуваності, смертності, природного й механічного руху для України; показувати на карті і називати регіони світу, країни, області в Україні з найбільшою і найменшою кількістю населення, природним приростом; оцінювати важливість знань про демографічні процеси для соціально-економічного розвитку України та країн світу; розвивати пам'ять, логічне мислення, вміння аналізувати та порівнювати статистичні дані таблиць, робити обчислення, працювати з підручником та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шостак, Марія.
    Урок навчання грамоти у 1 класі (Післябукварний період. За букварем Катерини Пономарьової) [Текст] / Марія Шостак // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 9-11.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
урок засвоєння нових знань -- вправи для розвитку навичок читання
Анотація: Подано розробку уроку навчання грамоти за темою "Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навичок читання. С. Шаповалов "Їду, їду на коні...", В. Шкляр "Маленька мураха". Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Списування речення, поданого друкованим шрифтом".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голик, Олена.
    Фрески про любов, або Велика драма війни. О. Гончар. "Модри Камень" : [урок] [Текст] / Олена Голик // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 31-34.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості О. Гончара -- урок засвоєння нових знань
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - розкрити ідейно-художній зміст новели О. Гончара "Модри Камень"; розвивати критичне мислення; удосконалювати навички аналізу художнього твору; виховувати прагнення зберегти свої найкращі почуття та високі моральні принципи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голик, Олена.
    Світле вітання життю. Творчість Євгена Плужника : [урок], 11 клас [Текст] / Олена Голик // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок--11 клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості Є. Плужника -- урок засвоєння нових знань
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - зацікавити оригінальною творчістю поета Є. Плужника; розкрити високу художню культуру, багату образність, символічність ліричного слова; розвивати аналітичні навички та вміння; навчити зіставляти твори різних авторів; виховувати усвідомлення зовнішнього спокою, урівноваженості, повагу та любов до поетичного мистецтва.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голик, Олена.
    Юрій Яновський "Майстер корабля": роман-містифікація, динамічний, модерний сюжет, умовність фабули, зміщення часопростору : [урок] [Текст] / Олена Голик // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 3. - С. 50-53.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості Ю. Яновського -- урок засвоєння нових знань -- стиль твору

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Супрун, Тетяна.
    "Робітниця свого народу". Життя і творчість Ольги Кобилянської : [урок], 10 клас [Текст] / Тетяна Супрун // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 10. - С. 36-38.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок--10 клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості О. Кобилянської -- урок засвоєння нових знань
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - ознайомити учнів із особливостями життєвого та творчого шляху Ольги Кобилянської, з'ясувати роль письменниці в розвитку української літератури; розвивати творчі здібності, критичне мислення, увагу, культуру усного мовлення; виховувати учня як свідомого громдянина.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД