Тюлюнова, Л.
    Ліки від вередливості : інтегроване заняття соціально-морального спрямування для старших дошкільнят [Текст] / Л. Тюлюнова // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 16-19.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття

Кл.слова (ненормовані):
Пізнававльний розвиток -- Мовленнєвий розвиток -- Соціально-моральний розвиток -- Емоційний розвиток -- Художньо-естетичний розвиток -- Фізичний розвиток
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розвивати вміння дітей аналізувати вчинки власні та своїх однолітків; спонукати дітей бути врівноваженими; формувати практичні навички поведінки серед людей; продовжити вчити дітей передавати свої почуття мімікою, жестами, словами та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Тюлюнова, Л.
    Ліки від вередливості : інтегроване заняття соціально-морального спрямування для старших дошкільнят [Текст] / Л. Тюлюнова // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 16-19.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття

Кл.слова (ненормовані):
Пізнававльний розвиток -- Мовленнєвий розвиток -- Соціально-моральний розвиток -- Емоційний розвиток -- Художньо-естетичний розвиток -- Фізичний розвиток
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розвивати вміння дітей аналізувати вчинки власні та своїх однолітків; спонукати дітей бути врівноваженими; формувати практичні навички поведінки серед людей; продовжити вчити дітей передавати свої почуття мімікою, жестами, словами та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мазур, Ю.
    "Джміль" відкриває світ мистецтва [Текст] / Юлія Мазур // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Періодичні видання
Кл.слова (ненормовані):
журнал "Джміль" -- художньо-естетичний розвиток -- живопис -- образотворче мистецтво -- картини -- художники
Анотація: Про рубрику журналу "Джміль", яка відкриває дитині світ прекрасного, знайомить малят з найкращими зразками світового й українського образотворчого мистецтва та подає систему роботи за картинами.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Лобанчук, Олена.
    Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа
Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі.


Дод.точки доступу:
Чембержі, Наталія




    Прошкуратова, Тамара.
    Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 56-58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- математичний розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років
Анотація: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності та посидючості. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих.


Дод.точки доступу:
Пиліпко, Л.