Тюлюнова, Л. Ліки від вередливості : інтегроване заняття соціально-морального спрямування для старших дошкільнят [Текст] / Л. Тюлюнова> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 16-19. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): Пізнававльний розвиток -- Мовленнєвий розвиток -- Соціально-моральний розвиток -- Емоційний розвиток -- Художньо-естетичний розвиток -- Фізичний розвиток Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розвивати вміння дітей аналізувати вчинки власні та своїх однолітків; спонукати дітей бути врівноваженими; формувати практичні навички поведінки серед людей; продовжити вчити дітей передавати свої почуття мімікою, жестами, словами та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Тюлюнова, Л. Ліки від вередливості : інтегроване заняття соціально-морального спрямування для старших дошкільнят [Текст] / Л. Тюлюнова> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 16-19. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): Пізнававльний розвиток -- Мовленнєвий розвиток -- Соціально-моральний розвиток -- Емоційний розвиток -- Художньо-естетичний розвиток -- Фізичний розвиток Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розвивати вміння дітей аналізувати вчинки власні та своїх однолітків; спонукати дітей бути врівноваженими; формувати практичні навички поведінки серед людей; продовжити вчити дітей передавати свої почуття мімікою, жестами, словами та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мазур, Ю. "Джміль" відкриває світ мистецтва [Текст] / Юлія Мазур> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 5. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Періодичні видання Кл.слова (ненормовані): журнал "Джміль" -- художньо-естетичний розвиток -- живопис -- образотворче мистецтво -- картини -- художники Анотація: Про рубрику журналу "Джміль", яка відкриває дитині світ прекрасного, знайомить малят з найкращими зразками світового й українського образотворчого мистецтва та подає систему роботи за картинами. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лобанчук, Олена. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі> // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі. Дод.точки доступу: Чембержі, Наталія |
Прошкуратова, Тамара. Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 56-58. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- математичний розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років Анотація: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності та посидючості. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих. Дод.точки доступу: Пиліпко, Л. |