Афанасьєв, Микола.
    Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки [Текст] / Микола Афанасьєв // Вища школа. - 2010. - № 10. - С. 88-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія
Анотація: Пропонується модель неперервної професійної освіти та модернізації освітньої системи, спрямована на ліквідацію невідповідності між якістю освітніх послуг і вимогами споживачів. Обґрунтовується необхідність взаємодії повної середньої і вищої професійної освіти, ринку освітніх послуг і ринку праці.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Дороніна, Майя.
    Когнітивна компетентність: діагностика, розвиток [Текст] / Майя Дороніна, Ірина Литовченко // Вища школа. - 2010. - № 10. - С. 99-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- когнітивна освіта
Анотація: Розкривається сутність та зміст когнітивної компетентності спеціаліста, узагальнюється теоретико-методологічне забезпечення її діагностики і розвитку у навчальних процесах вищої школи і в системі післядипломної освіти.


Дод.точки доступу:
Литовченко, Ірина
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Ястремська, Олена.
    Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації [Текст] / Олена Ястремська // Вища школа. - 2010. - № 10. - С. 114-125
Рубрики: Вища освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
кваліфікації
Анотація: Проаналізовано умови та результати роботи спеціальної вченої ради із захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) економічних наук ХНЕУ за період з 2005 по 2010 рік. Визначено тематику дисертацій, відзначено керівників, під керівництвом яких захищено найбільшу кількість дисертаційних робіт, здобутки наукових шкіл.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Распопов, В. Б.
    Щоб вивчитись на науковця [Текст] / В. Б. Распопов // Вісник Національної академії наук України. - 2012. - № 12. - С. 44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Науково-дослідні установи
   Вища освіта--Неперервна освіта

   Науково-дослідницька робота--Обдарована молодь

   Наукові працівники--Підготовка кадрів

Кл.слова (ненормовані):
дослідницький університет -- Мала академія наук -- науково-технічні пріоритети сучасності -- особлива роль освіти -- талановита молодь
Анотація: У статті проаналізовано модель дослідницького університету, яка, на думку автора, здатна забезпечити неперервність і наступність у вихованні, творчому розвитку і належній освіті майбутніх науковців із числа тих амбітних студентів, які в шкільні роки пройшли школу Малої академії наук (МАН), стали лідерами ЗНО, переможцями шкільних предметних олімпіад, здобули творчі відзнаки в конкурсах-захистах наук.-досл. робіт МАН, з дитинства мріють присвятити себе науці. Пропонована стаття дискусійна. Роздуми автора щодо того, якою має бути неперервна освіта молоді, схильної до наук. діяльності, базуються на тридцятирічному досвіді наук.-пед. керівництва секцією інформатики Киїів. МАН "Дослідник", тісній співпраці з педагогами і науковцями Крим. МАН "Шукач", а також спілкуванні зі студентами, які в шкільні роки навчалися в наук. гуртках МАН.





    Возняк, Оксана.
    Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору / О. Возняк // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта протягом життя -- неперервна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- типи неформальної освіти -- форми неформальної освіти
Анотація: Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тимошенко, Наталія.
    Освіта упродовж життя - головна тенденція розвитку сучасної освіти / Н. Тимошенко, О. Власюк, Т. Дараган // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 7/8. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
концепція неперервної освіти -- освіта упродовж життя -- якість життя людини -- геронтоосвіта -- компетентності -- освіта дорослих -- продовжена освіта -- подальша освіта -- відновлювана освіта -- перманентна освіта -- навчання проятгом життя
Анотація: У статті розкривається необхідність створення системи освіти упродовж життя для розвитку особистості на всіх вікових етапах, умов для задоволення різноманітних освітніх потреб. Доведено вплив освіти на якість життя людини, її самовдосконалення. Проаналізовано досвід розвинутих країн у впровадженні концепції неперервної освіти. Доведено необхідність розвитку освіти впродовж життя, реформування післядипломної освіти та розвитку неформальної освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Власюк, Оксана; Дараган, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)