Терещенко, Ю.
    Щоб людина стала людиною [Текст] : виховання молоді в контексті законодавчого проекту / Ю. Терещенко // Віче. - 2005. - № 1. - С. 67-70 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Гуманітарні цінності
   Громадянське виховання






    Кучинська, І.
    Громадянське виховання: минулий досвіт і сучасні вимоги [] / І. Кучинська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 40-41. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Громадянське виховання
Анотація: Нині, як ніколи, ми відчуваємо потребу у формуванні особистості, корисної для себе, громади і суспільства. Без громадянського виховання процес формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, соціально, політично і юридично дієздатною та захищеною, буде неможливим





    Кучинська, І.
    Значення громадянського виховання у становленні особистості [] / І. Кучинська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Громадянське виховання
Анотація: Сьогодні, коли від громадянської позиції кожного члена суспільства залежить демократичне майбутнє держави, питання громадянського виховання звучить надзвичайно актуально та своєчасно. Національна мова як головний показник громадянської зрілості





    Кучинська, І.
    Громадянське виховання та його значення у сучасному виховному процесі [Текст] / І. Кучинська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 3. - С. 26-27. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Громадянське виховання
   Уроки--Українська література

Анотація: Автор статті звертає увагу на те, що виховання громадянина має бути спрямоване передусім на розвиток патріотизму, та вважає. Вчителі української літератури, використовуючи спадщину видатних національних діячів - І. Франка, І. Нечуя-Левицького, П. Мирного, М. Старицького, Л. Українки та багатьох інших, повинні спрямовувати нашу молодь на вибір громадянсько-національних цінностей. Діти, відчуваючи себе громадянами демократичної держави, обов'язково будуть дбати про її національну та соціально-економічну спроможність





    Кучинська, І.
    Прогресивні представники національної еліти про формування громадянської особистості (II пол. XIX ст.) [] / І. Кучинська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 8. - С. 53-54. - Бібліогр.: 3 назви
Рубрики: Громадянське виховання
   Освіта--Україна, 2-га пол. 19 ст.

Анотація: В умовах реформаторської політики 60-70-х рр. другої половини XIX століття при прискореному економічному розвитку та ускладненому суспільному житті питання, що були пов'язані з просвітительською проблематикою, набули серед громадськості актуального значення. Критикувалась схоластична система, що була панівною в офіційній школі, консерватизм діяльності міністерства народної освіти. Підкреслювалась необхідність виховання нового покоління громадян, спроможних у суспільному житті зайняти активну позицію. Громадянське виховання в розумінні М. Пирогова, В. Стоюніна, О. Духновича, С. Миропольського





    Дічек, Н.
    Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського [Текст] : до 14-х Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський в діалозі з сучасністю" / Н. Дічек // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 14-16. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Громадянське виховання
   Педагогічні погляди--Сухомлинський В.О.

Анотація: Погляди В.О.Сухомлинського на громадянське виховання особистості та сучасний підхід до проблеми.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини)




    Бондар, Л.
    В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості [Текст] / Л. Бондар // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 19-22. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Громадянське виховання
   Педагогічні погляди--Сухомлинський В.О.

Анотація: Ідеї і рекомендації В.Сухомлинського щодо громадянського виховання пройшли перевірку часом, знайшли застосування в практиці багатьох освітян.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини)




    Нікітіна, Н.
    Формування в учнів активної громадянської позиції в умовах навчально-виховного процесу педагогічного ліцею [Текст] / Н. Нікітіна // Рідна школа. - 2007. - № 12. - С. 27-29. - Бібліогр.:5 назв.
Рубрики: Громадянське виховання
Анотація: Розбудова України як незалежної держави вимагає сформованості особистості з активною громадянською позицією.





    Позняк, С. І.
    Уявлення школярів про громадянина і формування в них громадянської компетентності [Текст] / С.І. Позняк // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4. - С. 83-92. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Громадянське виховання
Анотація: Про проведення дослідження серед учителів основної й старшої школи, а також старшокласників кількох шкіл Фінляндії.





    Роговець, О.
    Взаємодія сімї' і школи як чинник виховання громадянської культури особистості [Текст] / О. Роговець // Рідна школа. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Сімейне виховання--Особистість
   Громадянське виховання

Анотація: Взаємодія сімї і школи - важливий чинник виховання у зростаючої особистості громадянської культури.





    Майнаєва, Олена.
    Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури [Текст] / Олена Майнаєва // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 8-10
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
ігрове завдання -- асоціювання
Анотація: Впровадження нового Державного стандарту повної і базової загальної середньої освіти визначило нові пріоритети навчання шкільних предметів, серед яких – формування громадянської компетентності, тобто здатності учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    "Хай завжди буде мир" [Текст] // Розкажіть онуку. - 2021. - N 2. - С. 14-16
Рубрики: Громадянське виховання
Анотація: План-конспект заняття. Мета: розвиток людяності, доброти, милосердя, співчуття; виховувати бажання жити в мирі, дружбі та злагоді.