Терещенко, Ю. Щоб людина стала людиною [Текст] : виховання молоді в контексті законодавчого проекту / Ю. Терещенко> // Віче. - 2005. - № 1. - С. 67-70 : портр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Гуманітарні цінності Громадянське виховання |
Кучинська, І. Громадянське виховання: минулий досвіт і сучасні вимоги [] / І. Кучинська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 40-41. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Громадянське виховання Анотація: Нині, як ніколи, ми відчуваємо потребу у формуванні особистості, корисної для себе, громади і суспільства. Без громадянського виховання процес формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, соціально, політично і юридично дієздатною та захищеною, буде неможливим |
Кучинська, І. Значення громадянського виховання у становленні особистості [] / І. Кучинська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр.: 9 назв Рубрики: Громадянське виховання Анотація: Сьогодні, коли від громадянської позиції кожного члена суспільства залежить демократичне майбутнє держави, питання громадянського виховання звучить надзвичайно актуально та своєчасно. Національна мова як головний показник громадянської зрілості |
Кучинська, І. Громадянське виховання та його значення у сучасному виховному процесі [Текст] / І. Кучинська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 3. - С. 26-27. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Громадянське виховання Уроки--Українська література Анотація: Автор статті звертає увагу на те, що виховання громадянина має бути спрямоване передусім на розвиток патріотизму, та вважає. Вчителі української літератури, використовуючи спадщину видатних національних діячів - І. Франка, І. Нечуя-Левицького, П. Мирного, М. Старицького, Л. Українки та багатьох інших, повинні спрямовувати нашу молодь на вибір громадянсько-національних цінностей. Діти, відчуваючи себе громадянами демократичної держави, обов'язково будуть дбати про її національну та соціально-економічну спроможність |
Кучинська, І. Прогресивні представники національної еліти про формування громадянської особистості (II пол. XIX ст.) [] / І. Кучинська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 8. - С. 53-54. - Бібліогр.: 3 назви Рубрики: Громадянське виховання Освіта--Україна, 2-га пол. 19 ст. Анотація: В умовах реформаторської політики 60-70-х рр. другої половини XIX століття при прискореному економічному розвитку та ускладненому суспільному житті питання, що були пов'язані з просвітительською проблематикою, набули серед громадськості актуального значення. Критикувалась схоластична система, що була панівною в офіційній школі, консерватизм діяльності міністерства народної освіти. Підкреслювалась необхідність виховання нового покоління громадян, спроможних у суспільному житті зайняти активну позицію. Громадянське виховання в розумінні М. Пирогова, В. Стоюніна, О. Духновича, С. Миропольського |
Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського [Текст] : до 14-х Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський в діалозі з сучасністю" / Н. Дічек> // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 14-16. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Громадянське виховання Педагогічні погляди--Сухомлинський В.О. Анотація: Погляди В.О.Сухомлинського на громадянське виховання особистості та сучасний підхід до проблеми. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини) |
Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості [Текст] / Л. Бондар> // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 19-22. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Громадянське виховання Педагогічні погляди--Сухомлинський В.О. Анотація: Ідеї і рекомендації В.Сухомлинського щодо громадянського виховання пройшли перевірку часом, знайшли застосування в практиці багатьох освітян. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини) |
Нікітіна, Н. Формування в учнів активної громадянської позиції в умовах навчально-виховного процесу педагогічного ліцею [Текст] / Н. Нікітіна> // Рідна школа. - 2007. - № 12. - С. 27-29. - Бібліогр.:5 назв. Рубрики: Громадянське виховання Анотація: Розбудова України як незалежної держави вимагає сформованості особистості з активною громадянською позицією. |
Позняк, С. І. Уявлення школярів про громадянина і формування в них громадянської компетентності [Текст] / С.І. Позняк> // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4. - С. 83-92. - Бібліогр.: 9 назв Рубрики: Громадянське виховання Анотація: Про проведення дослідження серед учителів основної й старшої школи, а також старшокласників кількох шкіл Фінляндії. |
Роговець, О. Взаємодія сімї' і школи як чинник виховання громадянської культури особистості [Текст] / О. Роговець> // Рідна школа. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Сімейне виховання--Особистість Громадянське виховання Анотація: Взаємодія сімї і школи - важливий чинник виховання у зростаючої особистості громадянської культури. |
Майнаєва, Олена. Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури [Текст] / Олена Майнаєва> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 8-10 Рубрики: Українська література--Методика викладання Громадянське виховання Кл.слова (ненормовані): ігрове завдання -- асоціювання Анотація: Впровадження нового Державного стандарту повної і базової загальної середньої освіти визначило нові пріоритети навчання шкільних предметів, серед яких – формування громадянської компетентності, тобто здатності учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
"Хай завжди буде мир" [Текст]> // Розкажіть онуку. - 2021. - N 2. - С. 14-16 Рубрики: Громадянське виховання Анотація: План-конспект заняття. Мета: розвиток людяності, доброти, милосердя, співчуття; виховувати бажання жити в мирі, дружбі та злагоді. |