Зубавіна, І.
    Кінематографічна "Орестея" Богдана Ступки, або бесіди зі "Сталоновичем" [Текст] / І. Зубавіна // Сучасність. - 2005. - №5. - С. 138-145.
Рубрики: Мистецтво--України, ХХІ ст.
   Кіномистецтво

Анотація: Розмова з українським актором Б. Ступкою про мистецтво кіно, про його першу роль у фільмі "Білий птах з чорною ознакою" (1971), співпрацю з видатними режисерами П.Чухраєм та Д. Месхієвим.


Дод.точки доступу:
Ступка, Б. \про нього\; Чухрай, П. \про нього\; Месхієв, Д. \про нього\




    Білан, А.
    Український космос [Текст] : про новий документально-публіцистичний фільм Бориса Савченка з циклу "Космос в особах" - "Михайло Янгель. Доля". / А. Білан // Українська культура. - 2006. - № 3-4. - С. 1
Рубрики: Кіномистецтво





    Оніщенко, Олена.
    Художньо-естетичне виховання учнів засобами кіномистецтва [Текст] / О. Оніщенко // Мистецтво та освіта. - 2007. - № 3. - С. 55-60
Рубрики: Естетичне виховання
   Методика викладання мистецтва--7 клас

   Кіномистецтво






    Оніщенко, О.
    Художньо-естетичне виховання учнів засобами кіномистецтва [Текст] / О. Оніщенко // Мистецтво та освіта. - 2007. - № 4. - С. 55-59
Рубрики: Методика викладання мистецтва
   Кіномистецтво






    Клейменова, О.
    Сінематограф: модель для складання [Текст] / О. Клейменова // Віче. - 2008. - № 18. - С. 69-70
Рубрики: Кіномистецтво
Анотація: Про стан українського кінематографа





    Клейменова, О.
    Із широко заплющеними очима [Текст] / О. Клейменова // Віче. - 2009. - № 9. - С. 60-61
Рубрики: Кіномистецтво
Анотація: В містах України пройшли Дні польського кіно





    Бушанський, В.
    Лібенсон і гуманізм проти Дюрренматта [Текст] / В. Бушанський // Віче. - 2009. - № 17. - С. 62-63
Рубрики: Кіномистецтво
Анотація: Про фільм "Той, що гасить світло" режисера Андрєя Лібенсона





    Брюховецька, Лариса.
    Юрій Іллєнко як теоретик кіно: узагальнення, парадокси й передбачення [Текст] / Л. Брюховецька // Науковий світ . - 2010. - № 10. - С. 11-15. : портр.
Рубрики: Режисери українські--Іллєнко Ю.Г.
   Кіномистецтво

Анотація: Про видатного митця, режисера зі світовим ім’ям, оператора Юрія Іллєнко. Аналіз його теоретичних досліджень з кіномистецтва.


Дод.точки доступу:
Іллєнко, Юрій Герасимович (1936-2010 рр.) \про нього\




    Заславський , С.
    Послання з Бобруйська [Текст] / С. Заславський // Хроніка-2000. - 2012. - Вип. 1(91): Україна-Білорусь, кн. 2. - С. 367-373. - (Культура)
Рубрики: Кіномистецтво
Анотація: Матеріали про творчі взаємозв"язки автора статті та німецького письменника Дітера Бенша щодо спільного проекту створення фільму на основі двох творів Д.Бенша - "Опале листя.Спогади" та "Бобруйськ.Повідомлення".


Дод.точки доступу:
Бенш, Дітер \про нього\; Заславський, С. \про нього\




    Тримбач, Сергій.
    Кіно від самих своїх початків тяжіло до мас-медіа [Текст] / Сергій Тримбач // Комунікація. - 2012. - № 2. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Кіномистецтво





    Ливанова, Марина.
    Андрей Тарковский: Разрезаный негатив [Текст] / М. Ливанова // Личности. - 2013. - № 7(59). - С. 78-103. : фото
Рубрики: Режисери російські--Персоналії--Біографія--Творчість, 20 ст.
   Кіномистецтво

Анотація: "Андрей Тарковский реализовался в иной сфере, нежели его отец Арсений, и тем добился почти невозможного: их величины не сопоставляют и не сравнивают, а лишь суммируют, возводя понятие династии на новый уровень."


Дод.точки доступу:
Тарковський, Андрій Арсенійович (радянський кінорежисер ; 1932-1986 рр.) \про нього\




    Брайко, Олександр.
    Кінематографічна колористика пленеру в малій прозі Володимира Дрозда 1960-х років [Текст] / Олександр Брайко // Слово і час. - 2020. - № 3. - С. 28-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Проза, 20 ст.
   Кіномистецтво

Кл.слова (ненормовані):
глибина кадру -- кінематограф -- пленер -- ракурс -- рух камери -- світло
Анотація: У статті проаналізовано стильову манеру ранньої прози В. Дрозда з погляду кінематографічної естетики кольору й можливостей екранного моделювання пленеру як найбільш вільного просторового середовища для візуальної репрезентації образної думки. У порівняльному аспекті запропоновано й розглянуто аналоги до мистецьких знахідок українського письменника у відомих фільмах («Жовтень», «Поема про море», «Червона пустеля»).


Дод.точки доступу:
Дрозд, Володимир \про нього\