Фесенко, В. Котилося яблочко, або кілька кадрів із історії взаємодії кінематографа і літератури Франції [Текст] / В. Фесенко> // Всесвіт. - 2005. - № 3-4. - С. 174-185 : фото Рубрики: Кіномистецтво--Франція Кінематограф Франції--Історія Анотація: Подано історію кінематографа Франції від німого кіно до сьогодення |
Оніщенко, О. Художньо-еститечне виховання учнів засобами кіномистецтва [Текст] : європейський культурний регіон / О. Оніщенко> // Мистецтво та освіта. - 2003. - № 4. - С. 19-23. ; Мистецтво та освіта. - 2004. - № 1. - С. 14-18. - Зміст: Кінематограф Німеччини ; Кінематограф радянського періоду ; Кінематограф Іспанії ; Кінематограф Великої Британії Рубрики: Естетичне виховання Кінематограф Європи |
Оніщенко, О. Художньо-еститечне виховання учнів засобами кіномистецтва [Текст] : європейський культурний регіон / О. Оніщенко> // Мистецтво та освіта. - 2003. - № 4. - С. 19-23. ; Мистецтво та освіта. - 2004. - № 1. - С. 14-18. - Зміст: Кінематограф Німеччини ; Кінематограф радянського періоду ; Кінематограф Іспанії ; Кінематограф Великої Британії Рубрики: Естетичне виховання Кінематограф Європи |
Сизоненко, О. "Лежать віки, як потонулі дзвони." [Текст] : ліна Костенко та кінематограф / О. Сизоненко> // Київ. - 2005. - № 6. - С. 52-61 Рубрики: Поети України 20 століття Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (Укр.письменниця,лауреат Шевченківської премії 1987року ; 1930-) \про неї\ |
Пролеєв , С. Кінематограф Довженка: експресіонізм чи поетичність? [Текст] / С. Пролеєв > // Сучасність. - 2005. - №6. - С. 134-136. - Зміст: "Зачарована Десна" Рубрики: Кінематограф україни--Історія, ХХ ст. Анотація: Автор звертається до творчості О. Довженка, акцентуючи увагу на поетичному кінематографі мистця. Висловлено пропозицію сучасним майстрам скористатись витоками поетичного кіно, яке бере початок в кінематографі Довженка. Дод.точки доступу: Довженко, О. \про нього\ |
Ф95 Фурсова, Людмила Олексіївна. Українська література й кінематограф [] : шляхи застосування кіноматеріалів на уроках і факультативних заняттях з української літератури / Л. Фурсова> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №9. - С. 16-18 Рубрики: Українська література--Методика викладання Уроки--Українська література Анотація: В даній статті автор подає відомості про письменників-сценаристів, кінофільми, відзняті за творами українських літераторів, та їх відзначення на престижних кінофорумах; показує шляхи використання цього матеріалу на уроках української літератури чи факультативних заняттях |
Скрутень, І. Сеанс закінчено? [Текст] : польоти перед Різдвом і наяву [прем'єра "Майстер і Маргарита" Володимира Бортка] / І. Скрутень> // Віче. - 2006. - № 3-4. - С. 76-77 : ил Рубрики: Кінематограф Дод.точки доступу: Бортко, Володимир \о нем\ |
Яремчук, А. Розгорнуті крила [Текст] : видатна актриса театру і кіно Лариса Кадочникова у днях минулих і теперішніх / А. Яремчук> // Українська культура. - 2007. - № 9. - С. 22-23 Рубрики: Кінематограф Театр український Анотація: Про творчій доробок Лариси Кадочникової, актриси Національного академічного театру російської драми імені Лесі Українки та актриси кіно. Дод.точки доступу: Кадочникова, Лариса Валентинівна (народна артистка України, актриса театру та кіно) \о ней\ |
Попова, Т. Шкільний віртуальний музей історії кінематографа як унікального поєднання фізики, техніки і мистецтва [Текст] / Т. Попова> // Фізика та астрономія в школі. - 2007. - № 5-6. - С. 12 - 16. - Бібліогр.: 6 назв Рубрики: Вивчення фізики--Кінематографічна техніка Кл.слова (ненормовані): Кінематограф Анотація: Творчість, як технічна, так і мистецька, - це дивовижні верщини діяльності людини,що досягаються на певному рівні освітнього та культурного розвитку особистості. Наукові, технічні й мистецькі творчі досягнення, унікально поєднані в усій історії світового і національного кінематографа, є одночасно і зразком сплаву матеріальної й духовної культури людства, гідного розгляду і вивчення прийдешніми поколіннями. |
Г 612 Бабич, Олексій. Вплив канонічного кінематографа США на іспанську прозу: аспекти поетики [Текст] / О. Бабич> // Головна течія - гетерогенність - канон в сучасній американській літературі: Матер. ІІІ Міжнар. конф. з амер. літ. (Київ, Україна 3-5 жовт. 2005 р.). - К. : Факт, 2006. - С. 173-175. Рубрики: Іспанська література, ХХ ст. Кінематограф--США, ХХ ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Яремчук, А. Реальна робота [Текст] / А. Яремчук> // Українська культура. - 2008. - №6. - С. 1. - (Щоденник редактора) : фото Рубрики: Кінематограф Київ Анотація: У Києві пройшли "Дні естонського кіно". |
Горовенко, В. Зустріч із десятою музою [Текст] : (урок у 7-му класі) / В. Горовенко> // Мистецтво та освіта. - 2009. - № 1. - С. 27-28, 37-38 Рубрики: Методика викладання мистецтва Кл.слова (ненормовані): КІНЕМАТОГРАФ |
Капелюшний, Леонід. Роздоріжжя з імператрицею К. [Текст] / Л. Капелюшний> // Сучасність. - 2009. - № 5. - С. 150-172. Рубрики: Внутрішня політика--Україна Одеса--Пам'ятники--Встановлення Кл.слова (ненормовані): Українська ідея -- Потьомкінці -- Більшовики -- Архітектура -- Кінематограф Анотація: Стаття присвячена подіям, що відбуваються у сучасній Одесі, зокрема встановлення пам'ятника імператриці Катерині, архітектурній забудові, захоплення землі тощо. Автор розмірковує над доцільністю та історичною справедливістю встановлення деяких пам'ятників у нашій державі. |
Т 311 Дмитровський, Зенон Телепубліцистика: генезис та характерні особливості теленарису [Текст] / Зенон Дмитровський> // Телевізійна й радіожурналістика : зб. наук.-метод. пр. - Л. : Вид-во Львів. нац. ун-ту ім. І. Франка, 2007. - Вип. 7. - С. 74-83. - Бібліогр. : с. 83.
Кл.слова (ненормовані): Публіцистика -- Кінонарис -- Теленарис -- Образ -- Монтаж -- Композиція Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 512319 - Б.ц. (вільний) |
Приходько, А. Гортаючи сторінки історії вітчизняного кінематографа... Передумови виникнення кіномистецтва [Текст] / А. Приходько> // Історія в школах України. - 2010. - № 3. - С. 21-25. - Зміст: історичні й технічні передумови виникнення кіно. Кінематограф як новий вид мистецтва ; Становлення європейського кіно. Творчість братів Люм'єрів і Мельєса ; Початок світового кіновиробництва ; Зірки європейського кінематографа Сара Бернар, Макс Лідер, Аста Нільсен Рубрики: Історія винаходів і відкриттів Кл.слова (ненормовані): вітчизняний кінематограф -- кінематограф -- кіномистецтво Анотація: Автор статті робить спроби відповісти на такі запитання: як зародилося кіно? Кому ми маємо завдячувати за солодкі миті перегліду улюблених кінострічок? В чому особливості цього неповторного виду мистецтва? |
Клейменова, Ольга. Кіно про кіно [Текст] / Ольга Клейменова> // Віче. - 2010. - № 7. - С. 58-59 Рубрики: Кіно України, 21 ст.--Програма розвитку Кінематограф України--Державна політика Анотація: Обговорення Закону "Про внесення змін до Закону України "Про кінематографію" та інших законів України щодо підтримкм виробництва національних фільмів". |
Пуніна, Ольга. Кіноконструкція в романі Юрія Яновського "Майстер корабля" [Текст] / Ольга Пуніна> // Слово і час. - 2010. - № 11. - С. 41-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Проза, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): Експресіонізм -- Документальність -- Кінематограф -- Літературний прийом -- Побут Анотація: У статті зроблено акцент на природженій схильності письменника до кінематографічного бачення й фіксації деталей у зв'язку з безпосередньою участю у процесі кіновиробрництва як того, що "проводжує" роман "Майстер корабля". Беручи за матеріал твору кінематограф як побут і процес, прозіїк застосовує й кінематографічний інструмент для оформлення: вільна композиція вибудувана на двох часових планах, кінематографічні компоненти яких виконують переважно роль дієвих та діалогічних зсувів. Дод.точки доступу: Яновський, Юрій Іванович (Український письменник ; 1902-1954) |
Генега , Р. Я. Радянський кінематограф у Львові в перше повоєнне десятиліття [Текст] / Р.Я. Генега > // Укр. іст. журн. - 2011. - № 2. - С. 107-122. - Бібліографія в підстрочних примітках. Рубрики: Історія кінематографу--Україна, 1945-1955 рр. Анотація: У статті йдеться про структуру повоєнного львівського кінопрокату, стан кінотеатрів,їх спеціалізацію йспрямуванняПроаналізовано процес поширення радянської ідеології через кінофільми, цінову й репертуарну політику. |
Салата, О. Кінопропаганда як складова інформаційного простору, сформованого на окупованій території України в 1941-1944 роках / О. Салата> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 30-33. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Історія України--Новітній час (1917-1991) Кл.слова (ненормовані): кінематограф -- інформаційний простір -- кінопропаганда -- психологічний вплив -- методи пропаганди -- ВЕЛИКА ВІТЧИЗНЯНА ВІЙНА -- ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА Анотація: Аналізується роль кінематографа у формуванні інформаційного простору на окупованій території та використання його гітлерівським керівництвом як засобу психологічного впливу на місцеве населення. Попри масштабний характер нацистська пропаганда виявилася в цілому малоефективною. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (28.02.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Половніков, Віктор. Колізії сенсуалістичної теорії знання Дж. Берклі в контексті поліграфології і кінематографії [Текст] / Віктор Половніков> // Філософські обрії. - 2012. - Вип. 27. - С. 34-46. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія філософії--Сенсуалістична теорія знання Кл.слова (ненормовані): сенсуалістична теорія -- поліграфологія -- кінематограф -- дотикове сприйняття Дод.точки доступу: Берклі, Дж. \про нього\ |