Луговий, В. І.
    Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід
Анотація: Аргументовано, що утвердження в теорії й практиці освіти особистісно орієнтованої результатної парадигми на основі компетентністного підходу супроводжується становленням відповідного поняттєво-категоріального апарату. Уточнено сутність і співвідношення ключових понять: освіта, навчання/навченість, результати освіти, навчальні результати, компетентність/компетентності, кваліфікація тощо в контексті Міжнародної стандартної класифікації освіти 2011 р. і проекту "Тюнінг" (проект Європейської комісії "Налаштування освітніх структур в Європі").


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В.




    Ільченко, В. Р.
    Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти [Текст] / В. Р. Ільченко // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід
Анотація: Подано еволюцію змісту освіти в XX - XXI ст., його спрямованість на цілісність, виокремлення його ядра. Розкрито роль інтеграції змісту природничо-наукової освіти на основі загальних закономірностей природи в опануванні учнями природничо-наукової компетентності.





    Родигіна, І. В.
    Філософські основи компетентністного підходу в освіті [Текст] / І. В. Родигіна // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 1. - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід
Анотація: Обгрунтовано філософські основи компетентністного підходу в освіті як його методологічного базису, проаналізовано ідеї провідних філософських напрямів, його характеризують філософський рівень методології компетентністного підходу в освіті.





    Кальчук, Любов.
    Назад в майбутнє [Текст] : нове століття та необхідні ключові компетентності / Любов Кальчук // Управління освітою. - 2015. - Груд. (№ 24). - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Державна політика--Інновації
   Освіта--Компетентністний підхід






    Смолюк, І. О.
    Формування професійної самостійності студентів педагогічних спеціальностей [Текст] / І. О. Смолюк, С. В. Смолюк // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2011. - № 7: Педагогічні науки. - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Педагогічна
   Освіта--Компетентністний підхід



Дод.точки доступу:
Смолюк, С. В.




    Жорняк, Н. Є.
    Полікультурна компетентність у професійній підготовці [Текст] / Н. Є. Жорняк // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2011. - № 7: Педагогічні науки. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід
   Вища освіта--Професійна освіта