Славинський М. Малоросійство може подолати лише загальноосвітня школа [Текст] / Славинський М.> // Віче. - 2008. - № 11. - С. 67-69 : фото.цв. Рубрики: Освіта--Реформи Анотація: Розмова з ректором Кіровоградського державного педагогічного уніерситету імені Володимира Винниченка Григорієм Клочеком про реформування освіти. |
Другов, В. Школа та національна ідея [Текст] / В. Другов> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 12. - С. 8-10 : фото. Рубрики: Освіта--Реформи Кл.слова (ненормовані): національна ідея -- національний ідеал -- політика -- продуктивні технології -- традиційна школа -- продуктивні знання Анотація: Автор піднімає проблему єдності національної ідеї та національної еліти через призму вчительського бачення. |
Пісарєв, В. Помилка системи освіти [Текст] / В. Пісарєв, Д. Пісарєв, В. Пісарєва> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 22-26 : фото. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Педагогіка--Загальні питання Освіта--Реформи Кл.слова (ненормовані): помилка -- неправильні дії -- підготовленість учнів -- безперервні педагогічні виміри -- тестування Анотація: Автор піднімає проблему об'єктивного оцінювання підготовленості учнів під час навчально-виховного процесу. Дод.точки доступу: Пісарєв, Д.; Пісарєва, В. |
Іванова-Комарщук, О. Що рік навчальний нам приносить [Текст] / О. Іванова-Комарщук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 7/8. - С. 16-17 Рубрики: Освіта--Реформи Анотація: Автор підводить підсумки навчального року, визначає його недоліки, проблеми, аналізує характер та якість змін. Наводить поради Девіда Льюіса, що допоможуть виростити обдаровану дитину. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Селівакіна, С. Незаплановані втручання в освітній процес / С. Селівакіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 8-9 Рубрики: Освіта--Реформи Кл.слова (ненормовані): зміни -- нововведення -- реформування Анотація: Думки автор про те, чи можна впроваджувати нововведення та змінювати освітній процес у середині навчального року. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Жебровський, Б. Сім мостів освіти України на переправі в майбутнє / Б. Жебровський> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 8-9 Рубрики: Освіта--Реформи Анотація: Автор, заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту про кроки держави в реформуванні освіти. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Шульга, В. Реформа освіти починається з управління / В. Шульга> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 1. - С. 8-9 Рубрики: Освіта--Реформи Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- реформа -- зміни Анотація: Думки автора, пересічного директора звичайної української школи, з приводу дієвого реформування освіти. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (24.01.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Сесик, О. О. Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули "нової школи" [Текст] / О. О. Сесик> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Особистість педагога Освіта--Реформи Школознавство--Школа і сім’я Кл.слова (ненормовані): педагогічна співпраця -- виховання учнівської молоді -- класний керівник -- Нова українська школа -- реформування середньої освіти -- учитель і батьки -- ШКОЛА І СІМ’Я -- взаїмодія між учителем -- співпраця між учителем -- виховання дітей у сім’ї Анотація: Для української освіти дуже хвилюючими залишаються питання завдання, змісту та методики виховання дітей у сім’ї та школі, особливостей співпраці класного керівника, учнів і батьків, базових принципів педагогічного спілкування з дітьми. У статті розглядається специфіка освітянської праці, яка базується на тому, що вчителі постійно проектують прогнозований результат, орієнтуються на перспективу, адже виховують майбутнє держави. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Костюк, І. А. Робота школи з батьками: які обрали акценти [Текст] / І. А. Костюк> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 12. - С. 25-28 Рубрики: Освіта--Реформи Школознавство--Школа і сім’я Кл.слова (ненормовані): РЕФОРМУВАННЯ ШКОЛИ -- школа і сім’я Анотація: Розглядається роль батьків для школи. Хто повинен бути учасником навчально-виховного процесу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |