Наумов, Б.
    Школа повинна розвивати особистість [Текст] / Б. Наумов // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання





    Бех, І.
    Психологічні резерви виховання особистості [Текст] / І. Бех // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Проблематика, пов'язана з розвитком досконалої особистості, нині не проста актуальна - її значущість для повноцінного соціального і культурного існування людства така ж важлива, як повітря для фізичного життя людини.





    Паламарчук, Л.
    Соціокультурна складова шкільного курсу "Географія України" [Текст] / Л. Паламарчук // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Особистість--Виховання
   Географія шкільна--Завдання--Принципи

   Географічна культура

Анотація: Шкільна географія має широкі можливості щодо надання учням соціокультурних знань, оскільки географія - наука про життя людини на Землі.





    Шевченко , В.
    Виховуємо творчу особистість [Текст] / В. Шевченко // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 4-6
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Досвід роботи ліцею при Донецькому національному університеті по вихованню творчої особистості.





    Зотова, І.
    Структура мотивації і ціннісні орієнтації ліцеїстів [Текст] / І. Зотова // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 18-20. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Психологічна підтримка старшокласників





    Мельничук, Т.
    Розвиток особистісних цінностей ліцеїстів як майбутніх науковців [Текст] / Т. Мельничук // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 37-39. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Розуміння наукової діяльності учнями ліцею.





    Димченко, Л.
    Система підготовки ліцеїстів до олімпіади з української мови та літератури [Текст] / Л. Димченко // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 62-64
Рубрики: Особистість--Виховання
   Олімпіади--Українська мова та література--Підготовка

Анотація: Досвід роботи викладачів ліцею при ДоНу по підготовці ліцеїстів до олімпіад з української мови та літератури.





    Хоменко, П.
    Функціональні знання у структурі ключевих компетенцій особистості [Текст] / П. Хоменко // Біологія і хімія в школі. - 2004. - № 4. - С. 45-47. - Бібліогр. : 2 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання





    Хриков, Є.
    Демократична культура особистості:сутність та шляхи формування [Текст] / Є. Хриков // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 6-8 : портр. - Бібліографія 7назв
Рубрики: Демократія--культура
   Демократична культура--структура

   Особистість--Виховання






    Бех, І.
    Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні [Текст] / І. Бех // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 16-19 : портр. - Бібліографія 7 назв
Рубрики: Особистість--Виховання





    Черних, О.
    Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації:аксіологічний підхід [Текст] / О. Черних // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 25-28 : портр. - Бібліографія 28 назв
Рубрики: Виховання духовне--книги
   Освіта 21 століття

   Особистість--Виховання






    Кучерова, Н.
    Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя [Текст] / Н. Кучерова // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 40-41. - Бібліографія 4 назви
Рубрики: Виховання духовне--міфологія
   Особистість--Виховання






    Буряк, В.
    Питання педагогічної майстерності в теорії і практиці В.О. Сухомлинського [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2004. - №3. - С. 3-6. - Бібліографія 12 назв
Рубрики: Особистість--Виховання
   Освіта 21 століття--педагогічна майстерність



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини)




    Малихін, А.
    Підготовка студентів до розв'язування виховних ситуацій [Текст] : (особистісно-орієнтований аспект) / А. Малихін // Рідна школа. - 2004. - №3. - С. 21-23. - Бібліографія 6 назв
Рубрики: Особистість--Виховання





    Шмаргун, В. М.
    Інтелектуальний розвиток дітей із ЗПР та звичайних дітей [Текст] / В.М. Шмаргун // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 13-14 : табл. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Особистість--Виховання
   Дефектологія--Дослідження






    Єлагна, Т.
    Форми та методи формування громадянських якостей особистості [Текст] / Т. Єлагна // Рідна школа. - 2005. - № 6. - С. 34-36. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: На сьогодні особливого значеннянабуває проблема формування громадянських якостей особистості.





    Штабова, Л.
    Від ідеї індивідуалізації - до особистісно розвиваючої моделі навчання [Текст] / Л. Штабова // Рідна школа. - 2005. - № 9-10. - С. 17-19. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Принцип індивідуального підходу в навчанні.





    Бех, І.
    Моральна самосвідомість особистості як предмет педагогічних зусиль В.О.Сухомлинського [Текст] / І. Бех // Рідна школа. - 2005. - № 12. - С. 13-15
Рубрики: Спадщина Сухомлинського
   Особистість--Виховання

   Виховання моральне

Анотація: Для В.Сухомлинського було важливо щоб у учня виник міцний зв'язок з творцями цінностей, які присвятили їм своє життя. Так створюється єдність минулого і сучасного, як рушійна сила морально-духовного становлення особистості.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини)




    Ликов, В.
    Дбайливе ставлення до дитини в народнопедагогічній концепції В.О. Сухомлинського [Текст] / В. Ликов // Рідна школа. - 2005. - № 12. - С. 16-19. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Спадщина Сухомлинського
   Особистість--Виховання

Анотація: Головне у спадщині В.Сухомлинського - виховання у дітей людського, проте, щоб виховати людське у дитині , потрібно насамперед знати її вивчати. спостерігати.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини)




    Безкоровайна, О.
    оль активних форм соціально-ціннісної діяльності у вихованні особистості сучасного підлітка [Текст] / О. Безкоровайна // Рідна школа. - 2005. - № 12. - С. 38-41. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Розбудова системи освіти, її докорінне реформування мають стати основою відтворення інтелектуального, духовного потенціалу народу, виходу вітчизняної науки на світовий рівень, національного відродження, становлення державності та демократизації суспільства в Україні.