Наумов, Б. Школа повинна розвивати особистість [Текст] / Б. Наумов> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Особистість--Виховання |
Бех, І. Психологічні резерви виховання особистості [Текст] / І. Бех> // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: Проблематика, пов'язана з розвитком досконалої особистості, нині не проста актуальна - її значущість для повноцінного соціального і культурного існування людства така ж важлива, як повітря для фізичного життя людини. |
Паламарчук, Л. Соціокультурна складова шкільного курсу "Географія України" [Текст] / Л. Паламарчук> // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Особистість--Виховання Географія шкільна--Завдання--Принципи Географічна культура Анотація: Шкільна географія має широкі можливості щодо надання учням соціокультурних знань, оскільки географія - наука про життя людини на Землі. |
Шевченко , В. Виховуємо творчу особистість [Текст] / В. Шевченко > // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 4-6 Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: Досвід роботи ліцею при Донецькому національному університеті по вихованню творчої особистості. |
Зотова, І. Структура мотивації і ціннісні орієнтації ліцеїстів [Текст] / І. Зотова> // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 18-20. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: Психологічна підтримка старшокласників |
Мельничук, Т. Розвиток особистісних цінностей ліцеїстів як майбутніх науковців [Текст] / Т. Мельничук> // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 37-39. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: Розуміння наукової діяльності учнями ліцею. |
Димченко, Л. Система підготовки ліцеїстів до олімпіади з української мови та літератури [Текст] / Л. Димченко> // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 62-64 Рубрики: Особистість--Виховання Олімпіади--Українська мова та література--Підготовка Анотація: Досвід роботи викладачів ліцею при ДоНу по підготовці ліцеїстів до олімпіад з української мови та літератури. |
Хоменко, П. Функціональні знання у структурі ключевих компетенцій особистості [Текст] / П. Хоменко> // Біологія і хімія в школі. - 2004. - № 4. - С. 45-47. - Бібліогр. : 2 назв. Рубрики: Особистість--Виховання |
Хриков, Є. Демократична культура особистості:сутність та шляхи формування [Текст] / Є. Хриков> // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 6-8 : портр. - Бібліографія 7назв Рубрики: Демократія--культура Демократична культура--структура Особистість--Виховання |
Бех, І. Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні [Текст] / І. Бех> // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 16-19 : портр. - Бібліографія 7 назв Рубрики: Особистість--Виховання |
Черних, О. Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації:аксіологічний підхід [Текст] / О. Черних> // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 25-28 : портр. - Бібліографія 28 назв Рубрики: Виховання духовне--книги Освіта 21 століття Особистість--Виховання |
Кучерова, Н. Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя [Текст] / Н. Кучерова> // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 40-41. - Бібліографія 4 назви Рубрики: Виховання духовне--міфологія Особистість--Виховання |
Буряк, В. Питання педагогічної майстерності в теорії і практиці В.О. Сухомлинського [Текст] / В. Буряк> // Рідна школа. - 2004. - №3. - С. 3-6. - Бібліографія 12 назв Рубрики: Особистість--Виховання Освіта 21 століття--педагогічна майстерність Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини) |
Малихін, А. Підготовка студентів до розв'язування виховних ситуацій [Текст] : (особистісно-орієнтований аспект) / А. Малихін> // Рідна школа. - 2004. - №3. - С. 21-23. - Бібліографія 6 назв Рубрики: Особистість--Виховання |
Шмаргун, В. М. Інтелектуальний розвиток дітей із ЗПР та звичайних дітей [Текст] / В.М. Шмаргун> // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 13-14 : табл. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Особистість--Виховання Дефектологія--Дослідження |
Єлагна, Т. Форми та методи формування громадянських якостей особистості [Текст] / Т. Єлагна> // Рідна школа. - 2005. - № 6. - С. 34-36. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: На сьогодні особливого значеннянабуває проблема формування громадянських якостей особистості. |
Штабова, Л. Від ідеї індивідуалізації - до особистісно розвиваючої моделі навчання [Текст] / Л. Штабова> // Рідна школа. - 2005. - № 9-10. - С. 17-19. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: Принцип індивідуального підходу в навчанні. |
Бех, І. Моральна самосвідомість особистості як предмет педагогічних зусиль В.О.Сухомлинського [Текст] / І. Бех> // Рідна школа. - 2005. - № 12. - С. 13-15 Рубрики: Спадщина Сухомлинського Особистість--Виховання Виховання моральне Анотація: Для В.Сухомлинського було важливо щоб у учня виник міцний зв'язок з творцями цінностей, які присвятили їм своє життя. Так створюється єдність минулого і сучасного, як рушійна сила морально-духовного становлення особистості. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини) |
Ликов, В. Дбайливе ставлення до дитини в народнопедагогічній концепції В.О. Сухомлинського [Текст] / В. Ликов> // Рідна школа. - 2005. - № 12. - С. 16-19. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Спадщина Сухомлинського Особистість--Виховання Анотація: Головне у спадщині В.Сухомлинського - виховання у дітей людського, проте, щоб виховати людське у дитині , потрібно насамперед знати її вивчати. спостерігати. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини) |
Безкоровайна, О. оль активних форм соціально-ціннісної діяльності у вихованні особистості сучасного підлітка [Текст] / О. Безкоровайна> // Рідна школа. - 2005. - № 12. - С. 38-41. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: Розбудова системи освіти, її докорінне реформування мають стати основою відтворення інтелектуального, духовного потенціалу народу, виходу вітчизняної науки на світовий рівень, національного відродження, становлення державності та демократизації суспільства в Україні. |