Буряк, В.
    Формування методологічної культури майбутнього вчителя [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр. 1 назв.
Рубрики: Вчитель--Професійні якості
Анотація: Процес розвитку педагоічної освіти досі відстає за всіма позиціями від процесу функціонування й відтворення усталеної системи, що приводить до суперечностей з усіма провідними тенденціями розвитку сучасної освітньої практики, такими як багаторівневість і багатоступінчатість, гнучкість, відкритість, неперервність освіти.





    Буряк, В.
    Питання педагогічної майстерності в теорії і практиці В.О. Сухомлинського [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2004. - №3. - С. 3-6. - Бібліографія 12 назв
Рубрики: Особистість--Виховання
   Освіта 21 століття--педагогічна майстерність



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини)




    Буряк, В.
    Принципи дидактики та вдосконалення підготовки вчителя [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2004. - № 10. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Освіта вища--Підготовка кадрів





    Буряк, В.
    Вплив ІнформатизацІЇ на забезпечення ІнформацІйних потреб користувачІв [Текст] / В. Буряк, О. АндрІєнко // Вісник національної академії державного управління при Президентові України. - 2004. - № 3. - С. 478-484 : рис. - БІблІогр. в кІнцІ ст.
Рубрики: ІнформатизацІя


Дод.точки доступу:
АндрІєнко, О.
Свободных экз. нет



    Буряк, В.
    Розвиток Болонського процесу в європейських країнах [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2005. - № 8. - С. 6-8
Рубрики: Болонський процес--Освіта
Анотація: Історія та розвиток Болонського процесу.





    Буряк, В.
    Навчальна діяльність у комп'ютерному середовищі [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2006. - № 9. - С. 14-17. - Бібліогр.
Рубрики: Особистісно орієнтовне навчання--Компютерне середовище
Кл.слова (ненормовані):
Самореалізація
Анотація: Методологічним принципом організації навчальної діяльності в компютерному середовищі є принцип додатковості підходів; цілісну концепцію можна отримати лише в результаті синтезу, критичного осмислення результатів системного, діяльнісного, особистісного, інформаційного та інших підходів до дослідження освітнього процесу в комп'ютерному середовищі.





    Буряк, В. Д.
    Катеринослав - Січеслав - Дніпропетровськ: шлях культуротворення [Текст] / В.Д. Буряк; Розмовляв Ю. Буряк // Хроніка-2000. - 2007. - Вип. 73. - С. 6-20. - (Хронограф)
Рубрики: Історія України--Дніпропетровськ
Анотація: Розмова редактора журналу Ю. Буряка з професором В. Буряком про культурно-історичні особливості міста, його історію.


Дод.точки доступу:
Буряк, Ю. \розмовляв.\




    Буряк, В.
    Глибинна пам"ять Придніпров"я [Текст] : (Фольклор: до проблеми образного етногенезу) / В. Буряк // Хроніка-2000. - 2007. - Вип. 73. - С. 311-340. : іл. - (Духовний космос українців)
Рубрики: Усна народна творчість





    Буряк, В.
    Система дидактичних умов ефективної організації навчально пізнавальної діяльності [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 25-27
Рубрики: Пізнавальна діяльність--Система дидактичних умов
Анотація: Реалізація системи дидактичних умов неможлива без зміщення акцентів у навчальній діяльності з процесу передання готових знань на способи дій з ними.





    Буряк, В.
    Методологічні основи розвивального навчання [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2009. - № 5-6. - С. 3-7 : табл. - Бібліогр.:7 назв.
Рубрики: Освіта України 21 століття--Методологія--Розвивальне навчання
Анотація: Розвивається думка щодо формування системності знань учнів, зв'язку системного аналізу й моделювання. Під системним підходом розуміють спосіб реалізації пізнавальної діяльності учнів та формування системного способу мислення.





    Буряк, В.
    Організація модульного навчання [Текст] / В. Буряк // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 18-31. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Вища освіта--Кредитно-модульна система
Кл.слова (ненормовані):
модульне навчання -- модуль -- принципи модульного навчання
Анотація: Автор вказує на ефективність модульного навчання у системі вищої школи; наводить принципи, вимоги і правила організації модульного навчання.





    Буряк, В.
    Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 23-27. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Особистісно-зорієнтоване навчання--Інформаційно-гностичний підхід
Анотація: Необхідність уведення методологічних знань до змісту шкільної освіти та розкрито методику оволодіння учнями гносеологічними основами науки.





    Буряк, В.
    Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис [Текст] / В. Буряк // Вища школа. - 2010. - № 3/4. - С. 11-35. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Вища освіта--Кадри ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
викладач -- особистість викладача -- вимоги до викладача -- професіограма викладача -- творчий викладач -- саморозвиток -- самовдосконалення -- загальна культура викладача -- авторитет -- кодек професійної етики вчителя
Анотація: У статті розглядаються педагогічні вимоги до викладача вищого навчального закладу з урахуванням специфіки і характеру університетських занять, дотримання яких буде сприяти ефективності навчання студентів.





    Буряк, В.
    Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 3-7 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Спілкування--Індивідуальний стиль--Навчання учнів
Анотація: Розглядається питання врахування індивідуальних стилів пізнавальної діяльності та стилів спілкування в навчальному процесі, що підвищує ефективність навчання учнів та педагогічної діяльності вчителів.





    Буряк, В. В.
    Неоіндустріальні чинники розвитку промислового міста в умовах децентралізації [Текст] / В. В. Буряк // Економіка та держава. - 2017. - № 7. - С. 113-116 : табл. - Бібліогр. с. 116 (14 назв)
Рубрики: Індустріальні міста--Розвиток--Децентралізація
Анотація: Статтю присвячено виокремленню неоіндустріальних чинників в умовах децентралізації. Виокремлено та згруповано фактори неоіндустріалізації залежно від характеру впливу: позитивні та негативні. До позитивних віднесено: зниження частки сектору матеріального виробництва зростання сфери послуг і наукових досліджень, активізація наукових досліджень та їх впровадження, зростання наукомістких галузей у структури матеріального виробництва, збільшення частки населення, що має вищу освіту та підвищення її якості, збільшення інвестицій в людський капітал, розвиток малого бізнесу, поглиблення поділу праці, формування "бренду" міста, розвиток аутсорсингу. Серед негативних факторів найважливішими є зростання кваліфікаційного безробіття, обумовлене зростаючими вимогами до робочої сили, зростання структурного безробіття, що обумовлено зникненням цілих професійних напрямів і падінням попиту на продукцію багатьох галузей сфери матеріального виробництва, нерівномірність розподілу ресурсів, несправедливий розподіл доходів та значна поляризація у суспільстві. Визначено, що вектор розвитку промислового міста повинен формуватися на основі базису, який складається з трьох "субвекторів": інновації, знання, інформаційні технології. На основі отриманих результатів автором зроблено висновок, що врахування неоіндустріальних чинників дає можливість розвиватися інтенсивним шляхом за рахунок компліментарності інформаційно-комунікаційних технологій та людського капіталу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Современные аппаратно-программные комплексы для подготовки сварщиков [Текст] / Л. М. Лобанов [и др.] // Автоматическая сварка. - 2018. - № 5. - С. 39-45. - Библиогр. с. 45 (5 назв.)
Рубрики: Зварювальне обладнання
   Зварювальники--Професійна освіта

Анотація: В роботі представлені результати розробки технічних засобів напіввіртуального типу для підготовки зварювальників і фахівців зварювального виробництва, виконаних в НДЦ ЗКАЕ спільно з ІЕЗ ім. Є. О. Патона НАН України та ІПМЕ ім. Г. Є. Пухова НАН України. Розглянуто досягнутий до теперішнього часу рівень розвитку технічних засобів навчання та атестації зварювальників і фахівців зварювального виробництва, що дозволяє прогнозувати розширення областей застосування сучасних інформаційних технологій, в тому числі по відтворенню змішаної реальності з максимальною адаптацією віртуального простору до реального зварювального обладнання та забезпечують віддалений доступ телекомунікаційних систем. Показано, що спрощення підготовки та наближення її до умов реальних процесів зварювання можливо застосуванням нового покоління зварювальних тренажерів, в яких широко використовуються сучасні інформаційні технології.????


Дод.точки доступу:
Лобанов, Л.М.; Махлин, Н.М.; Коротынский, А.Е.; Водолазский, В.Е.; Буряк, В.Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Резистометрический способ измерения скорости сварки для тренажерных сварочных систем [Текст] / Л.М. Лобанов [и др.] // Автоматическая сварка. - 2018. - № 1. - С. 15-21. - Библиогр.: с. 20-21 (17 назв)
Рубрики: Зварювальне обладнання
   Зварювання--Технічний контроль

Анотація: Розглянуто деякі теоретичні питання резистометричного способу визначення координат плями зварювальної дуги і оцінювання швидкості переміщення електрода при здійсненні або імітації дугового зварювання, а також особливості побудови апаратної частини і програмного забезпечення тренажерних зварювальних систем з використанням цього способу. Наведені приклади використання цього методу в розроблених і промислово виготовлених в ДП «Науково-інженерний центр зварювання та контролю в галузі атомної енергетики України Інституту електрозварювання ім. Є. О. Патона НАН України» (НІЦ ЗКАЕ) апаратно-програмних комплексах (зварювальних тренажерах), а також основні варіанти схемотехнічного побудування пристроїв для реалізації в тренажерних зварювальних системах резистометричного способу.


Дод.точки доступу:
Лобанов, Л.М. ; Махлин, Н.М. ; Коротынский, А.Е. ; Буряк, В.Ю.; Сипаренко, А.Г.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)