Круглов, О.
    Який він, шкільний психолог? [Текст] / О. Круглов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 38-39. : фото
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог
Анотація: Ознайомлення з особливостями діяльності шкільного психолога на прикладі досвіду М. Кравцової, випускниці факультету психології МДУ.





    Ніжегородцева, Н.
    Підказки починаючому шкільному психологу [Текст] / Н. Ніжегородцева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 40-41 : фото
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог
Анотація: Поради психологам-початківцям.





    Хухлаєва, О.
    Кому потрібний психолог у школі [Текст] / О. Хухлаєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 37-38 : фото.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- психолог
Анотація: Автор доводить необхідність психолога у школі.





    Головльова, А.
    Психологічна служба в школі [Текст] / А. Головльова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 39-41 : фото. - Зміст: Дод. 1: Перспективний план роботи
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
психолог
Анотація: Стаття знайомить з основними напрямами діяльності психологічної служби в школі.





   
    Етика користувачів психодіагностичних методик [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 54-56.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
тести -- психодіагностичне обстеження -- вимоги до психолога-користувача -- вимоги до спеціалістів-непсихологів
Анотація: Йдеться про норми професійної етики для розробників і користувачів психодіагностичних методик, складених відповідно до основних вимог психологічної професійної етики.





    Моїсеєнко, О.
    Оцінювання роботи практичного психолога [Текст] / О. Моїсеєнко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 5. - С. 39-41. : фото
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- атестація психолога -- практичний психолог
Анотація: В статті йдеться про особливості оцінювання роботи кожного працівника соціально-психологічної служби системи освіти керівниками навчального закладу.





    Ланько, О. М.
    Особистість - творець свого майбутнього [Текст] / О.М. Ланько, О.О. Гавриленко // Виховна робота в школі. - 2009. - № 6. - С. 52-55.
Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня
   Психологічна служба в школі

Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості
Анотація: Виховний захід, мета якого - формувати вміння осмислювати і визначати для себе істинні й уявні життєві цінності; розвивати прагнення до осмислення себе, власної життєвої позиції; довести, що розвиток особистості відбувається тільки в діяльності, розглянути основні риси творчої особистості.


Дод.точки доступу:
Гавриленко, О.О.




    Колтипіна, Ю.
    Ти той, ким ти є [Текст] / Ю. Колтипіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 30.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Анотація: Розробка заняття із психологічної просвіти для учнів 8-х класів.





    Огоновська, Ю.
    Просвітницька діяльність практичного психолога [Текст] / Ю. Огоновська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 69-71. - Зміст: Виховна година "Грип: засоби захисту" ; Захід для молодших класів "Ярмарок професій"
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
психолог
Анотація: Автор презентує свій досвід роботи в шкільному середовищі та пропонує розробки позакласних заходів.





    Ланько, О. М.
    Чоловіча особистість: яка вона? [Текст] / О.М. Ланько, О.О. Гавриленко // Виховна робота в школі. - 2010. - № 1. - С. 44-45.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- якості особистості -- цінності чоловіків
Анотація: Розробка психологічного уроку.


Дод.точки доступу:
Гавриленко, О.О.




    Ніколаєва, О. М.
    Вічна проблема - батьки й діти. Тренінг [Текст] / О.М. Ніколаєва // Виховна робота в школі. - 2010. - № 1. - С. 50-51.
Рубрики: Психологічна служба в школі
   Виховання--Родинне виховання

Анотація: Розробка психологічного заняття, присвяченого стосункам батьків і дітей





   
    Психологічні уроки як форма розвивальної роботи [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 1. - С. 40-41.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
психологічний урок
Анотація: Про сильні і слабкі сторони психологічного уроку, його значення як форми розвивальної роботи в період навчання дитини в школі.





    Шевченко , Н.
    Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування [Текст] / Н. Шевченко // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 167-180. - Бібліогр.: 35 назв.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ
Анотація: У статті подані результати структурно-функціонального аналізу феномена професійної свідомості, обгрунтовано концепт "професійно-психологічна свідомість". Професійна свідомість розглядається як психологічне утворення, у якому інтегруються ділові цінності, науково-теоретичні знання, програми професійних дій, а також знання людини про себе як про представника певної професії. Воднораз вона вивчається як форма свідомості особистості, що наповнена професійними значеннями, смислами та чуттєвим змістом. Розкрито структуру та специфіку функціонування професійної свідомості практичного психолга, розглянуто її характеристики.





    Тимофієва, І.
    Гендерні стереотипи [Текст] / І. Тимофієва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 41.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- стать -- чоловіча поведінка -- жіноча поведінка -- професія
Анотація: Психологічне заняття для старшокласників.





    Совенко, Л.
    Психологічна служба в оздоровчому таборі [Текст] / Л. Совенко, І. Гаязова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 37-38.
Рубрики: Педагогіка--Відпочинок дітей влітку
   Психологічна служба в школі

Кл.слова (ненормовані):
оздоровчий табір -- тренінг
Анотація: Стаття містить містить інформацію про графік та план роботи психологічної служби в оздоровчому таборі, подано розробку тренінгів "Здоров'я - моя цінність", "Твоє життя - твій вибір", "Форми організації дозвілля".


Дод.точки доступу:
Гаязова, І.




    Кудина, Ж.
    Психологическое сопровождение профильного обучения [Текст] / Ж. Кудина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 39-40.
Рубрики: Психологія навчання
   Психологічна служба в школі

   Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
вибір професії -- профільне навчання
Анотація: Як створити умови, які сприятимуть оптимальному вибору учнями свого подальшого шляху? Автор пропонує власні напрацювання в даному напрямку роботи.





    Губко, Ю.
    Методичне забезпечення психологічного кабінету [Текст] / Ю. Губко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 41-42.
Рубрики: Психологічна служба в школі
Кл.слова (ненормовані):
психологічний кабінет
Анотація: З досвіду організації та методичного забезпечення психологічного кабінету Чернігівського центру професійно-технічної освіти.





    Парфьонова, Н. А.
    Академія успіху. Інноваційний проект [Текст] / Н.А. Парфьонова // Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 2-9. - Зміст: Курс І. "Я пізнаю себе". Заняття 1. Будьмо знайомі ; Заняття 2. Навчайся визначати мету ; Заняття 3. Мій внутрішній світ ; Заняття 4. Автопортрет
Рубрики: Виховання--Самовиховання
   Виховання--Розвиток особистості учня

   Психологічна служба в школі

   Психологія--Тренінги

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- активні життєва позиція
Анотація: Проект представлено як одну з нових форм роботи, спрямованої на активне впровадження компетентнісного підходу. Розроблений з метою допомогти дитині навчитися розуміти себе, оточуючих, жити активно.





    Пухальська, Т. В.
    П'ятий клас: від адаптації до успіху [Текст] / Т.В. Пухальська // Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 10-14. - Зміст: Приблизний план роботи вихователів-батьків і класного керівника на першому етапі ; Психологічний практикум "Пізнай себе"
Рубрики: Школознавство--Класний керівник
   Психологічна служба в школі

   Психологія--Тренінги

Анотація: Проект покликаний допомогти визователям-батькам і класному керівникові правильно визначити пріоритети у своїй роботі, її напрямки, завдання. він сприятиме розв'язанню не тільки проблем, пов'язаних з адаптацією учнів у п'ятому класі, а й моделюванню перспектив розвитку кожного учня та групи в цілому. Допоможе педагогам втробити власну стратегію роботи з групою. Надасть допомогу кожній дитині, яка йде у п'ятий клас.





    Сервачак, О. В.
    Тиждень знайомств [Текст] / О.В. Сервачак // Виховна робота в школі. - 2010. - № 9. - С. 36.
Рубрики: Психологія--Тренінги
   Психологічна служба в школі

Кл.слова (ненормовані):
знайомство
Анотація: Представлено сценарій проведення Тижня знайомств. Захід розроблений з метою розвивати комунікативні й організаторські вміння; надати змогу кожному учневі проявити себе, свої здібності в колективній творчості; створити ситуації взаємодії, повного спілкування, у яких в учнів швидше й ефективніше виникла б довіра у стосунках між собою та педагогами, зникала б тривога, сором'язливість, формувалося б позитивне сприйняття себе й інших.