Полянський, П.
    Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі [Текст] / П. Полянський // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 2-3.
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- адаптація -- психологічні особливості
Анотація: Розглянуто психологічні особливості п`ятикласників до навчання в основній школі. Пропонується комплекс заходів щодо адаптаційного періоду

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Гармаш, О. В.
    Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості [Текст] / О.В. Гармаш // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 2-3. - С. 13-18. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Навчально-виховний процес--Розвиток особистості
   Психологія навчання




88.8
Т86


    Туріщева, Л. В.
    Як психологічно підготувати старшокласників до тестування [Текст] / Л.В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №11. - 19-20 (Вкладка "Педагогічна академія пані Софії")
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Психологія --Підлітки

   Психологія навчання

   Навчання--Іспити

Анотація: Психологічна підготовка до іспитів: практичні поради старшокласникам.





    Єфімова, І.
    Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" та інтерактивні методи перевірки знань / І. Єфімова // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 1. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв.)
Рубрики: Педагогічні технології
   Психологія навчання

   Зарубіжна література--Методика викладання

   Навчання--Інтерактивне--Зарубіжна література

Анотація: В основі педагогічної технології "Створення ситуації успіху" лежить особистісно-орієнтований підхід до процесу навчання та виховання.





    Михайлова, Т.
    Модульно-розвивальна організація навчання як іноваційна освітня система [Текст] / Т. Михайлова, С. Лобова // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 193-200.
Рубрики: Психологія навчання
Анотація: Йдеться про регіональний науково-практичний семінар, що зібрав золотий фонд освітян Тальнівського району.


Дод.точки доступу:
Лобова, С.




    Фурман, Анатолій.
    Проектування і використання модульно-розвивальних підручників у контексті психомистецьких технологій навчання [Текст] / Анатолій Фурман, Т. Козлова // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 201-204.
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК
Анотація: Мова йде про Всеукраїнський науково-практичний семінар-підсумок чотирирічного виконання пед. колективом початкової ланки чергової програми дослідно-експериментальної роботи, тема якої винесена у заголовок статті.


Дод.точки доступу:
Козлова, Т.




    Яценко, А. В.
    Школа радостной семьи [Текст] : методическое пособие для работы с детьми и взрослыми по развитию творческой личности на основе методик ТРИЗ и РТВ (от 6 до 16 лет) / Яценко А. В. // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 11. - С. 12-34 ; № 12. - С. 9-17
Рубрики: Посібники методичні--Робота з дітьми
   Психологія навчання

Анотація: Методичний посібник для роботи з дітьми та дорослими "Школа радісної сім'ї".






    Дусавицький, О.
    Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання [Текст] / О. Дусавицький // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 160-166. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
система розвивального навчання
Анотація: Урок досліджується як основна форма організації навчання і водночас як одиниця учбової діяльності на стадії її становлення, котре функціонально спричинюється головно як двома мотивами-стимулами (спонукання і смислоутворення)), так і специфічними мотиваційними вузлами. Останні утворюють як динамічне поєднання вмотивованого долучення учня до учіння, внутрішнього прийняття ним учбової задачі, його ситуативного пізнавального інтересу і мотивації оцінювання навчальних та особистих досягнень. У результаті такий синтез актуалізованих на різних етапах уроку мотивів формує мотиваційне ядро учбової діяльності, у якому одні мотиви відповідають прямим продуктвм цієї діяльності (теоретичні знання), інші - непрямі, побічним.





    Кудина, Ж.
    Психологическое сопровождение профильного обучения [Текст] / Ж. Кудина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 39-40.
Рубрики: Психологія навчання
   Психологічна служба в школі

   Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
вибір професії -- профільне навчання
Анотація: Як створити умови, які сприятимуть оптимальному вибору учнями свого подальшого шляху? Автор пропонує власні напрацювання в даному напрямку роботи.





    Гірняк, Галина.
    Психосемантичні інваріанти пректування навчальних книг [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 183-190. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
вітакультурна парадигма -- підручникотворення -- знак -- символ -- слово -- текст -- мова -- значення -- поняття -- особистісний смисл -- життєвий сенс
Анотація: У статті на теоретико-методологічному рівні дослідження аналізуються психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг (знак і символ як факти культури, слово і текст як основні одиниці письмової мови, предметне значення як культурний засіб організації розуміння, особистісний смисл і життєвий сенс як чинники формування свідомості).





    Жутикова, Н. В.
    Учителю о практике психологической помощи [Текст] / Н. В. Жутикова // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 10. - С. 75-80. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Вчитель --Практика психологічної допомоги
   Психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
Деонтологія
Анотація: Практична психологічна допомога шкільному вчителю.





    Губенко, А. В.
    Перформативные и констативные измерения творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 8. - С. 72-80. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
Перформативна -- Констативна
Анотація: Досліджуються найбільш загальні особливості творчої діяльності в мові, творчій активості та культурі, а також аналізуються деякі її закономірності. Діяльність розглядається в єдності двох основних проявів - перформативного й констативного. У перформативній діяльності суб'єкт і об'єкт пов'язані таким чином, що суб'єкт займає активну перетворюючу позицію здійснює значний вплив на стан об'єкта ; у констативній - суб'єкт пасивний і відчуває визначальний вплив з боку об'єкта. Така дихотомія знаходить своє вираження у різних психологічних особливостях, властивостях і якісних станах суб'єкта, які аналізуються у статті.





    Гріньова, Ольга.
    Особливості навчання дорослих [Текст] / Ольга Гріньова // Охорона праці. - 2016. - № 2. - С. 30-32
Рубрики: Охорона праці--Навчання--Основні принципи
   Вікова психологія

   Психологія навчання






    Грушко, Н. І.
    Design-thinking на заняттях із української мови для іноземців [Текст] / Н. І. Грушко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 2. - С. 46-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання--Українська мова
   Українська мова --Методика викладання

   Психологія навчання






    Угніч, Руслана.
    Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня [Текст] / Руслана Угніч // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія навчання
   Українська література--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- інтелект -- самопізнання -- успішне навчання -- типи інтелекту


Дод.точки доступу:
Білошицька, Алла
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД