Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі [Текст] / П. Полянський> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 2-3. Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): наступність -- адаптація -- психологічні особливості Анотація: Розглянуто психологічні особливості п`ятикласників до навчання в основній школі. Пропонується комплекс заходів щодо адаптаційного періоду Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості [Текст] / О.В. Гармаш> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 2-3. - С. 13-18. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Навчально-виховний процес--Розвиток особистості Психологія навчання |
Т86 Туріщева, Л. В. Як психологічно підготувати старшокласників до тестування [Текст] / Л.В. Туріщева> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №11. - 19-20 (Вкладка "Педагогічна академія пані Софії") Рубрики: Дитяча психологія Психологія --Підлітки Психологія навчання Навчання--Іспити Анотація: Психологічна підготовка до іспитів: практичні поради старшокласникам. |
Єфімова, І. Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" та інтерактивні методи перевірки знань / І. Єфімова> // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 1. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв.) Рубрики: Педагогічні технології Психологія навчання Зарубіжна література--Методика викладання Навчання--Інтерактивне--Зарубіжна література Анотація: В основі педагогічної технології "Створення ситуації успіху" лежить особистісно-орієнтований підхід до процесу навчання та виховання. |
Михайлова, Т. Модульно-розвивальна організація навчання як іноваційна освітня система [Текст] / Т. Михайлова, С. Лобова> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 193-200. Рубрики: Психологія навчання Анотація: Йдеться про регіональний науково-практичний семінар, що зібрав золотий фонд освітян Тальнівського району. Дод.точки доступу: Лобова, С. |
Фурман, Анатолій. Проектування і використання модульно-розвивальних підручників у контексті психомистецьких технологій навчання [Текст] / Анатолій Фурман, Т. Козлова> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 201-204. Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК Анотація: Мова йде про Всеукраїнський науково-практичний семінар-підсумок чотирирічного виконання пед. колективом початкової ланки чергової програми дослідно-експериментальної роботи, тема якої винесена у заголовок статті. Дод.точки доступу: Козлова, Т. |
Яценко, А. В. Школа радостной семьи [Текст] : методическое пособие для работы с детьми и взрослыми по развитию творческой личности на основе методик ТРИЗ и РТВ (от 6 до 16 лет) / Яценко А. В.> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 11. - С. 12-34 ; № 12. - С. 9-17 Рубрики: Посібники методичні--Робота з дітьми Психологія навчання Анотація: Методичний посібник для роботи з дітьми та дорослими "Школа радісної сім'ї". |
Дусавицький, О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання [Текст] / О. Дусавицький> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 160-166. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Психологія--Педагогічна Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): система розвивального навчання Анотація: Урок досліджується як основна форма організації навчання і водночас як одиниця учбової діяльності на стадії її становлення, котре функціонально спричинюється головно як двома мотивами-стимулами (спонукання і смислоутворення)), так і специфічними мотиваційними вузлами. Останні утворюють як динамічне поєднання вмотивованого долучення учня до учіння, внутрішнього прийняття ним учбової задачі, його ситуативного пізнавального інтересу і мотивації оцінювання навчальних та особистих досягнень. У результаті такий синтез актуалізованих на різних етапах уроку мотивів формує мотиваційне ядро учбової діяльності, у якому одні мотиви відповідають прямим продуктвм цієї діяльності (теоретичні знання), інші - непрямі, побічним. |
Кудина, Ж. Психологическое сопровождение профильного обучения [Текст] / Ж. Кудина> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 39-40. Рубрики: Психологія навчання Психологічна служба в школі Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): вибір професії -- профільне навчання Анотація: Як створити умови, які сприятимуть оптимальному вибору учнями свого подальшого шляху? Автор пропонує власні напрацювання в даному напрямку роботи. |
Гірняк, Галина. Психосемантичні інваріанти пректування навчальних книг [Текст] / Галина Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 183-190. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): вітакультурна парадигма -- підручникотворення -- знак -- символ -- слово -- текст -- мова -- значення -- поняття -- особистісний смисл -- життєвий сенс Анотація: У статті на теоретико-методологічному рівні дослідження аналізуються психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг (знак і символ як факти культури, слово і текст як основні одиниці письмової мови, предметне значення як культурний засіб організації розуміння, особистісний смисл і життєвий сенс як чинники формування свідомості). |
Жутикова, Н. В. Учителю о практике психологической помощи [Текст] / Н. В. Жутикова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 10. - С. 75-80. - Бібліогр. : 14 назв. Рубрики: Вчитель --Практика психологічної допомоги Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): Деонтологія Анотація: Практична психологічна допомога шкільному вчителю. |
Губенко, А. В. Перформативные и констативные измерения творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 8. - С. 72-80. - Бібліогр. : 14 назв. Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): Перформативна -- Констативна Анотація: Досліджуються найбільш загальні особливості творчої діяльності в мові, творчій активості та культурі, а також аналізуються деякі її закономірності. Діяльність розглядається в єдності двох основних проявів - перформативного й констативного. У перформативній діяльності суб'єкт і об'єкт пов'язані таким чином, що суб'єкт займає активну перетворюючу позицію здійснює значний вплив на стан об'єкта ; у констативній - суб'єкт пасивний і відчуває визначальний вплив з боку об'єкта. Така дихотомія знаходить своє вираження у різних психологічних особливостях, властивостях і якісних станах суб'єкта, які аналізуються у статті. |
Гріньова, Ольга. Особливості навчання дорослих [Текст] / Ольга Гріньова> // Охорона праці. - 2016. - № 2. - С. 30-32 Рубрики: Охорона праці--Навчання--Основні принципи Вікова психологія Психологія навчання |
Грушко, Н. І. Design-thinking на заняттях із української мови для іноземців [Текст] / Н. І. Грушко> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 2. - С. 46-47. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання--Українська мова Українська мова --Методика викладання Психологія навчання |
Угніч, Руслана. Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня [Текст] / Руслана Угніч> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Психологія навчання Українська література--Методологія Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- інтелект -- самопізнання -- успішне навчання -- типи інтелекту Дод.точки доступу: Білошицька, Алла Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |