Черноусько, Т.
    Фактор страху, або подих моди [Текст] / Т. Черноусько // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1. - С. 83
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
Кл.слова (ненормовані):
фобії
Анотація: Фактор страху й мода - поняття нероздільні. Однак чи можна досягти успіху, приховуючи своє істинне"Я"?

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Смотрицький, Є.
    Чого боїться український учитель? [Текст] / Є. Смотрицький // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1. - С. 85-86
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
Кл.слова (ненормовані):
страх
Анотація: Страх - це первинна реакція людини на небезпеку. Саме страх дозволив людині вижити. За своєю силою він перевищує всі інші емоції. А чого боїться український учитель? Перед якою небезпекою вчителі постають сьогодні?

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Чельник, К.
    Стресостійкість учителя [Текст] / К. Чельник // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 90
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
Анотація: Сучасний технологічний процес, соціальні, політичні, екологічні умови життя людини нерідко призводять до виникнення синдрому розумово-емоційного напруження, а точніше кажучи, стресу. Найбільше стресовим ситуаціям піддаються люди, які працюють в інтелектуальній сфері, оскільки саме розумове напруження стає причиною стресу.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Бікеєва, А.
    "Пропорадки", або прості короткі поради [Текст] / А. Бікеєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 37-38
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
Анотація: Ця стаття - життєстверджуюча філософія успішного вчителя-оптиміста. Це заклик бути успішним і позитивним учителем і щасливою людиною. Вона містить прості поради та рецепти вчителям, які втомились від своєї роботи, від життя, від себе. Авторка пропонує прості поради, як можна стати успішною та щасливою людиною й учителем.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Зінченко , В.
    Перевтома? Вам потрібен відпочинок [Текст] / В. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 90 : фото
Рубрики: Медицина--Здоров'я людини
   Психологія--Психологічна допомога вчителеві

Анотація: Стаття про перевтому, її ознаки та профілактику.





    Альохіна, І.
    Психологічне здоров'я педагога [Текст] / І. Альохіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 26-27.
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
Анотація: Представлено розробки психологічних занять для практичних психологів "Збереження та покращення психологічного здоров'я педпрацівників" для збереження та покращення психологічного здоров'я педпрацівників.





    Болотна, Ю.
    Я втомилась... [Текст] / Ю. Болотна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 28-29.
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
Кл.слова (ненормовані):
синдром професійного вигорання
Анотація: Розглядається проблема професійного виснаження педагога.





    Квітка, Д.
    Психологічне здоров'я вчителя [Текст] / Д. Квітка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 90.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Психологія--Психологічна допомога вчителеві

Кл.слова (ненормовані):
професійне здоров'я вчителя -- емоційне вигоряння -- психологічні навички
Анотація: Коротка інформація з приводу професійного здоров'я вчителя.





    Зінченко, Н.
    Психологические аспекты педагогического взаимодействия : семинар-практикум для педагогов / Н. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 9. - С. 28-31
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
   Психологія--Тренінги

Кл.слова (ненормовані):
психологические компетентности -- педагогические компетентности -- конфликтные ситуации -- проблемные ситуации
Анотація: Семинар разработан с целью повышения психолого-педагогической компетентности педагогов в рамках реализации аспектов работы.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(21.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Малик, Н.
    Супровід самореалізації особистості вчителя / Н. Малик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 29-31
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Акмеологія--Освіта

   Освіта--Акмеологія

   Психологія--Психологічна допомога вчителеві

Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- професійне зростання -- феномен емоційного згорання
Анотація: В статті висвітлено науково-методичну проблему психолого-педагогічного супроводу процесу самореалізації вчителя в умовах особистісно зорієнтованого навчання.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(13.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Гера, Тетяна.
    Активізація творчих ресурсів педагога у процесі його професіоналізації / Т. Гера // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 2. - С. 112-123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
актуалізація творчих ресурсів особистості -- творчий потенціал учителя -- педагогічна професіоналізація -- педагогічна креативна психологія -- критерії творчих ресурсів педагога -- тренінг
Анотація: Стаття присвячена проблемі активізації творчих ресурсів педагога у процесі його професіоналізації. Теоретично обгрунтована доцільність створення нового напрямку прикладної психології - педагогічної креативної психології.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Русинка, Іван.
    Психотехнологія управління конфліктами [Текст] / І. Русинка // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 1. - С. 72-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- конфліктофобія -- управління конфліктами -- принципові переговори -- позиційний торг -- інтеграція -- західний стиль комунікації -- японський стиль комунікації -- посередництво у конфліктах
Анотація: Розглядаються характерні риси західного та східного (японського) стилів комунікації. Оптимальним стилем ведення переговорів автор вважає японську модель комунікації, коли всі учасники переговорів намагаються спільними зусиллями виробити маршрут досягнення прийнятного для всіх рішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)




    Мамаєва, Л.
    Психологічний супровід переходу у школу ІІ ступеня / Л. Мамаєва, Т. Корхова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 69-71
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
   Психологічна служба в школі

Кл.слова (ненормовані):
дезадаптація дітей -- психологічний супровід
Анотація: Представлено розробку засідання педагогічної ради у формі продутктивної гри в Рівнопільській ЗОШ Донецької області.


Дод.точки доступу:
Корхова, Т.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Волкова, О.
    Синдром професійного вигоряння : семінар-практикум для педагогів / О. Волкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 2. - С. 53-60
Рубрики: Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття
   Психологія--Психологічна допомога вчителеві

Кл.слова (ненормовані):
професійне вигоряння -- симптоми професійного вигоряння -- емоції
Анотація: Семінар розроблений з метою визначити причини й ознаки синдрому вигоряння, обговорити ефективні шляхи його подолання; здійснювати профілактику стресів у педагогічному середовищі; допомогти вчителям розібратись у своїх власних життєвих поглядах; сприяти розумінню цінності та необхідності самопізнання, вихованню в собі професійної впевненості; формувати навички психогігієни в повсякденному житті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Петрище, В.
    Професійне вигоряння вчителів / В. Петрище // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 1. - С. 74-75
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Психологія--Психологічна допомога вчителеві

Кл.слова (ненормовані):
синдром хронічної втоми -- синдром професійного вигоряння
Анотація: Запропоновано експрес-діагностику рівня емоційного вигоряння педагога (В. Бойка).

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пензай, С.
    Гармонізація психофізичного стану / С. Пензай // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 3. - С. 24-26
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Психологія--Психологічна допомога вчителеві

Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигорання -- психосоматичне здоров’z
Анотація: В статті висвітлено зміст поняття "синдром емоційного вигорання" та причини його виникнення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Калошин, В. Ф.
    Допоможи собі сам... / В. Ф. Калошин // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2019. - № 9(Верес.). - С. 15-23
Рубрики: Психологія--Психологічна допомога вчителеві
   Психологія--Соціальна

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- віра в себе -- складні ситуації -- негатив -- способи звільнення від непотрібного
Анотація: Автор статті підкреслює цінність і важливість самого себе в житті кожної людини й пропонує план дій, як усвідомлено й грамотно допомогти собі в складних ситуаціях.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)