Калошин, В. Ф.
    Шлях до подолання негативних педагогічних стереотипів (переконань) [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 5-12. - Бібліогр. : 11 назв.
Рубрики: Педагогічний процес--Негативні стереотипи
   Психологічні методи--Мислення

Анотація: На практичних прикладах, методом раціонального мислення аналізується критична ситуація, яка є перешкодою на шляху встановлення гуманітарних відноин з учнями, студентами. Метод дозволяє педагогу подолати негативні педагогічні стереотипи. Запропоновано тест "Стреси і стресостійкість"





    Калошин, В. Ф.
    Як долати стрес у педагогічній діяльності [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 8. - С. 56-67
Рубрики: Стрес--Педагогічна діяльність





    Калошин, В. Ф.
    Причини невдач в навчанні [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 7. - С. 17-20. - Бібліогр. : 10 назв.
Рубрики: Школа--Невдачі в навчанні
Анотація: В статті наведено ряд шкільних невдач. До них відносять такі чинники, яквідсутній інтерес до навчання, погана поведінка, важка атмосфера в сім'ї, тривала хвороба, різні недоліки в навчально-виховному процесі.





    Калошин, В. Ф.
    Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 1. - С. 70-74. - Бібліогр. : 12 назв.
Рубрики: Психіка людини--Емоції
   Емоції--Ефективність навчання

Анотація: В статті розповідається про сприятливий вплив емоцій на усі сфери людського життя, в тому числі на навчання.





    Калошин, В. Ф.
    Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] : ВІртуальне інтерв'ю з академіком Російської академії В.П.Беспальком / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 2. - С. 8-11 ; № 3. - С. 11-15
Рубрики: Освіта--Традиційна система навчання
Анотація: Інтерв'ю з Володимиром Павловичем Беспальком, який дає визначенння традиційній системі навчання в країнах світу.


Дод.точки доступу:
Беспалько, Володимир Павлович (Доктор педагогічних наук ЄАкадемік Російської академії, автор книги "Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тыcячелетия)") \про нього\





    Калошин, В. Ф.
    Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] : ВІртуальне інтерв'ю з академіком Російської академії В.П.Беспальком / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 2. - С. 8-11 ; № 3. - С. 11-15
Рубрики: Освіта--Традиційна система навчання
Анотація: Інтерв'ю з Володимиром Павловичем Беспальком, який дає визначенння традиційній системі навчання в країнах світу.


Дод.точки доступу:
Беспалько, Володимир Павлович (Доктор педагогічних наук ЄАкадемік Російської академії, автор книги "Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тыcячелетия)") \про нього\





    Калошин, В. Ф.
    Конформізм : сутність, причини, наслідки, шляхи подолання [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 3. - С. 58-62. - Бібліогр. : 10 назв.
Рубрики: Конформізм
   Поведінка людей--Конформізм

Анотація: В статті розглянуто поняття конформізм- пристосування, пасивне прийняття існуючого порядку пануючих думок особистості, а також відсутність власної позиції. У діяльності людини конформізм призводить до панування посередності, рабської психології.





    Калошин, В. Ф.
    Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 10. - С. 67-72. - Бібліогр. : 13 назв.
Рубрики: Мислення творче--Психологія
Анотація: Наше століття часто називають століттям електроніки, космосу, але ж ці елементи людського розуму стали можливими через небачену раніше в історії людську творчість. У зв'язку з цим наше століття по праву можна було б назвати століття творчості. Потенціал нашої держави залежить від того, наскільки наші освітні інститути зможуть розвивати у студентів, учнів творчі здібності, творче мислення.





    Калошин, В. Ф.
    Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 4. - С. 54-63. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Інтелект емоційний
Анотація: Велике значення емоційний інтелект має для власної самореалізації, а значить і для розбудови нашої держави, оцінка і наступна корекція його необхідна без винятку всім, але насамперед особам, що займають керівні посади, освітянам, де наслідки неправельного рішення під впливом емоційної напруги дуже великі, як в економічній сфері, так і в духовній.





    Калошин, В. Ф.
    Я-повідомлення: сутність, переваги, технологія [Текст] / В. Ф. Калошин // Виховна робота в школі. - 2008. - № 10. - С. 54-55. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Психологія виховання
Кл.слова (ненормовані):
Я-повідомлення -- Ти-повідомлення
Анотація: Автор розкриває особливості вживання стверджень "Я - повідомлення" замість "Ти - повідомлення" в спілкуванні з дітьми.





    Калошин, В. Ф.
    Творче надбання В. Ф. Шаталова в освітню практику [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 8. - С. 71-73. - Бібліогр. : 6 назв.
Рубрики: Педагоги України 20 століття
Анотація: Стаття присвячується творчому надбанню донецького педагога - новатора В.Ф.Шаталова.


Дод.точки доступу:
Шаталов, Віктор Федорович (Учитель-новатор, заслужений учитель України) \про нього\




    Калошин, В. Ф.
    Як допомогти дитині залишитися оптимістом? [Текст] / В. Ф. Калошин // Виховна робота в школі. - 2008. - № 12. - С. 34-37.
Рубрики: Психологія виховання
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- батьки
Анотація: Поради батькам щодо виховання своїх дітей.



88.4
К17


    Калошин, В. Ф.
    Подолання негативних педагогічних стереотипів [Текст] / В.Ф. Калошин // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №32. - 13-16 (Вкладка "Педагогічна академія пані Софії")
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія--Взаємини вчителя й учня
Анотація: Характеристика помилок у діяльності педагога (на прикладі окремих ситуацій).





    Калошин, В. Ф.
    Жертва або хазяїн? (або як змінити долю) [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 1. - С. 61-67 ; № 2. - С. 51-58. - Бібліогр. : 11 назв.
Рубрики: Психологія людини--Моделі поведінки--Доля
   Доля--Психологія людини

Анотація: Кожна людина будує свою модель реальності, життя, виробляє певні правила й грає за ними. Те, що бачить одна людина, ніколи в точності не збігається з тим, що бачить інша. Людина створює свою модель реальності, і звичайно ж, свої правила, за якими вона живе.






    Калошин, В. Ф.
    Поради психолога [Текст] / В. Ф. Калошин // Виховна робота в школі. - 2009. - № 2. - С. 20-30
Рубрики: Виховання--Родинне виховання
   Психологія сім'ї

Кл.слова (ненормовані):
авторитет родини -- авторитет батька -- батьківська впертість -- авторитарність батьків
Анотація: Поради батькам щодо виховання дітей в сім'ї.





    Калошин, В. Ф.
    Поверніть дітям їх права [Текст] / В. Ф. Калошин // Виховна робота в школі. - 2009. - № 4. - С. 49-51.
Рубрики: Педагогіка--Захист прав дітей
Кл.слова (ненормовані):
права дітей
Анотація: Спираючись на педагогічну спадщину Януша Корчака, автор коротко описує права дитини, щоб яскравіше можна було усвідомити гостроту і значущість кожного з цих Імперативів Духовної Свободи.





    Калошин, В. Ф.
    Практичні рекомендації вчителю щодо ефективного виховного впливу на учнів у критичних ситуаціях [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гуменюк // Виховна робота в школі. - 2009. - № 5. - С. 34-44. : фото
Рубрики: Педагогічне спілкування
   Виховання--Девіантна поведінка

Кл.слова (ненормовані):
дисципліна -- технологія педагогічного впливу
Анотація: В статті основну увагу приділено профілактично-перевиховній функції, яка полягає у прогнозуванні, попередженні та ліквідуванні негативних проявів поведінки, психолого-педагогічному попередженні девіантної поведінки, подоланні та усуненні негативних рис характеру вихованця, цілеспрямованому формуванні мотивації до постійного самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Гуменюк, Д.В.




    Калошин, В. Ф.
    Практичні рекомендації вчителю щодо ефективного виховного впливу на учнів у критичних ситуаціях. Як діяти, якщо мета поведінки учня - влада або помста [Текст] / В.Ф. Калошин // Виховна робота в школі. - 2009. - № 6. - С. 26-40.
Рубрики: Виховання--Організація виховної роботи
Кл.слова (ненормовані):
влада -- помста -- технології педагогічного впливу
Анотація: В статті подано правида та принципи конструктивної взаємодії вчителя з владними і мстивими учнями.





    Калошин, В. Ф.
    Основні причини неадекватної поведінки людини [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 8. - С. 74-76 ; № 9. - С. 75-80
Рубрики: Поведінка людей--Неадекватна
Анотація: Надмірні негативні емоції, страхи, тривоги, всі ці психологічні проблеми людина може подолати, потрібно тільки хотіти і знати, як це зробити. Про реагування людини на проблеми надмірно, неадекватно, тобто невротично, завдаючи неймовірної школи собі і оточуючим, йде мова в статті.






    Калошин, В. Ф.
    Працюємо над помилками мислення [Текст] : урок 13 / В. Ф. Калошин // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 29. - С. 20-1 - 20-15. . - Вкл. "Педагогічна академія пані Софії: міні-журнал".
Рубрики: Практична психологія
Анотація: Вчительська праця часто пов’язана з помилками - в учнівських роботах, у поведінці дітей. Ми знаходимо їх, працюємо над ними, виправляємо їх. У тому числі мова йде й про помилки мислення, сприйняття навколишнього світу і себе в ньому.