Калошин, В. Ф. Шлях до подолання негативних педагогічних стереотипів (переконань) [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 5-12. - Бібліогр. : 11 назв. Рубрики: Педагогічний процес--Негативні стереотипи Психологічні методи--Мислення Анотація: На практичних прикладах, методом раціонального мислення аналізується критична ситуація, яка є перешкодою на шляху встановлення гуманітарних відноин з учнями, студентами. Метод дозволяє педагогу подолати негативні педагогічні стереотипи. Запропоновано тест "Стреси і стресостійкість" |
Калошин, В. Ф. Як долати стрес у педагогічній діяльності [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 8. - С. 56-67 Рубрики: Стрес--Педагогічна діяльність |
Калошин, В. Ф. Причини невдач в навчанні [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 7. - С. 17-20. - Бібліогр. : 10 назв. Рубрики: Школа--Невдачі в навчанні Анотація: В статті наведено ряд шкільних невдач. До них відносять такі чинники, яквідсутній інтерес до навчання, погана поведінка, важка атмосфера в сім'ї, тривала хвороба, різні недоліки в навчально-виховному процесі. |
Калошин, В. Ф. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 1. - С. 70-74. - Бібліогр. : 12 назв. Рубрики: Психіка людини--Емоції Емоції--Ефективність навчання Анотація: В статті розповідається про сприятливий вплив емоцій на усі сфери людського життя, в тому числі на навчання. |
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] : ВІртуальне інтерв'ю з академіком Російської академії В.П.Беспальком / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 2. - С. 8-11 ; № 3. - С. 11-15 Рубрики: Освіта--Традиційна система навчання Анотація: Інтерв'ю з Володимиром Павловичем Беспальком, який дає визначенння традиційній системі навчання в країнах світу. Дод.точки доступу: Беспалько, Володимир Павлович (Доктор педагогічних наук ЄАкадемік Російської академії, автор книги "Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тыcячелетия)") \про нього\ |
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] : ВІртуальне інтерв'ю з академіком Російської академії В.П.Беспальком / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 2. - С. 8-11 ; № 3. - С. 11-15 Рубрики: Освіта--Традиційна система навчання Анотація: Інтерв'ю з Володимиром Павловичем Беспальком, який дає визначенння традиційній системі навчання в країнах світу. Дод.точки доступу: Беспалько, Володимир Павлович (Доктор педагогічних наук ЄАкадемік Російської академії, автор книги "Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тыcячелетия)") \про нього\ |
Калошин, В. Ф. Конформізм : сутність, причини, наслідки, шляхи подолання [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 3. - С. 58-62. - Бібліогр. : 10 назв. Рубрики: Конформізм Поведінка людей--Конформізм Анотація: В статті розглянуто поняття конформізм- пристосування, пасивне прийняття існуючого порядку пануючих думок особистості, а також відсутність власної позиції. У діяльності людини конформізм призводить до панування посередності, рабської психології. |
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 10. - С. 67-72. - Бібліогр. : 13 назв. Рубрики: Мислення творче--Психологія Анотація: Наше століття часто називають століттям електроніки, космосу, але ж ці елементи людського розуму стали можливими через небачену раніше в історії людську творчість. У зв'язку з цим наше століття по праву можна було б назвати століття творчості. Потенціал нашої держави залежить від того, наскільки наші освітні інститути зможуть розвивати у студентів, учнів творчі здібності, творче мислення. |
Калошин, В. Ф. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів [Текст] / В.Ф. Калошин > // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 4. - С. 54-63. - Бібліогр. : 14 назв. Рубрики: Інтелект емоційний Анотація: Велике значення емоційний інтелект має для власної самореалізації, а значить і для розбудови нашої держави, оцінка і наступна корекція його необхідна без винятку всім, але насамперед особам, що займають керівні посади, освітянам, де наслідки неправельного рішення під впливом емоційної напруги дуже великі, як в економічній сфері, так і в духовній. |
Калошин, В. Ф. Я-повідомлення: сутність, переваги, технологія [Текст] / В. Ф. Калошин> // Виховна робота в школі. - 2008. - № 10. - С. 54-55. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Психологія виховання Кл.слова (ненормовані): Я-повідомлення -- Ти-повідомлення Анотація: Автор розкриває особливості вживання стверджень "Я - повідомлення" замість "Ти - повідомлення" в спілкуванні з дітьми. |
Калошин, В. Ф. Творче надбання В. Ф. Шаталова в освітню практику [Текст] / В.Ф. Калошин > // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 8. - С. 71-73. - Бібліогр. : 6 назв. Рубрики: Педагоги України 20 століття Анотація: Стаття присвячується творчому надбанню донецького педагога - новатора В.Ф.Шаталова. Дод.точки доступу: Шаталов, Віктор Федорович (Учитель-новатор, заслужений учитель України) \про нього\ |
Калошин, В. Ф. Як допомогти дитині залишитися оптимістом? [Текст] / В. Ф. Калошин> // Виховна робота в школі. - 2008. - № 12. - С. 34-37. Рубрики: Психологія виховання Кл.слова (ненормовані): дитина -- батьки Анотація: Поради батькам щодо виховання своїх дітей. |
К17 Калошин, В. Ф. Подолання негативних педагогічних стереотипів [Текст] / В.Ф. Калошин> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №32. - 13-16 (Вкладка "Педагогічна академія пані Софії") Рубрики: Педагогічна психологія--Взаємини вчителя й учня Анотація: Характеристика помилок у діяльності педагога (на прикладі окремих ситуацій). |
Калошин, В. Ф. Жертва або хазяїн? (або як змінити долю) [Текст] / В.Ф. Калошин > // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 1. - С. 61-67 ; № 2. - С. 51-58. - Бібліогр. : 11 назв. Рубрики: Психологія людини--Моделі поведінки--Доля Доля--Психологія людини Анотація: Кожна людина будує свою модель реальності, життя, виробляє певні правила й грає за ними. Те, що бачить одна людина, ніколи в точності не збігається з тим, що бачить інша. Людина створює свою модель реальності, і звичайно ж, свої правила, за якими вона живе. |
Калошин, В. Ф. Поради психолога [Текст] / В. Ф. Калошин> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 2. - С. 20-30 Рубрики: Виховання--Родинне виховання Психологія сім'ї Кл.слова (ненормовані): авторитет родини -- авторитет батька -- батьківська впертість -- авторитарність батьків Анотація: Поради батькам щодо виховання дітей в сім'ї. |
Калошин, В. Ф. Поверніть дітям їх права [Текст] / В. Ф. Калошин> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 4. - С. 49-51. Рубрики: Педагогіка--Захист прав дітей Кл.слова (ненормовані): права дітей Анотація: Спираючись на педагогічну спадщину Януша Корчака, автор коротко описує права дитини, щоб яскравіше можна було усвідомити гостроту і значущість кожного з цих Імперативів Духовної Свободи. |
Калошин, В. Ф. Практичні рекомендації вчителю щодо ефективного виховного впливу на учнів у критичних ситуаціях [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гуменюк> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 5. - С. 34-44. : фото Рубрики: Педагогічне спілкування Виховання--Девіантна поведінка Кл.слова (ненормовані): дисципліна -- технологія педагогічного впливу Анотація: В статті основну увагу приділено профілактично-перевиховній функції, яка полягає у прогнозуванні, попередженні та ліквідуванні негативних проявів поведінки, психолого-педагогічному попередженні девіантної поведінки, подоланні та усуненні негативних рис характеру вихованця, цілеспрямованому формуванні мотивації до постійного самовдосконалення. Дод.точки доступу: Гуменюк, Д.В. |
Калошин, В. Ф. Практичні рекомендації вчителю щодо ефективного виховного впливу на учнів у критичних ситуаціях. Як діяти, якщо мета поведінки учня - влада або помста [Текст] / В.Ф. Калошин> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 6. - С. 26-40. Рубрики: Виховання--Організація виховної роботи Кл.слова (ненормовані): влада -- помста -- технології педагогічного впливу Анотація: В статті подано правида та принципи конструктивної взаємодії вчителя з владними і мстивими учнями. |
Калошин, В. Ф. Основні причини неадекватної поведінки людини [Текст] / В.Ф. Калошин > // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 8. - С. 74-76 ; № 9. - С. 75-80 Рубрики: Поведінка людей--Неадекватна Анотація: Надмірні негативні емоції, страхи, тривоги, всі ці психологічні проблеми людина може подолати, потрібно тільки хотіти і знати, як це зробити. Про реагування людини на проблеми надмірно, неадекватно, тобто невротично, завдаючи неймовірної школи собі і оточуючим, йде мова в статті. |
Калошин, В. Ф. Працюємо над помилками мислення [Текст] : урок 13 / В. Ф. Калошин> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 29. - С. 20-1 - 20-15. . - Вкл. "Педагогічна академія пані Софії: міні-журнал". Рубрики: Практична психологія Анотація: Вчительська праця часто пов’язана з помилками - в учнівських роботах, у поведінці дітей. Ми знаходимо їх, працюємо над ними, виправляємо їх. У тому числі мова йде й про помилки мислення, сприйняття навколишнього світу і себе в ньому. |