Радаєва, С. Один за всіх і всі за одного [Текст] / С. Радаєва> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 62-71. - Зміст: Додаток 1. Анкетування на виявлення рівня розвитку колективу ; Додаток 2. Тренінги з об'єднання учнівськогог колективу ; Додаток 3. Анкетування на виявлення взаємостосунків у сім'ї "Сім'я очима дитини" ; Додаток 4. Робота з рішення проблем учнів ; додаток 5. Анкетування з метою виявлення психолого-педагогічної компетентності батьків ; Додаток 6. Суспільна оцінка та підтримка школи батьками ; Додаток 7. Тренінг-заняття 1. Знайомство ; Додаток 8. Тренінг-заняття 2. ; Додаток 9. Тренінг-заняття 3. ; Додаток 10. Класна-година-тренінг "Батьки й діти" ; Додаток 11. Робота вчителів та учнів у групах "П'ять портретів" ; Додаток 12. Диспут з участю учнів і вчителів "Стільникові телефони: за і проти" Рубрики: Позакласна робота--Форми і методи Виховання--Колектив--Учнівське самоврядування Психологія--Тренінги Соціальна педагогіка--Колектив Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): тренінг -- принципи проведення тренінгу Анотація: Автор пропонує проект, мета якого - забезпечити координацію спільних зусиль сім'ї та школи у вихованні школярів, створити єдине виховне середовище. |
Кутнякова, І. С. Сім"я як об"єкт соціально-педагогічного впливу [Текст] / І. С. Кутнякова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - № 4. - С. 60-65. - Бібліогр.: с. 64 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): сім"я -- терапія -- соціально-педагогічний вплив -- інноваційні підходи Анотація: Статтю присвячено аналізу традиційних теоретичних підходів соціально-педагогічного впливу на родину, а також розглянуто інноваційні підходи зарубіжної соціально-педагогічної практики щодо зазначеної категорії клієнтів. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Павлюк, Н. В. Сімейна роль як чинник статево-рольового розвитку особистості [Текст] / Н. В. Павлюк> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 1. - С. 26-29. - бібліогр.: 10 назв с. 28-29 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Анотація: У статті розкривається поняття сімейної ролі. Розглядаються поняття "статева роль", "гендерна роль" та "статево-рольові стереотипи". |
Ігнатенко, К. В. Формування прихильності в прийомних дітей як фактор благополучного розвитку особистості [Текст] / К. В. Ігнатенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 1. - С. 30-35. - бібліогр.: 8 назв с. 34-35 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Анотація: У статті проаналізовано етапи формування прихильності в прийомних дітей, її вплив на становлення дитячо-батьківських взаємин у прийомній родині; розглянуто засоби, за допомогою яких прийомні батьки можуть "прив"язати" прийомних дітей до родини. |
Чирікова, Г. І. Аналіз проблемної ситуації в сімейному вихованні Німеччини на межі ХХ та ХХІ століть (на прикладі публіцистичних видань) [Текст] / Г. І. Чирікова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 1. - С. 81-87. - бібліогр.: 11 назв с. 86 Рубрики: Соціальна педагогіка за кордоном--Німеччина Соціальна педагогіка--Сім'я Виховання--Родинне виховання Анотація: У статті на прикладі публіцистичних видань проаналізовано проблемну ситуацію в сімейному вихованні Німеччини на зламі століть, характерну для більшості розвинених країн світу; охарактеризовано, яким є стан родинного виховання у ФРН на сучасному етапі; на основі аналізу друкованих видань зображено динаміку розвитку процесу виховання дитини в родині протягом останніх років та зміна ставлення держави до виховного процесу в родині як такого, що потребує додаткової уваги та посиленої підтримки державних органів. |
Рубан, Т. В. Історичні корені насльства дітей у сім"ї [Текст] / Т. В. Рубан> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 2. - С. 71-75. - бібліогр.: 11 назв с. 74-75 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Анотація: У статті описано явище насильства дітей у сім"ї в історичному аспекті. У різних країнах, у різні історичні епохи діти страждали від жорстокого поводження з боку батьків та рідних, де йдеться не тільки про фізичне насильство, а й про сексуальне, психологічне та економічне. також описано ідею ненасильництва та принципи гуманізму як основні умови вирішення проблеми насильства дітей у сім"ї в третьому тисячолітті. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Ченбай, І. В. Сучасний зміст понять "сирота", "сирітство" [Текст] / І. В. Ченбай> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 3. - С. 4-10. - бібліогр.: 17 назв с. 9-10 Рубрики: Педагогіка Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): сирота -- сирітство Анотація: Стаття присвячена проблемі теоретичного обгрунтування понять сирітства. Автор розглядає співвідношення понять "сирота", "сирітство" та "соціальне сирітство". Проблему розглянуто й з історичного, і з педагогічного поглядів. |
Рагімова, З. Програма вивчення сім'ї / З. Рагімова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 4. - С. 74-76 Рубрики: Школознавство--Школа і сім'я Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): родина -- структура сім'ї -- внутрішньосімейні стосунки -- проблемні сім'ї Анотація: Представлено програму з вивчення особливостей сімей та запропононвано розробку заняття для батьків "Я хороший батько". Представлено програму з вивчення особливостей сімей та запропоновано розробку заняття для батьків "Я хороший батько". Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (20.04.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Демиденко, Т. М. Виховний потенцаіл - провідна характеристика сім"ї як педагогічної системи / Т. М. Демиденко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 1. - С. 58-63. - бібліогр.: с. 63 4 назв Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): педагоігчна система -- виховний (педагогічний) потенцаіл сім"ї Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття "виховний (педагогічни) потенцаіл родини", розкрито його зв"язки з іншими термінами, зокрема зв"язок "сім"я як педагогічна система" - "виховний потенціал сім"ї". Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (11.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Павлюк, Н. В. Сім"я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 81-87. - бібліогр.: 13 назв с. 86-87 . - № 4 Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями Соціальна педагогіка--Сім'я Соціалізація особистості Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Бєлецька, І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім"ї / І. В. Бєлецька> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 72-80. - бібліогр.: 7 назв с. 80 . - № 4 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Костючек, М. Ф. Віктимність дітей, постраждалих від торгівлі людьми, як наслідок несприятливих умов соціалізації / М. Ф. Костючек> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 35-42. - бібліогр.: 9 назв с. 42 . - № 4 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Рассказова, О. І. Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, що виховують дітей з обмеженими можливостями [Текст] / О. І. Рассказова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 80-86. - Бібліогр.: с. 86 (4 назви) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти з обмеженими можливостями Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): сім'я, яка виховує дитину з обмеженими можливостями -- суспільна стигматизація -- соціальна ексклюзія -- інклюзія Анотація: У статті висвітлено проблему стигматизації сімей, які виховують дітей з обмеженими можливостями, у сучасному суспільстві; розкрито наслідки цього явища, які полягають у відокремленні таких сімей від суспільного життя та позбавленні дітей з проблемами здоров'я можливості повноцінного соціального розвитку; окреслено шляхи вирішення цієї проблеми. Є примірники у відділах: (17.10.2012р. - ) (вільний) |
Цибулько, Л. Г. Криза сім'ї й сімейних стосунків як фактор соціального сирітства [Текст] / Л. Г. Цибулько> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 69-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): соціальне сирітство -- фактори -- криза -- сім'я -- сімейні стосунки Анотація: Стаття присвячена теоретичному обгрунтуванню негативного впливу кризи сім'ї та сімейних стосунків на винкнення й посилення такого негативного явища, як соціальне сирітство. Є примірники у відділах: (17.10.2012р. - ) (вільний) |
Харченко, Л. П. Співробітництво соціального педагога із сім'єю [Текст] / Л. П. Харченко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 54-60. - Бібліогр.: с. 60 (2 назви) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): соціальний педагог -- класний керівник -- сім'я -- батьки -- школа Анотація: У статті проаналізовано спільні для соціального педагога і батьків педагогічні проблеми, чинники роботи, що актуалізують проблему із сім'єю. Розкрито зміст спільної діяльності соціального педагога з методичними об'єднаннями, класними керівниками з метою підготовки їх до роботи з батьками. Є примірники у відділах: (17.10.2012р. - ) (вільний) |
Веретенко, І. М. Традиції підтримки сім'ї в українських громадах [Текст] / І. М. Веретенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: с. 100-101 (7 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): традиції -- громада -- підтримка Анотація: У статті розкрито роль громади у функціонуванні сім'ї. Сільська громада в середні віки існувала в Україні під назвою "копа" й була органом місцевого самоврядування. Громада взяла на себе роль помічника сім'ям і контрольного органу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Жукова, О. А. Метод розігрування ситуацій у ролях як засіб підготовки соціальних педагогів до роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах [Текст] / О. А. Жукова> // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2013. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Соціальний педагог Соціальна педагогіка--Сім'я |