061
Ч-492


    Антонець, Н.
    Читанка Спиридона Черкасенка "Рідна школа" [Текст] : сборник научных трудов / Н. Антонець // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.176: Педагогіка та психологія: Зб.наук. пр. - С. 3-8.
УДК
Рубрики: Підручники шкільні--Історія створення

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 487126 - 9.44 р. (вільний)


061
Ч-492


    Волинська, О.
    Національний мистецький заклад Галичини: школа О.Новаківського у Львові [Текст] : сборник научных трудов / О. Волинська // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.179: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 51-57.
УДК
Рубрики: Середня спеціальна освіта в Галичині--Історія


Дод.точки доступу:
Новаківський, Олекса (1872-1935) \про нього\
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 487141 - 9.44 р. (вільний)




    Бурим , О.
    Взаимодействие школы и семьи в процессе социального воспитания личности в частных учебных заведениях [Текст] / О. Бурим // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 40-44. - Бібліогр.:4 назви.
Рубрики: Соціальне виховання
   Сімейне виховання

   Соціальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
Соціальні протиріччя -- Освітня система -- Приватна школа





    Солдатенко, М.
    Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу [Текст] / М. Солдатенко // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Освіта 21 століття--Болонський процес
   Болонський процес--Освіта






    Липова, Л.
    Нові акценти змісту навчання на етапі допрофільної підготовки [Текст] / Л. Липова // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 6-8. - Бібліогр. 7 назв.
Рубрики: Освіта 21 століття--Діяльність--Зміст





    Лавроненко, О.
    Гуманізм як домінанта виховної системи Василя Сухомлинського [Текст] / О. Лавроненко // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 9-11 : портр. - Быбліогр.: 6 назв.
Рубрики: Гуманізм
   Педагоги України

   Виховання--Гуманізм



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\




    Іванчук, М.
    Навчання як фактор виховання особистості школяра [Текст] / М. Іванчук // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Навчання в школі--Виховна функція





    Білецька, І.
    Вирішення моральних завдань як метод виховання цінності іншої людини [Текст] / І. Білецька // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 15-17. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Виховання моральне





    Завадівська, Н.
    Сучасні напрями формування навичок здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / Н. Завадівська // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 19-20. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Здоровий спосіб життя--Вища школа--Педагогічна діяльність





    Мельник, Т.
    Система організації освітньої діяльності учнів гімназії через упровадження методу проектів у навчально-виховний процес [Текст] / Т. Мельник // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Гуманізація освіти--Гімназії





    Наумов, Б.
    Школа повинна розвивати особистість [Текст] / Б. Наумов // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання





    Бугайова, І.
    пізнавальної діяльності учнів з використанням словникової роботи [Текст] / І. Бугайова // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Пізнавальна діяльність--Словникова робота





    Данькевич, Ю.
    Творча індивідуальність Гео Шкурупія-епіка [Текст] / Ю. Данькевич // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Літературознавство України 20 століття
   Розстріляне відродження



Дод.точки доступу:
Шкурупій, Георгій Данилович (укр. поет "розстріляного відрождення" ; 20.04.1903 - 8.12.1937) \про нього\




    Дорошенко, К.
    Особистісно значуща доброчинна діяльність та самоврядування як напрями ефективного впливу на виховання гуманістичного ідеалу старших підлітків [Текст] / К. Дорошенко // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 45-49. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Молодь --Виховання --Гуманістичнийй ідеал





    Кочубей, Т.
    Розвиток педагогічної думки у другій половині 17-18 ст.: стан розробленності проблеми, джерела, особливості становлення [Текст] / Т. Кочубей // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 50-52
Рубрики: Педагогіка--Україна--17-18 ст.





    Год, Б.
    Виховання у братських школах Укаїни і європейська педагогіка 16-17 століть [Текст] / Б. Год // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Братські школи





    Куліш, Т.
    Погляди Наталії Лубенець на зміст занять у дитячих садках України [Текст] : (початок ХХ століття) / Т. Куліш // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 55-58. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Дошкільне виховання--Підготовка до школи


Дод.точки доступу:
Лубенець, Наталія \про неї\




    Собчук, Г.
    Микола Пирогов і недільні школи [Текст] : (До 145-річчя з дня відкриття недільної школи в Україні) / Г. Собчук // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 58-60. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Недільні школи--Історія


Дод.точки доступу:
Пирогов, М.І. (Укр.та рос.хірург,засновник воєнно-польової хірургії,педагог ; 1810-1881) \про нього\




    Волощук, І.
    Програма для обдарованих і талановитих школярів [Текст] / І. Волощук // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 70-72. - Бібліогр.:3 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Програми





    Буряк, В.
    Формування методологічної культури майбутнього вчителя [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр. 1 назв.
Рубрики: Вчитель--Професійні якості
Анотація: Процес розвитку педагоічної освіти досі відстає за всіма позиціями від процесу функціонування й відтворення усталеної системи, що приводить до суперечностей з усіма провідними тенденціями розвитку сучасної освітньої практики, такими як багаторівневість і багатоступінчатість, гнучкість, відкритість, неперервність освіти.