Ч-492 Антонець, Н. Читанка Спиридона Черкасенка "Рідна школа" [Текст] : сборник научных трудов / Н. Антонець> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.176: Педагогіка та психологія: Зб.наук. пр. - С. 3-8.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 487126 - 9.44 р. (вільний) |
Ч-492 Волинська, О. Національний мистецький заклад Галичини: школа О.Новаківського у Львові [Текст] : сборник научных трудов / О. Волинська> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.179: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 51-57.
Дод.точки доступу: Новаківський, Олекса (1872-1935) \про нього\ Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 487141 - 9.44 р. (вільний) |
Бурим , О. Взаимодействие школы и семьи в процессе социального воспитания личности в частных учебных заведениях [Текст] / О. Бурим > // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 40-44. - Бібліогр.:4 назви. Рубрики: Соціальне виховання Сімейне виховання Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): Соціальні протиріччя -- Освітня система -- Приватна школа |
Солдатенко, М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу [Текст] / М. Солдатенко> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта 21 століття--Болонський процес Болонський процес--Освіта |
Липова, Л. Нові акценти змісту навчання на етапі допрофільної підготовки [Текст] / Л. Липова> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 6-8. - Бібліогр. 7 назв. Рубрики: Освіта 21 століття--Діяльність--Зміст |
Лавроненко, О. Гуманізм як домінанта виховної системи Василя Сухомлинського [Текст] / О. Лавроненко> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 9-11 : портр. - Быбліогр.: 6 назв. Рубрики: Гуманізм Педагоги України Виховання--Гуманізм Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (Видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\ |
Іванчук, М. Навчання як фактор виховання особистості школяра [Текст] / М. Іванчук> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Навчання в школі--Виховна функція |
Білецька, І. Вирішення моральних завдань як метод виховання цінності іншої людини [Текст] / І. Білецька> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 15-17. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Виховання моральне |
Завадівська, Н. Сучасні напрями формування навичок здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / Н. Завадівська> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 19-20. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Здоровий спосіб життя--Вища школа--Педагогічна діяльність |
Мельник, Т. Система організації освітньої діяльності учнів гімназії через упровадження методу проектів у навчально-виховний процес [Текст] / Т. Мельник> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Гуманізація освіти--Гімназії |
Наумов, Б. Школа повинна розвивати особистість [Текст] / Б. Наумов> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Особистість--Виховання |
Бугайова, І. пізнавальної діяльності учнів з використанням словникової роботи [Текст] / І. Бугайова> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Пізнавальна діяльність--Словникова робота |
Данькевич, Ю. Творча індивідуальність Гео Шкурупія-епіка [Текст] / Ю. Данькевич> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Літературознавство України 20 століття Розстріляне відродження Дод.точки доступу: Шкурупій, Георгій Данилович (укр. поет "розстріляного відрождення" ; 20.04.1903 - 8.12.1937) \про нього\ |
Дорошенко, К. Особистісно значуща доброчинна діяльність та самоврядування як напрями ефективного впливу на виховання гуманістичного ідеалу старших підлітків [Текст] / К. Дорошенко> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 45-49. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Молодь --Виховання --Гуманістичнийй ідеал |
Кочубей, Т. Розвиток педагогічної думки у другій половині 17-18 ст.: стан розробленності проблеми, джерела, особливості становлення [Текст] / Т. Кочубей> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 50-52 Рубрики: Педагогіка--Україна--17-18 ст. |
Год, Б. Виховання у братських школах Укаїни і європейська педагогіка 16-17 століть [Текст] / Б. Год> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Братські школи |
Куліш, Т. Погляди Наталії Лубенець на зміст занять у дитячих садках України [Текст] : (початок ХХ століття) / Т. Куліш> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 55-58. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Дошкільне виховання--Підготовка до школи Дод.точки доступу: Лубенець, Наталія \про неї\ |
Собчук, Г. Микола Пирогов і недільні школи [Текст] : (До 145-річчя з дня відкриття недільної школи в Україні) / Г. Собчук> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 58-60. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Недільні школи--Історія Дод.точки доступу: Пирогов, М.І. (Укр.та рос.хірург,засновник воєнно-польової хірургії,педагог ; 1810-1881) \про нього\ |
Волощук, І. Програма для обдарованих і талановитих школярів [Текст] / І. Волощук> // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 70-72. - Бібліогр.:3 назв. Рубрики: Обдаровані діти--Програми |
Буряк, В. Формування методологічної культури майбутнього вчителя [Текст] / В. Буряк> // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр. 1 назв. Рубрики: Вчитель--Професійні якості Анотація: Процес розвитку педагоічної освіти досі відстає за всіма позиціями від процесу функціонування й відтворення усталеної системи, що приводить до суперечностей з усіма провідними тенденціями розвитку сучасної освітньої практики, такими як багаторівневість і багатоступінчатість, гнучкість, відкритість, неперервність освіти. |