Романенко, Ю. "Витязь молодої української поезії" [Текст] : життєтворчість Василя Симоненка / Ю. Романенко> // Дивослово. - 2010. - № 1. - С. 11-16 Рубрики: Письменники українські--Симоненко В.--Творчість--Вивчення в школі, 20 ст. Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Дод.точки доступу: Симоненко, Василь Андрійович (український поет і журналіст, діяч українського руху опору («шістдесятники»). ; 1935-1963) \про нього\ Є примірники у відділах: - Б.ц. (вільний) |
Павлів, І. Роман "Жовтий князь" - один з найпомітніших творів української прози ХХ століття [Текст] : урок в 11 класі / І. Павлів> // Дивослово. - 2010. - № 10. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Письменники українські--Барка В.К.--Творчість, 20 ст. Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Дод.точки доступу: Барка, Василь Костянтинович (український письменник і перекладач ; 1908-2003) \о нем\ |
Майстерне відтворення психології дитячої душі в оповіданні "Дзвоник". Значення творчості Бориса Грінченка в історії української літератури [Текст] : урок у 10 класі> // Дивослово. - 2010. - № 10. - С. 14-19. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Письменники українські--Грінченко Б. Д.--Творчіть--Вивчення в школі, 19 ст. Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Дод.точки доступу: Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, вчений, перекладач ; 1863-1910) \про нього\ |
Павлів, І. Історична трагедія Івана Карпенка-Карого "Сава Чалий" [] : спарений урок у 10 кл. / І. Павлів> // Дивослово. - 2010. - № 11. - С. 21-30. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Письменники українські--Карпенко-Карий І.--Творчість--"Сава Чалий", 19 ст. Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Дод.точки доступу: Карпенко-Карий, Іван (український письменник, драматург, актор, ерудит, брат Миколи Садовського та Панаса Саксаганського. ; 1845-1907) \о нем\ |
Терех, Анжеліка. Алегоричний зміст оповідання Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" : урок у 8 класі / Анжеліка Терех> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Письменники українські--Дрозд В. Г.--Творчість--Вивчення в школі Дод.точки доступу: Дрозд, Володимир Григорович (1939-2003) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пащук, Надія. Відчуття єднання природи і людини у віршах Богдана-Ігоря Антонича : урок у 5 класі / Надія Пащук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Письменники українські--Антонич Б.-І. В.--Творчість--Вивчення в школі Дод.точки доступу: Антонич, Богдан- Ігор Васильович (український поет, прозаїк, перекладач, літературознавець. ; 1909-1937) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Оксинтюк, Олена. Гуманістичний пафос віршів Леоніда Кисельова : урок у 7 класі / Олена Оксинтюк> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 4. - С. 8-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Письменники українські--Кисельов Л. В.--Творчість--Вивчення в школі Дод.точки доступу: Кисельов, Леонід Володимирович (український поет ; 1946-1968) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Криворотенко, Ольга. Елементи дебатних технологій на уроках літератури / Ольга Криворотенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 22-24 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): дебатні технології -- критичне мислення -- інтерактивні технології Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Павлів, Ірина. Слово в житті людини : вступний урок з української літератури у 5 класі / Ірина Павлів> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 7/8. - С. 22-25 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Криворотенко, Ольга. Створюємо фанфік за оповіданням Євгена Гуцала "Сім'я дикої качки" : урок розвитку мовлення у 7 класі / Ольга Криворотенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 7/8. - С. 30-31 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): фанфіки Дод.точки доступу: Гуцало, Євген Пилипович (1937-1995) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шваєвська, Оксана. Повість Івана Франка "Захар Беркут" і сучасна Україна : урок у 7 класі / Оксана Шваєвська> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 7/8. - С. 32-38 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гаврилюк, Оксана. Роздуми про "зміст сущого" в новелі Володимира Винниченка "Момент" / Оксана Гаврилюк> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 9. - С. 14-17 Рубрики: Письменники українські--Винниченко В. К.--Творчість Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Дод.точки доступу: Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ревчук, Софія. Проблема знеособлення людини в суспільстві : урок за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" / Софія Ревчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 9. - С. 18-21 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Теми і образи в літературі--Людина--Знеособлення Дод.точки доступу: Дрозд, Володимир Григорович (1939-2003) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тиндикевич, Ірина. "Відчуй себе частинкою природи" : урок за творчістю Богдана-Ігоря Антонича у 5 класі / Ірина Тиндикевич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 9. - С. 22-24 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Дод.точки доступу: Антонич, Богдан- Ігор Васильович (український поет, прозаїк, перекладач, літературознавець. ; 1909-1937) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Захарова, Галина. "Я понесу тебе в душі на дні..." : усний журнал за творчістю Івана Франка / Галина Захарова> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 11. - С. 28-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): усний журнал Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (український письменник, поет, вчений, публіцист, перекладач, громадський і політичний діяч ; 1856-1916) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сіденко, Віктор. Поезія Лесі Українки [Текст] : урок у 10 класі / Віктор Сіденко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: Мета уроку – поглибити знання учнів про життєпис Лесі Українки, ознайомити з тематикою її поезій 80-х, 90-х рр. ХІХ ст. Дод.точки доступу: Українка, Леся (українська письменниця, громадсько-культурна діячка, перекладач ; 1871-1913) \про неї\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Паливода, Тетяна. "Зібрати роздвоєну психологію в щось єдине" [Текст] : заняття за новелою "Intermezzo" Михайла Коцюбинського / Тетяна Паливода> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 12. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): розробки уроків -- імпресіонізм -- опрацювання новели -- історія написання твору -- автобіографічні елементи Анотація: Розкриваються особливості імпресіонізму, досліджується творчість М. Коцюбинського в контексті цього літературного напрямку. Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло Михайлович (1864-1913) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Романенко, Юлія. Новелістична акварель Михайла Коцюбинського "На камені" [Текст] : урок літератури у профільному класі / Юлія Романенко, Валентина Щербина> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 12. - С. 10-12 : табл. Рубрики: Письменники українські--Коцюбинський М. М.--Вивчення творчості Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): характеристики персонажів -- аніліз творів -- літературні жанри -- літературні стилі -- розкриття образів Анотація: Поглиблюються й розширюються знання учнів про творчість М. Коцюбинського, розкриваються засоби психологічної характеристики персонажів, удосконалюються навички аналізу новелістичного твору. Дод.точки доступу: Щербина, Валентина; Коцюбинський, Михайло Михайлович (1864-1913) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Чучук, Ірина. Вивчаємо творчість Олеся Гончара за новою програмою : урок в 11 класі за новелою "Модри Камень" / Ірина Чучук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 4. - С. 20-25 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: Подано план-конспект уроку української літератури для 11-го класу за новою програмою. Урок присвячено вивченню новели Олеся Гончара «Модри Камень». Початковий етап уроку передбачає ознайомлення з біографією письменника та опрацювання понять з теорії літератури (новела). Для аналізу твору застосовано метод бесіди, групову роботу, виразне читання фрагментів твору та ін. Дод.точки доступу: Гончар, Олесь Терентійович (1918-1995) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Козлова, Олександра. Перший "екологічний зойк" в українській літературі : показовий урок за драмою-феєрією "Лісова пісня" / Олександра Козлова> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 2. - С. 25-28 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: Подано план-конспект уроку української літератури за драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня". Метою уроку є опрацювання змісту твору, художніх особливостей тексту, аналіз конфлікту між світом людей і світом природи. Упродовж опрацювання теми учні мають виконати такі завдання: тести за змістом прочитаного, асоціювання, літературний цитатний диктант. Також істотну кількість часу на уроці приділено дослідницькій та пошуковій роботі. Для вчителя подано орієнтовані відповіді, методичні та теоретичні коментарі. Дод.точки доступу: Українка, Леся (1871-1913 рр.) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |