CUKK-VDPU
Г62


    Голуб, Наталія.
    Розвиток зв'язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система [Текст] / Н. Голуб // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 3. - С. 12-18. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ -- УРОК МОВИ
Анотація: Автор науково обґрунтовує використання на уроках української мови засобів музики і живопису з метою розвитку емоційної сфери учня, збагачення їхнього мовлення виражальними засобами, формування духовно багатої особистості. Пропонуються ефективні методи і прийоми такої роботи, зокрема подається розробка уроку на тему "Народні свята. <Зелені свята>. <Русальний тиждень>".

Є примірники у відділах:
(30.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Луценко, В.
    Особливості навчання тексту-опису [Текст] / В. Луценко // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 13-15. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
Типологія тексту -- твір-опис
Анотація: Вивчення питання типології тексту, характерний для лінгвістики мовлення

Є примірники у відділах:
(12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Федорчук, Тетяна.
    Формування вмінь старшокласників будувати діалоги - обміни думками [Текст] / Т. Федорчук // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 5. - С. 2-6. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- діалог -- завдання
Анотація: Важливим елементом навчання рідної мови є оволодіння учнями діалогічним мовленням як комунікативним умінням, що забезпечує гармонійний розвиток мовної особистості

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Федорчук, Тетяна.
    Формування вмінь старшокласників аргументувати власні висловлення [Текст] / Т. Федорчук // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 42-45.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
   Риторика--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
текст -- аргументи -- контраргументи
Анотація: В статті запропоновані деякі види вправ які сприяють ефективному засвоєнню учнями теорії аргументації, виробленню вмінь будувати аргументативні висловлювання, застосовувати ці вміння у практиці спілкування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Варнавська, Інна.
    Вміти гарно говорити (Мовленнєва підготовка учнів 5-7 класів у процесі засвоєння виражальних засобів української мови) [Текст] / І. Варнавська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 6. - С. 58-64. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
анкети для учнів -- завдання контрольної роботи -- модульний принцип навчання -- уміння й навички звязного мовлення
Анотація: Представлена методика складена з розробки етапів дослідного навчання, визначення мовленнєвих умінь і навичок,необхідних для засвоєння виражальних засобів української мови; створення системи вправ, спрямованих на розвиток зазначених умінь і навичок.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бондаренко, Н.
    Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
орфографічні -- пунктуаційні вміння і навички -- розвиток зв'язного мовлення -- взаємозв'язок -- відтворення -- створення -- вдосконалення писемного мовлення
Анотація: У статті обгрунтовується природність і необхідність формування орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок учнів 5-7 класів у процесі мовленнєвої діяльності. Проблеми становлення правописної компетентності розглядаються в аспекті основних напрямів методики розвитку мовлення. Автор дає рекомендації щодо закріплення правописних навичок під час роботи над переказами і творами та вдосконалення написаного.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)