Хом'як, І. М. Методика формування мовної особистості [Текст] : рецензия / І.М. Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 70-72. Рец. на методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Бакум З.П., Барахтяна М.М., Гайдаєнко І.В. та ін. - - Київ: Ленвіт, 2005 р. Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): мовлення -- інтерактивне навчання -- нові технології Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Є примірники у відділах: (24.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сабліна, С. Новий навчальний посібник із синтаксису української мови: цілісність, доступність і науковість [Текст] / С. Сабліна> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 5. - С. 120-122. Рубрики: Українська мова--Синтаксис Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): рецензія на навчальне видання -- синтаксис простого ускладненого речення -- систематизація теоретичних відомостей -- блочний спосіб подання матеріалу Анотація: Рецензія на книгу: Мойсієнко Анатолій. Сучасна українська мова. Синтаксис простого ускладненого речення. Навчальне видання. - К., 2009. - 207 с. Підкреслено позитивні якості посібника, зокрема у плані систематизації теоретичних відомостей, узагальнення й адаптації різнорідних поглядів учених на феномен ускладненого речення. Це видання є "зразком системного підходу до вивчення синтаксичного ладу української мови" і буде корисним студентам-філологам, а також учителям гуманітарних класів, гімназій та ліцеїв. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Таранік-Ткачук, К. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році [Текст] / К. Таранік-Ткачук, Г. Шелехова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 8-23. Рубрики: Українська мова--Методика--Законодавчі і директивні матеріали Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): програми, затверджені МОНУ -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень -- особистісна орієнтація -- креативна компетенція -- підручники та посібники -- поглиблене вивчення української мови -- система ЗНО -- види оцінювання Анотація: Стаття містить методичні рекомендації щодо змісту навчання української мови в ЗНЗ. Технології засвоєння предмету мають базуватися на прогресивних підходах до навчально-виховного процесу (зокрема, особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціокультурному, функціонально-комунікативному). Надано також перелік програм різних рівнів навчання, характеристику підручників, посібниківта видів оцінювання учнів в 5-11-х класах. Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Глазова, О. Мовлення як предмет вивчення стилістики та культури мовлення : вступні розділи підручника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень" [Текст] / О. Глазова, Ю. Кузнецов> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 46-78. Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Українська мова--Методика--Стилістика Українська мова--Методика--Розвиток мовлення Українська мова--Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): спілкування -- загальнонародна мова -- літературна мова -- стилістика мови і мовлення -- усний докладний переказ тексту художнього стилю -- стилістичні засоби фонетики -- милозвучність української мови Анотація: Публікація вступної частини посібника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень": правила, мовленнєві вправи, схеми, численні ілюстрації тощо. Підручник поєднує діяльнісно-комунікативний підхід, цілісне подання матеріалу, формування громадянської компетентності. Методичний апарат підручника забезпечує урахування особистісно зорієнтованного підходу до навчання української мови в школі. Дод.точки доступу: Кузнецов, Ю. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Заболотний, О. Функції мови і мовлення. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості : вступний розділ підручника "Українська мова, 10 клас. Рівень стандарту" [Текст] / О. Заболотний , В. Заболотний> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 79-84. Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Українська мова--Загальні питання--Мова і мовлення Кл.слова (ненормовані): висловлювання про рідну мову -- функції мови і мовлення -- мова й особистість -- завдання для учнів -- цікаві відомості з історії слів і призвіщ Анотація: Публікація вступної частини посібника "Українська мова, 10 клас. Рівень стандарту" містить висловлювання про мову, повідомлення про її функції, питання і завдання для узагальнення, цікаві відомості про мову. Параграфи підручника побудовано з метою забезпечення етапної роботи над матеріалом: ключові питання теми, повторення знань, теоретичні відомості та система тренувальних вправ. Дод.точки доступу: Заболотний, В. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мова як суспільне явище : вступний розділ підручника "Українська мова, 10 клас. Профільний рівень" [Текст] / М. Плющ, В. Тихоша, С. Караман, О. Караман> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 85-92. Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Українська мова--Загальні питання--Мова і мовлення Українська мова--Методика--Розвиток мовлення Мовознавство--Загальне--Соціолінгвістика Кл.слова (ненормовані): мовознавчі студії -- практикум -- спілкування -- соціолінгвістика -- основні функції мови Анотація: Публікація вступної частини підручника "Українська мова, 10 клас. Профільний рівень". Зміст посібника спрямовано на засвоєння мовної культури в усій її багатогранності. Кожну мовну тему представлено у трьох рубриках: "Мовознавчі студії", "Практикум", "Спілкування". Дод.точки доступу: Плющ, М.; Тихоша, В.; Караман, С.; Караман, О. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бондаренко, Н. Мова - життя духовного основа : вступний розділ підручника "Українська мова, 10 клас" для ЗНЗ з навчанням російською мовою [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 93-101. Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Українська мова--Загальні питання--Мова і мовлення Українська мова--Культура мови Українська мова--Методика--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): роль мови у формуванні особистості -- культура мовлення -- книжка у вік Інтернету -- робота в парах -- переклад з російської Анотація: Публікація вступної частини підручника "Українська мова, 10 клас" для ЗНЗ з навчанням російською мовою. Приділено значну увагу культурі мовлення ("Книжка у вік Інтернету" та інші теми), перекладу з російської та редагуванню речень. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Глазова, О. Практична стилістика і культура мовлення : фрагмент підручника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень" [Текст] / О. Глазова, Ю. Кузнецов> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 76-86. Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Українська мова--Культура мови Українська мова--Методика--Стилістика Кл.слова (ненормовані): вимова голосних звуків -- слова із ненаголошеними голосними -- вимова приголосних звуків -- позначення приголосних на письмі -- орфоепія -- мовні і мовленнєві вправи Анотація: Продовження публікації вступної частини підручника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень" (початок див. у №7/8). Дод.точки доступу: Кузнецов, Ю. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |