Хом'як, І. М.
    Методика формування мовної особистості [Текст] : рецензия / І.М. Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 70-72.
Рец. на методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Бакум З.П., Барахтяна М.М., Гайдаєнко І.В. та ін. - - Київ: Ленвіт, 2005 р.

Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- інтерактивне навчання -- нові технології
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Є примірники у відділах:
(24.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Сабліна, С.
    Новий навчальний посібник із синтаксису української мови: цілісність, доступність і науковість [Текст] / С. Сабліна // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 5. - С. 120-122.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Синтаксис
   Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
рецензія на навчальне видання -- синтаксис простого ускладненого речення -- систематизація теоретичних відомостей -- блочний спосіб подання матеріалу
Анотація: Рецензія на книгу: Мойсієнко Анатолій. Сучасна українська мова. Синтаксис простого ускладненого речення. Навчальне видання. - К., 2009. - 207 с. Підкреслено позитивні якості посібника, зокрема у плані систематизації теоретичних відомостей, узагальнення й адаптації різнорідних поглядів учених на феномен ускладненого речення. Це видання є "зразком системного підходу до вивчення синтаксичного ладу української мови" і буде корисним студентам-філологам, а також учителям гуманітарних класів, гімназій та ліцеїв.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Таранік-Ткачук, К.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році [Текст] / К. Таранік-Ткачук, Г. Шелехова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 8-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Законодавчі і директивні матеріали
   Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
програми, затверджені МОНУ -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень -- особистісна орієнтація -- креативна компетенція -- підручники та посібники -- поглиблене вивчення української мови -- система ЗНО -- види оцінювання
Анотація: Стаття містить методичні рекомендації щодо змісту навчання української мови в ЗНЗ. Технології засвоєння предмету мають базуватися на прогресивних підходах до навчально-виховного процесу (зокрема, особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціокультурному, функціонально-комунікативному). Надано також перелік програм різних рівнів навчання, характеристику підручників, посібниківта видів оцінювання учнів в 5-11-х класах.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Глазова, О.
    Мовлення як предмет вивчення стилістики та культури мовлення : вступні розділи підручника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень" [Текст] / О. Глазова, Ю. Кузнецов // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 46-78.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Українська мова--Методика--Стилістика

   Українська мова--Методика--Розвиток мовлення

   Українська мова--Культура мовлення

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- загальнонародна мова -- літературна мова -- стилістика мови і мовлення -- усний докладний переказ тексту художнього стилю -- стилістичні засоби фонетики -- милозвучність української мови
Анотація: Публікація вступної частини посібника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень": правила, мовленнєві вправи, схеми, численні ілюстрації тощо. Підручник поєднує діяльнісно-комунікативний підхід, цілісне подання матеріалу, формування громадянської компетентності. Методичний апарат підручника забезпечує урахування особистісно зорієнтованного підходу до навчання української мови в школі.


Дод.точки доступу:
Кузнецов, Ю.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Заболотний, О.
    Функції мови і мовлення. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості : вступний розділ підручника "Українська мова, 10 клас. Рівень стандарту" [Текст] / О. Заболотний , В. Заболотний // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 79-84.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Українська мова--Загальні питання--Мова і мовлення

Кл.слова (ненормовані):
висловлювання про рідну мову -- функції мови і мовлення -- мова й особистість -- завдання для учнів -- цікаві відомості з історії слів і призвіщ
Анотація: Публікація вступної частини посібника "Українська мова, 10 клас. Рівень стандарту" містить висловлювання про мову, повідомлення про її функції, питання і завдання для узагальнення, цікаві відомості про мову. Параграфи підручника побудовано з метою забезпечення етапної роботи над матеріалом: ключові питання теми, повторення знань, теоретичні відомості та система тренувальних вправ.


Дод.точки доступу:
Заболотний, В.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Мова як суспільне явище : вступний розділ підручника "Українська мова, 10 клас. Профільний рівень" [Текст] / М. Плющ, В. Тихоша, С. Караман, О. Караман // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 85-92.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Українська мова--Загальні питання--Мова і мовлення

   Українська мова--Методика--Розвиток мовлення

   Мовознавство--Загальне--Соціолінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
мовознавчі студії -- практикум -- спілкування -- соціолінгвістика -- основні функції мови
Анотація: Публікація вступної частини підручника "Українська мова, 10 клас. Профільний рівень". Зміст посібника спрямовано на засвоєння мовної культури в усій її багатогранності. Кожну мовну тему представлено у трьох рубриках: "Мовознавчі студії", "Практикум", "Спілкування".


Дод.точки доступу:
Плющ, М.; Тихоша, В.; Караман, С.; Караман, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бондаренко, Н.
    Мова - життя духовного основа : вступний розділ підручника "Українська мова, 10 клас" для ЗНЗ з навчанням російською мовою [Текст] / Н. Бондаренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 93-101.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Українська мова--Загальні питання--Мова і мовлення

   Українська мова--Культура мови

   Українська мова--Методика--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
роль мови у формуванні особистості -- культура мовлення -- книжка у вік Інтернету -- робота в парах -- переклад з російської
Анотація: Публікація вступної частини підручника "Українська мова, 10 клас" для ЗНЗ з навчанням російською мовою. Приділено значну увагу культурі мовлення ("Книжка у вік Інтернету" та інші теми), перекладу з російської та редагуванню речень.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Глазова, О.
    Практична стилістика і культура мовлення : фрагмент підручника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень" [Текст] / О. Глазова, Ю. Кузнецов // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 76-86.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Українська мова--Культура мови

   Українська мова--Методика--Стилістика

Кл.слова (ненормовані):
вимова голосних звуків -- слова із ненаголошеними голосними -- вимова приголосних звуків -- позначення приголосних на письмі -- орфоепія -- мовні і мовленнєві вправи
Анотація: Продовження публікації вступної частини підручника "Українська мова, 10 клас. Академічний рівень" (початок див. у №7/8).


Дод.точки доступу:
Кузнецов, Ю.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД