Гладишев, В. В. Контекстне вивчення художніх творів учнями середніх і старших класів [Текст] / В.В. Гладишев> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Уроки літератури--Методика викладання Анотація: Про необхідність урахування особливостей вікового та літературного розвитку учнів старших класів під час вивчення художніх творів на уроках літератури. |
Вичерова, Л. В. Урок літератури в контексті проблемно-модульної системи навчання [Текст] / Л.В. Вичерова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 28-32. Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання Навчання--Модульне Анотація: Впровадження модульно-розвивальної системи не заперечує класно-урочної, а набувається над останньою як послідовність складніших і продуктивніших психодидактичних ідей і технологі, розглянуто принципи і зразки певних проблемно-модульних програм. |
Будня, Г. Ф. Урок літератури-це виховання творчої особистості, здатної адаптуватись до мінливих умов сучасності [Текст] / Г.Ф. Будня> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 11. - С. 2-5 Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання |
Дмитренко, Г. І казка давня, і казка нова [Текст] : уроки за дитячими творами Тетяни Неліної / Г. Дмитренко> // Дивослово. - 2005. - № 6. - С. 62-67 Рубрики: Українська література Уроки літератури--Методика викладання Анотація: Завдяки казкам дитина збагачує свої знання про довкілля, людські стосунки і тд. Уроки в 5-му класі. Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Семчук, Д. Звертання [Текст] : на основі ліричних творів українського бароко - поезій Лазаря (Луки) Барановича "Світ стрясають грози - на людськії сльози" та Івана Мазепи-Колядинського "Дума" / Д. Семчук > // Дивослово. - 2005. - № 7. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Ціко, І. Г. Всесвіти дитячої душі [Текст] : додаткове читання: система уроків з використанням опорних схем / І.Г. Ціко> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 7. - С. 33-34 Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання Уроки літератури--Опорні схеми |
Тимків , Н. Інтелектуальні і моральні засади життя Степана Радченка [Текст] : образ головного героя роману Валер'яна Підмогильного "Місто" з точки зору авторської пропозиції / Н. Тимків > // Дивослово. - 2005. - № 10. - С. 24-30 Рубрики: Українська література ХХ ст. Уроки літератури--Методика викладання Анотація: Література володіє необмеженими можливостіми впливу на людину. Тому важливо на уроках літкратури привернути особливу увагу школярів-читачів до того, як висвітлюєавтор коло питань, пов'язаних із життям суспільства. Дод.точки доступу: Підмогильний, В. Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Гузь, О. До опанування засад методики навчального діалогу та особливостей структури сучасного уроку літератури [Текст] / О. Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - № 12. - С. 6-15 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): опорно-смислові схеми -- прийоми прогнозованого читання -- аналіз тексту |
Ганич, Наталія. Образ Мазепи в однойменній поемі Дж. Байрона [Текст] / Наталія Ганич> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - № 12. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Мазепа" Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання Теми і образи в зарубіжній літературі Дод.точки доступу: Байрон, Джорж Гордон \про нього\; Мазепа, Іван \про нього\ |