Гладишев, В. В.
    Контекстне вивчення художніх творів учнями середніх і старших класів [Текст] / В.В. Гладишев // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ
   Уроки літератури--Методика викладання

Анотація: Про необхідність урахування особливостей вікового та літературного розвитку учнів старших класів під час вивчення художніх творів на уроках літератури.





    Вичерова, Л. В.
    Урок літератури в контексті проблемно-модульної системи навчання [Текст] / Л.В. Вичерова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 28-32.
Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання
   Навчання--Модульне

Анотація: Впровадження модульно-розвивальної системи не заперечує класно-урочної, а набувається над останньою як послідовність складніших і продуктивніших психодидактичних ідей і технологі, розглянуто принципи і зразки певних проблемно-модульних програм.





    Будня, Г. Ф.
    Урок літератури-це виховання творчої особистості, здатної адаптуватись до мінливих умов сучасності [Текст] / Г.Ф. Будня // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 11. - С. 2-5
Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання





    Дмитренко, Г.
    І казка давня, і казка нова [Текст] : уроки за дитячими творами Тетяни Неліної / Г. Дмитренко // Дивослово. - 2005. - № 6. - С. 62-67
Рубрики: Українська література
   Уроки літератури--Методика викладання

Анотація: Завдяки казкам дитина збагачує свої знання про довкілля, людські стосунки і тд. Уроки в 5-му класі.

Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Семчук, Д.
    Звертання [Текст] : на основі ліричних творів українського бароко - поезій Лазаря (Луки) Барановича "Світ стрясають грози - на людськії сльози" та Івана Мазепи-Колядинського "Дума" / Д. Семчук // Дивослово. - 2005. - № 7. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання

Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Ціко, І. Г.
    Всесвіти дитячої душі [Текст] : додаткове читання: система уроків з використанням опорних схем / І.Г. Ціко // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 7. - С. 33-34
Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання
   Уроки літератури--Опорні схеми






    Тимків , Н.
    Інтелектуальні і моральні засади життя Степана Радченка [Текст] : образ головного героя роману Валер'яна Підмогильного "Місто" з точки зору авторської пропозиції / Н. Тимків // Дивослово. - 2005. - № 10. - С. 24-30
Рубрики: Українська література ХХ ст.
   Уроки літератури--Методика викладання

Анотація: Література володіє необмеженими можливостіми впливу на людину. Тому важливо на уроках літкратури привернути особливу увагу школярів-читачів до того, як висвітлюєавтор коло питань, пов'язаних із життям суспільства.


Дод.точки доступу:
Підмогильний, В.
Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Гузь, О.
    До опанування засад методики навчального діалогу та особливостей структури сучасного уроку літератури [Текст] / О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - № 12. - С. 6-15
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
опорно-смислові схеми -- прийоми прогнозованого читання -- аналіз тексту





    Ганич, Наталія.
    Образ Мазепи в однойменній поемі Дж. Байрона [Текст] / Наталія Ганич // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - № 12. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Мазепа"
Рубрики: Уроки літератури--Методика викладання
   Теми і образи в зарубіжній літературі



Дод.точки доступу:
Байрон, Джорж Гордон \про нього\; Мазепа, Іван \про нього\