Гнатюк, Л. Н.
    Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення



Дод.точки доступу:
Такубоку, Ісікава \про нього\




    Горбатенко, О. С.
    Б.Брехт: звертатися до розуму глядача, а не до його емоцій [Текст] : система уроків за п’єсою "Матінка Кураж та її діти". / О.С. Горбатенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 34-37. - Зміст: Матінка Кураж та її діти
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення

   НІмецькі письменники, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Брехт, Бертольд \про нього\




    Мухомеджанова, С. О.
    Вчитись сприймати художній твір не як віддзеркалення реального життя, а як реакцію митця на умови буття [Текст] : спроба цілісного аналізу роману А. Камю "Чума". Система уроків. 11 клас. / С.О. Мухомеджанова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 50-52. - Зміст: Чума
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення

   Французькі письменники, 20 ст.--Творчість



Дод.точки доступу:
Камю, Альбер \про нього\




    Химера, Н. В.
    Відчути, що все починається з любові... [Текст] : літературно-музична композиція за творами Й.Акіко, А.Ахматової, Л.Костенко / Н.В. Химера // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 55-58.
Рубрики: Сценарії --Любов
   Сценарії--Літературні

   Уроки літератури--Форми проведення



Дод.точки доступу:
Ахматова, А. \про неї\; Костенко, Л. \про неї\; Акіко, Йосано \про нього\




    Чуєнко, Євгенія.
    Діафільм за повістю В.Г.Короленка "Діти підземелля" [Текст] / Євгенія Чуєнко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 34-35. - Зміст: Діти підземелля
Рубрики: Російська література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення

Анотація: Останнім часом практикується такий цікавий вид роботи як створення учнями діафільму до твору, що вивчається.


Дод.точки доступу:
Короленко, Володимир Галактіонович \про нього\




    Ніколаєнко, О. М.
    Розвивати уміння порівнювати оригінал, переклад і різні переклади одного першоджерела [Текст] : урок компаративного аналізу "Поль Верлен і українська література" / О.М. Ніколаєнко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 46-48.
Рубрики: Французькі письменники, 19 ст.--ПЕРЕКЛАДИ
   Українські письменники, 20 ст.--ПЕРЕКЛАДАЧІ ХУДОЖНІ

   Зарубіжна література--Методика викладання

   Уроки літератури--Форми проведення



Дод.точки доступу:
Верлен, Поль \про нього\




    Чередник, Л. А.
    Український Журден [Текст] : конспект уроку компаративного аналізу комедій "Міщанин- шляхтич" Мольєра та "Мина Мазайло" М.Куліша / Л.А. Чередник // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 33-34
Рубрики: Українські письменники, 20 ст.
   Французькі письменники, 17 ст.--ДРАМАТУРГИ

   Зарубіжна література--Методика викладання

   Уроки літератури--Форми проведення



Дод.точки доступу:
Мольєр, Жан Батіст \про нього\; Куліш, Микола Гурович-драматург український \про нього\




    Кірган, Л.
    Сторінки поезії "срібного століття". Підсумковий урок - усний журнал [Текст] / Л. Кірган // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - № 12. - С. 43-47
Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення
   Урок--Нетрадиційний

   Срібне століття--Російська поезія






    Назарчук, Ольга.
    "Здається, байка просто бреше, а справді - правду ясну чеше". Урок узагальнення та систематизації знань у формі КВК за темою "Байка у світовій літературі" : 6 клас / Ольга Назарчук // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 6. - С. 24-25
Рубрики: Жанри літератури--Байки--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ
   КВК--Література

   Уроки літератури--Форми проведення