Гнатюк, Л. Н. Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Дод.точки доступу: Такубоку, Ісікава \про нього\ |
Горбатенко, О. С. Б.Брехт: звертатися до розуму глядача, а не до його емоцій [Текст] : система уроків за п’єсою "Матінка Кураж та її діти". / О.С. Горбатенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 34-37. - Зміст: Матінка Кураж та її діти Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення НІмецькі письменники, 20 ст. Дод.точки доступу: Брехт, Бертольд \про нього\ |
Мухомеджанова, С. О. Вчитись сприймати художній твір не як віддзеркалення реального життя, а як реакцію митця на умови буття [Текст] : спроба цілісного аналізу роману А. Камю "Чума". Система уроків. 11 клас. / С.О. Мухомеджанова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 50-52. - Зміст: Чума Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Французькі письменники, 20 ст.--Творчість Дод.точки доступу: Камю, Альбер \про нього\ |
Химера, Н. В. Відчути, що все починається з любові... [Текст] : літературно-музична композиція за творами Й.Акіко, А.Ахматової, Л.Костенко / Н.В. Химера> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 55-58. Рубрики: Сценарії --Любов Сценарії--Літературні Уроки літератури--Форми проведення Дод.точки доступу: Ахматова, А. \про неї\; Костенко, Л. \про неї\; Акіко, Йосано \про нього\ |
Чуєнко, Євгенія. Діафільм за повістю В.Г.Короленка "Діти підземелля" [Текст] / Євгенія Чуєнко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 34-35. - Зміст: Діти підземелля Рубрики: Російська література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Анотація: Останнім часом практикується такий цікавий вид роботи як створення учнями діафільму до твору, що вивчається. Дод.точки доступу: Короленко, Володимир Галактіонович \про нього\ |
Ніколаєнко, О. М. Розвивати уміння порівнювати оригінал, переклад і різні переклади одного першоджерела [Текст] : урок компаративного аналізу "Поль Верлен і українська література" / О.М. Ніколаєнко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 46-48. Рубрики: Французькі письменники, 19 ст.--ПЕРЕКЛАДИ Українські письменники, 20 ст.--ПЕРЕКЛАДАЧІ ХУДОЖНІ Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Дод.точки доступу: Верлен, Поль \про нього\ |
Чередник, Л. А. Український Журден [Текст] : конспект уроку компаративного аналізу комедій "Міщанин- шляхтич" Мольєра та "Мина Мазайло" М.Куліша / Л.А. Чередник> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 33-34 Рубрики: Українські письменники, 20 ст. Французькі письменники, 17 ст.--ДРАМАТУРГИ Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Дод.точки доступу: Мольєр, Жан Батіст \про нього\; Куліш, Микола Гурович-драматург український \про нього\ |
Кірган, Л. Сторінки поезії "срібного століття". Підсумковий урок - усний журнал [Текст] / Л. Кірган> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - № 12. - С. 43-47 Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення Урок--Нетрадиційний Срібне століття--Російська поезія |
Назарчук, Ольга. "Здається, байка просто бреше, а справді - правду ясну чеше". Урок узагальнення та систематизації знань у формі КВК за темою "Байка у світовій літературі" : 6 клас / Ольга Назарчук> // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 6. - С. 24-25 Рубрики: Жанри літератури--Байки--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ КВК--Література Уроки літератури--Форми проведення |