Бедлінський, О. І.
    Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів. [Текст] / О.І. Бедлінський // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 10. - С. 53-57 : табл. - Бібліогр. : 10 назв.
Рубрики: Методика викладання географії
   Програми ЗОШ--6- 8 класи--Географія

Анотація: В статті описано програму 7 класу, яка може бути використана для занять з учнями 6-8 класів. Метою даної програми є формування стратегії аналізування і мотивації до вивчення географії. Основою програми є гра "Аналогія".





    Бедлінський, О. І.
    Гра "Креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) [Текст] / О.І. Бедлінський // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр. : 6 назв.
Рубрики: Гра --Психологічна робота
   Ігри психологічні

Кл.слова (ненормовані):
Креативність
Анотація: Гра "Креативність" проводиться з учнями 7-8 класів, одна година на тиждень протягом року. Гра направлена на розвиток творчого сприйняття і мислення підлітків у процесі формування творчої мисленнєвої стратегії аналогізування на матеріалі фізичної географії.





    Бедлінський, О. І.
    Прооблема періодизації підліткового віку в сучасному суспільстві [Текст] / О. І. Бедлінський // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 2. - С. 49-54 : табл. - Бібліогр. : 11 назв.
Рубрики: Підлітковий вік
Кл.слова (ненормовані):
Криза -- Конструювання -- Міфологізація
Анотація: У статті розглядаються особливості вікової преріодизації і підстави виділення конструювання як провідної діяльності підліткової епохи.





    Бедлінський, О. І.
    Прооблема періодизації підліткового віку в сучасному суспільстві [Текст] / О. І. Бедлінський // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 2. - С. 49-54 : табл. - Бібліогр. : 11 назв.
Рубрики: Підлітковий вік
Кл.слова (ненормовані):
Криза -- Конструювання -- Міфологізація
Анотація: У статті розглядаються особливості вікової преріодизації і підстави виділення конструювання як провідної діяльності підліткової епохи.