Удовенко, М. В.
    Психологическая игра как способ адаптации младших школьников к обучению в основной школе [Текст] / М.В. Удовенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 11-18 : табл. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Ігри--Психологія--Адаптація школярів
   Гра --Психологічна робота

   Психологічні ігри--Адаптація школярів

Анотація: В статье говорится, что игра - самый популярный вид психологической работы. Она смягчает трудности адаптации детей к средней школе, обеспечит плавное, некризисное вхождение их предподростковый возрост и переход из младшей в основную школу.





    Удовенко, М. В.
    Психологическая игра как способ адаптации младших школьников к обучению в основной школе [Текст] / М.В. Удовенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 11-18 : табл. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Ігри--Психологія--Адаптація школярів
   Гра --Психологічна робота

   Психологічні ігри--Адаптація школярів

Анотація: В статье говорится, что игра - самый популярный вид психологической работы. Она смягчает трудности адаптации детей к средней школе, обеспечит плавное, некризисное вхождение их предподростковый возрост и переход из младшей в основную школу.





    Бедлінський, О. І.
    Гра "Креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) [Текст] / О.І. Бедлінський // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр. : 6 назв.
Рубрики: Гра --Психологічна робота
   Ігри психологічні

Кл.слова (ненормовані):
Креативність
Анотація: Гра "Креативність" проводиться з учнями 7-8 класів, одна година на тиждень протягом року. Гра направлена на розвиток творчого сприйняття і мислення підлітків у процесі формування творчої мисленнєвої стратегії аналогізування на матеріалі фізичної географії.