061
Л 890


    Галета, Олена.
    Об'єктив проти об'єкта: привласнення образів за допомогою фотографії [] : научное издание / О. Галета // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2004. - Вип. 33: Теорія літератури та порівняльне літературознавство, Ч. 1. - С. 253-257. - Бібліогр.: 11 назв.
УДК
Рубрики: Літературознавство--Фотографія в літературі--Аналіз


Дод.точки доступу:
Фаулз, Д. \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)




    Галета, Олена.
    Історія "на дому" [Текст] / О. Галета // Кур`єр Кривбасу. - 2012. - № 266-267. - С. 364-369.
Рубрики: Українська література--Літературний огляд
Анотація: Літературний огляд листування на тлі доби 1992-2002 роки Забужко Окасна, Шевельов Юрій.


Дод.точки доступу:
Забужко, О. \про неї\; Шевельов, Ю. \про нього\




    Галета, Олена.
    "Розстріляне відродження": від історії метафори до метафори історії [Текст] / Олена Галета // Слово і час. - 2012. - № 8. - С. 58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Історія, 20 ст.
   Літературознавство--Метафолологія--Теорія

   Українська література--Розстріляне Відродження, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Антологія -- Оксюморон
Анотація: 1959 року у паризькому видавництві "Культура" побачила світ антологія української літератури "Розстріляне Відродження", назва якої стала згодом визначенням цілої епохи. Історія її появи показує перехід від метафори до оксюморона, у якому переплітаються підставові значення життя і смерті.





    Галета, Олена.
    Моєму поколінню пощастило (з нагоди 80-літнього ювілею професора Миколи Ільницького) [Текст] / Олена Галета // Слово і час. - 2014. - № 9. - С. 26-28
Рубрики: Літературознавці України, 20-21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
науковець -- літературознавчі розвідки -- монографія -- дослідження
Анотація: Стаття присвячена ювілеєві видатного українського літературознавця та поета Миколи Ільницького.


Дод.точки доступу:
Ільницький, Микола (український літературознавець, критик, поет, перекладач ; 1934-) \про нього\




    Астаф'єв, Олександр.
    Літературний процес крізь призму антологій [Текст] : рецензія / Олександр Астаф'єв // Слово і час. - 2015. - № 11. - С. 108-113
Рец. на кн. : Галета Олена. Від антології до онтології: Антологія як спосіб репрезентації української літератури кінця ХІХ - початку ХХ століття : монографія / Олена Галета. - К. : Смолоскип, 2015. - 640 с.

Рубрики: Українська література, 19-20 ст.
   Літературознавство--Антології

Анотація: У рецензованій монографії вперше запропоновано розуміння й інтерпретацію художньої антології як способу репрезентації української літератури кінця ХІХ - початку ХХ ст.


Дод.точки доступу:
Галета, Олена \про твір\




    Хархун, Валентина.
    Антологія у проекті історії української літератури [Текст] : [рецензія] / В. Хархун // Слово і час. - 2016. - № 10. - С. 114-117
Рец. на кн. : Галета Олена. Від антології до онтології: антологія як спосіб репрезентації української літератури кінця ХІХ - початку ХХІ століття : монографія / Олена Галета. - Київ: Смолоскип, 2015. - 640 с.

Рубрики: Українська література--Історія--Дослідження
Анотація: Рецензент у статті відзначає масштабність і монументальність дослідження Олени Галети. На думку рецензента, монографія є цілісним оригінальним дослідженням, в якому запропонована авторська модель української літератури, реконструйована у процесі аналізу антологій, уперше актуалізованих як об’єкт наукового пошуку.





    Галета, Олена.
    Поет на другому березі: процесуальність письма у прозі Богдана Ігоря Антонича. Стаття перша [Текст] / Олена Галета // Слово і час. - 2021. - № 1. - С. 56-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Проза--Роман, 20 ст.
   Письменники України, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
чернетка -- генетична критика -- афективна поетика
Анотація: Стаття становить першу частину дослідження, в якому недописаний роман Б. І. Антонича «На другому березі» розглядається із перспективи генетичної критики як приклад авантексту, укладеного на основі чернеток, що фіксують процесуальність письма. На підставі рукопису проаналізовано не відображені у виданнях основні типи текстових змін як свідчення «поетики стану», що виводить письмо за межі дихотомій суб’єкта й об’єкта, Ероса і Танатоса, людського й не-людського - за рамки індивідуалізму й самої мови, у сферу інтерсуб’єктного та інтермедійного. Поступаючись розвитком дії супроти інтенсивності стану, проза Антонича свідчить про формування афективної поетики і нового типу модерної чуттєвості та відповідної практики письма.


Дод.точки доступу:
Антонич, Богдан-Ігор \про нього\




    Галета, Олена.
    Поет на другому березі: поетика афекту у прозі Богдана Ігоря Антонича [Текст] / Олена Галета // Слово і час. - 2021. - № 2. - С. 53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 20 ст.
   Українська література--Проза--Роман

Кл.слова (ненормовані):
афективна поетика -- рукопис -- модерна чуттєвість
Анотація: Стаття становить другу частину дослідження, у якому недописаний роман Богдана Ігоря Антонича "На другому березі" розглядається із перспективи генетичної критики як приклад авантексту, укладеного на основі чернеток, що фіксують процесуальність письма.


Дод.точки доступу:
Антонич, Богдан-Ігор (український письменник, перекладач, літературознавець ; 1909-1937) \про твір\