Кодлюк, Я.
    Розвивальна функція підручника для початкової школи [Текст] / Я.Кодлюк // Початкова школа. - 2002. - № 4. - С. 67-71
Рубрики: Початкова школа--Підручники





    Кодлюк, Я.
    Аналіз розвивальної функції підручників для початкової школи [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа. - 2006. - № 4. - С. 43-46. . - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Педагогіка--Освіта в Україні--Початкове навчання
   Педагогіка--Початкове навчання--Методика

   Педагогіка--Методика--Підручники

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- доступність -- науковість змісту -- методика -- доцільність
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ПЕДАГОГІКА -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА
Анотація: Про вдосконалення якості підручників для початкової школи як основних носіїв змісту освіти, посилення їхньої розвивальної спрямованості

Є примірники у відділах:
(12.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кодлюк, Я.
    Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Ярослава Кодлюк // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Особистісно орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- уміння вчитися -- рефлексія навчальної діяльності -- позитивні мотиви навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- ключова компетентність
Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кодлюк, Я.
    Технологія аналізу підручника для початкової школи [Текст] / Ярослава Кодлюк // Початкова школа. - 2015. - № 2. - С. 8-10. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Підручники і посібники
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
структура підручника -- функції підручника -- поліграфічне оформлення підручника
Анотація: У статті охарактеризовано комплексний підхід до аналізу підручника за такими напрямами: структура підручника; його функції; поліграфічне оформлення; підручник у системі навчально-методичного комплексу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кодлюк, Я.
    Інновації у змісті підручників для початкової школи [Текст] / Ярослава Кодлюк // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 42-46.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Літературне читання--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник для початкової школи -- підручник з літературного читання -- навчальні завдання і вправи -- розвивальна спрямованість підручника -- емоційно-ціннісне ставлення
Анотація: Визначено такі інновації у змісті підручників з літературного читання (авт. О. Савченко): ці книги спрямовані на формування в учнів школи першого ступеня ключових і предметних компетентностей; вони належно репрезентують четвертий елемент змісту освіти - емоційно-ціннісне ставлення; є розвивально спрямованим.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД