Кодлюк, Я.
    Аналіз розвивальної функції підручників для початкової школи [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа. - 2006. - № 4. - С. 43-46. . - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Педагогіка--Освіта в Україні--Початкове навчання
   Педагогіка--Початкове навчання--Методика

   Педагогіка--Методика--Підручники

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- доступність -- науковість змісту -- методика -- доцільність
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ПЕДАГОГІКА -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА
Анотація: Про вдосконалення якості підручників для початкової школи як основних носіїв змісту освіти, посилення їхньої розвивальної спрямованості

Є примірники у відділах:
(12.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Наумов, М.
    Філософсько-педагогічні ідеї В.Сухомлинського [Текст] / М. Наумов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 22-24
Рубрики: Історія педагогіки--Персоналії
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- гуманістичні ідеї
Анотація: Про концепцію В.Сухомлинського, що зробила значний вплив на всю радянську педагогіку 60-80-х років ХХ століття.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Федоринова, Н. Є.
    Превентивний підхід до організації педагогічного процесу в умовах загальноосвітньої школи [Текст] / Н. Є. Федоринова // Виховна робота в школі. - 2009. - № 1. - С. 2-7. - Бібілогр.: 9 назв.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педагогічні технології--Особистісно зорієнтована педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток учня -- успішність учня -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: В статті обгрунтовано необхідність превентивного підходу вчителя до розв'язання педагогічних проблем у шкільному житті, узагальнено досвід особистісно зорієнтованого навчання і виховання, в основу якого покладено педагогічну практику і допомогу кожному учневі незалежно від його можливостей і здібностей.





    Братко, В. О.
    Поезії Адама Міцкевича "Кримські сонети" : інтегрований урок [Текст] / В.О. Братко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 2. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література польська--Персоналії
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- інтегроване навчання -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: Урок зарубіжної літератури за творчістю Міцкевича. Досліджується взаємозв'язок митця з Україною. Обладнання: карта Криму, поезії Міцкевича, "кримські поезії" українських письменників, підручник зарубіжної літератури, репродукції картин художника В. Ваньковича.


Дод.точки доступу:
Міцкевич, Адам
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Фасоля, А.
    Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович [Текст] / А. Фасоля, Т. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 5. - С. 10-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Андрухович Ю.
Кл.слова (ненормовані):
постмодерна поезія -- особистісно зорієнтоване навчання -- профільне навчання -- суб'єктивний досвід -- діалог з текстом -- аналіз поетичного твору
Анотація: У статті розглянуто особливості вивчення постмодерної поезії, подано зразки завдань і запитань, приклади аналізу віршів Юрія Андруховича.


Дод.точки доступу:
Фасоля, Т.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Пата, О.
    Проект як реалізація особистісної орієнтації / О. Пата // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 31-35 : табл.
Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- проектна діяльність учня -- традиційне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: Розкрито особливості проектного методу навчання, його структруно-функціональна модель, особливості організації та проведення проектної роботи з учнями, основні принципи особистісно зорієнтованого навчання та відмінності від традиційного підходу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Надтока, О. Ф.
    Особистісно зорієнтований підручник з географії як одна з вимог сучасної освіти [Текст] / О. Ф. Надтока // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 8-11. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник географії -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті розглядається проблема підготовки підручників нового покоління на основі особистісно зорієнтованого навчання. Пропонуються шляхи оптимізації підручників географії.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Палюшок, Лілія Володимирівна.
    Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області / Л. В. Палюшок // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 49-50
Рубрики: Освіта--Інформатизація
   Інформатика--Методика навчання

   Вища освіта--Підвищення кваліфікації

   Львівська область
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель інформатики
Анотація: У статті автор, проаналізувавши методичні доробки вчителів інформатики Львівської області, зробила висновки, що найрезультативнішою технологією навчання є особистісно зорієнтоване навчання.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(12.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Овдійчук, Л. М.
    ОЗОН - це творчій неспокій / Л. М. Овдійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 36-37
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті йдеться про фестиваль-2011 "Мій особистісно зорієнтований урок"

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Остапенко, Наталя
    Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники [Текст] / Наталя Остапенко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 51-53. - Бібліогр.: 17 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивченя і викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- коипетентнісний підхід до вивчення мови -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті висвітлено важливість компетентнісного підходу до навчання мови у вищій школі, визначено складники компетентнісного підходу, з'ясовано сутність поняття "компетентність".





    Мартинюк, Ірина
    Драматургія давньої української літератури (урок української літератури у 9 класі) [Текст] / Ірина Мартинюк // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 32-34.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
давня українська література -- особистісно зорієнтоване навчання -- драматургія -- шкільна драма -- вертеп -- інтермедія
Анотація: Представлено методичну розробку уроку, присвяченого ознайомленню з розвитком давньої української драматургії, творчістю одного з її зачинателів Ф. Прокоповича. Урок побудовано на засадах особистісно зорієнтованого навчання.





    Кадрова, А. О.
    Проект "Модель компетентнісно зорієнтованого навчання та виховання навчально-виховного комплексу" / А. О. Кадрова // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7(липень). - С. 19-30
Рубрики: Педагогіка--Досвід шкіл
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- модель компетентнісно зорієнтованої школи
Анотація: Ознайомлено з результатми впровадження технології модульно-розвивального навчання в Донецькому навчально-виховному комплексі № 16.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Куцевол, О. М.
    Методика літератури, натхнена ОЗОН-ом [Текст] : до 60-річчя від дня народження Анатолія Фасолі / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 9(вересень). - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Історія
Кл.слова (ненормовані):
Особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті окреслено віхи наукового становлення вченого-методиста Анатолія Миколайовича Фасолі, розкрито теоретико-методичні засади напрацьованої ним особистісного навчання української літератури в середній школі.


Дод.точки доступу:
Фасоля, Анатолій Миколайович (канд. пед. наук, ст. наук. співроб. Ін-ту педагогіки АПН України) \про нього\




    Пентилюк, Марія.
    Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Марія Пентилюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 11. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища педагогічна освіта
   Вчителі української мови

   Українська мова--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- лігводидактика -- особистісно зорієнтоване навчання -- учитель-словесник -- комунікативна методика -- стандарти освіти -- державна мова -- рідна мова
Анотація: Проаналізовані стратегічні орієнтири розвитку сучасної методики навчання української мови в середніх і вищих навчальних закладах та підготовка майбутнього вчителя-словесника.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Фасоля, А.
    Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури [Текст] / Анатолій Фасоля, Софія Ревчук // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 6. - С. 27-31
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- читацька діяльність -- компетентнісно зорієнтовані завдання -- суб'єктність
Анотація: Об'єктом уваги авторів методичної розробки є проблема організації читацької діяльності на особистісно зорієнтованому уроці української літератури, застосування компетентнісно зорієнтованих завдань як засобу формування предметних і ключових компетентностей.


Дод.точки доступу:
Ревчук, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ковтуненко, Людмила.
    Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури [Текст] / Людмила Ковтуненко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетенція -- життєві компетенції -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: Обгрунтовано потребу імплементації компетентнісного підходу до навчання української літератури, досліджено методику застосування особистісно зорієнтованих, інтерактивних та пошукових методів і прийомів для формування життєвих компетентностей учнів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник, громадсько-політичний діяч, засновник нової української літератури ; 1814-1861) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Фасаля, Анатолій
    Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача [Текст] / Анатолій Фасаля // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач
Анотація: У статті розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їх роль у процесі формування компетентного учня-читача.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] / Олена Котусенко, Анатолій Фасоля, Таміла Яценко, Галина Бійчук // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 2-12
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Методичні рекомендації--Керівні і законодавчі матеріали
Кл.слова (ненормовані):
вивчення літератури як мистецтва слова -- особистісно зорієнтоване навчання -- компетентнісне навчання -- формування організацйно-діяльнісних умінь -- інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедійні технології -- електронне портфоліо

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кондратець, Інна.
    Літня школа філологів-озонівців України: професійні та особистісні рефлексії [Текст] / Інна Кондратець, Людмила Чеховська // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 88-94.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фестиваль
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель української мови і літератури -- Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей
Анотація: "Вісім років поспіль в Україні триває Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок". Метою масштабного проекту стало визначення кола актуальних питань, пов'язаних із особистісно зорієнтованим навчанням, проблемою становлення суб'єктності учня-читача та забезпеченням психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в умовах діалогової взаємодії в епоху інформаційних технологій."


Дод.точки доступу:
Чеховська, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД