Кодлюк, Я. Аналіз розвивальної функції підручників для початкової школи [Текст] / Я. Кодлюк> // Початкова школа. - 2006. - № 4. - С. 43-46. . - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Педагогіка--Освіта в Україні--Початкове навчання Педагогіка--Початкове навчання--Методика Педагогіка--Методика--Підручники Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- доступність -- науковість змісту -- методика -- доцільність Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ПЕДАГОГІКА -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА Анотація: Про вдосконалення якості підручників для початкової школи як основних носіїв змісту освіти, посилення їхньої розвивальної спрямованості Є примірники у відділах: (12.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Наумов, М. Філософсько-педагогічні ідеї В.Сухомлинського [Текст] / М. Наумов> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 22-24 Рубрики: Історія педагогіки--Персоналії Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- гуманістичні ідеї Анотація: Про концепцію В.Сухомлинського, що зробила значний вплив на всю радянську педагогіку 60-80-х років ХХ століття. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Федоринова, Н. Є. Превентивний підхід до організації педагогічного процесу в умовах загальноосвітньої школи [Текст] / Н. Є. Федоринова> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 1. - С. 2-7. - Бібілогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Педагогічні технології--Особистісно зорієнтована педагогіка Кл.слова (ненормовані): особистісний розвиток учня -- успішність учня -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: В статті обгрунтовано необхідність превентивного підходу вчителя до розв'язання педагогічних проблем у шкільному житті, узагальнено досвід особистісно зорієнтованого навчання і виховання, в основу якого покладено педагогічну практику і допомогу кожному учневі незалежно від його можливостей і здібностей. |
Братко, В. О. Поезії Адама Міцкевича "Кримські сонети" : інтегрований урок [Текст] / В.О. Братко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 2. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Література польська--Персоналії Кл.слова (ненормовані): урок зарубіжної літератури -- інтегроване навчання -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: Урок зарубіжної літератури за творчістю Міцкевича. Досліджується взаємозв'язок митця з Україною. Обладнання: карта Криму, поезії Міцкевича, "кримські поезії" українських письменників, підручник зарубіжної літератури, репродукції картин художника В. Ваньковича. Дод.точки доступу: Міцкевич, Адам Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Фасоля, А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович [Текст] / А. Фасоля, Т. Фасоля> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 5. - С. 10-18. Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Андрухович Ю. Кл.слова (ненормовані): постмодерна поезія -- особистісно зорієнтоване навчання -- профільне навчання -- суб'єктивний досвід -- діалог з текстом -- аналіз поетичного твору Анотація: У статті розглянуто особливості вивчення постмодерної поезії, подано зразки завдань і запитань, приклади аналізу віршів Юрія Андруховича. Дод.точки доступу: Фасоля, Т. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пата, О. Проект як реалізація особистісної орієнтації / О. Пата> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 31-35 : табл. Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- проектна діяльність учня -- традиційне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: Розкрито особливості проектного методу навчання, його структруно-функціональна модель, особливості організації та проведення проектної роботи з учнями, основні принципи особистісно зорієнтованого навчання та відмінності від традиційного підходу. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Надтока, О. Ф. Особистісно зорієнтований підручник з географії як одна з вимог сучасної освіти [Текст] / О. Ф. Надтока> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 8-11. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Географія--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): підручник географії -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: У статті розглядається проблема підготовки підручників нового покоління на основі особистісно зорієнтованого навчання. Пропонуються шляхи оптимізації підручників географії. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Палюшок, Лілія Володимирівна. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області / Л. В. Палюшок> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 49-50 Рубрики: Освіта--Інформатизація Інформатика--Методика навчання Вища освіта--Підвищення кваліфікації Львівська область Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель інформатики Анотація: У статті автор, проаналізувавши методичні доробки вчителів інформатики Львівської області, зробила висновки, що найрезультативнішою технологією навчання є особистісно зорієнтоване навчання. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (12.04.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Овдійчук, Л. М. ОЗОН - це творчій неспокій / Л. М. Овдійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 36-37 Рубрики: Педагогічні технології--Українська література Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Особистісно зорієнтоване навчання Анотація: У статті йдеться про фестиваль-2011 "Мій особистісно зорієнтований урок" Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Остапенко, Наталя Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники [Текст] / Наталя Остапенко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 51-53. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Українська мова--Вивченя і викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетенція -- коипетентнісний підхід до вивчення мови -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: У статті висвітлено важливість компетентнісного підходу до навчання мови у вищій школі, визначено складники компетентнісного підходу, з'ясовано сутність поняття "компетентність". |
Мартинюк, Ірина Драматургія давньої української літератури (урок української літератури у 9 класі) [Текст] / Ірина Мартинюк> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 32-34. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): давня українська література -- особистісно зорієнтоване навчання -- драматургія -- шкільна драма -- вертеп -- інтермедія Анотація: Представлено методичну розробку уроку, присвяченого ознайомленню з розвитком давньої української драматургії, творчістю одного з її зачинателів Ф. Прокоповича. Урок побудовано на засадах особистісно зорієнтованого навчання. |
Кадрова, А. О. Проект "Модель компетентнісно зорієнтованого навчання та виховання навчально-виховного комплексу" / А. О. Кадрова> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7(липень). - С. 19-30 Рубрики: Педагогіка--Досвід шкіл Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- модель компетентнісно зорієнтованої школи Анотація: Ознайомлено з результатми впровадження технології модульно-розвивального навчання в Донецькому навчально-виховному комплексі № 16. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Куцевол, О. М. Методика літератури, натхнена ОЗОН-ом [Текст] : до 60-річчя від дня народження Анатолія Фасолі / О. М. Куцевол> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 9(вересень). - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Історія Кл.слова (ненормовані): Особистісно зорієнтоване навчання Анотація: У статті окреслено віхи наукового становлення вченого-методиста Анатолія Миколайовича Фасолі, розкрито теоретико-методичні засади напрацьованої ним особистісного навчання української літератури в середній школі. Дод.точки доступу: Фасоля, Анатолій Миколайович (канд. пед. наук, ст. наук. співроб. Ін-ту педагогіки АПН України) \про нього\ |
Пентилюк, Марія. Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Марія Пентилюк> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 11. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища педагогічна освіта Вчителі української мови Українська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти -- лігводидактика -- особистісно зорієнтоване навчання -- учитель-словесник -- комунікативна методика -- стандарти освіти -- державна мова -- рідна мова Анотація: Проаналізовані стратегічні орієнтири розвитку сучасної методики навчання української мови в середніх і вищих навчальних закладах та підготовка майбутнього вчителя-словесника. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Фасоля, А. Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури [Текст] / Анатолій Фасоля, Софія Ревчук> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 6. - С. 27-31 Рубрики: Українська література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- читацька діяльність -- компетентнісно зорієнтовані завдання -- суб'єктність Анотація: Об'єктом уваги авторів методичної розробки є проблема організації читацької діяльності на особистісно зорієнтованому уроці української літератури, застосування компетентнісно зорієнтованих завдань як засобу формування предметних і ключових компетентностей. Дод.точки доступу: Ревчук, С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ковтуненко, Людмила. Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури [Текст] / Людмила Ковтуненко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетенція -- життєві компетенції -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: Обгрунтовано потребу імплементації компетентнісного підходу до навчання української літератури, досліджено методику застосування особистісно зорієнтованих, інтерактивних та пошукових методів і прийомів для формування життєвих компетентностей учнів. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник, громадсько-політичний діяч, засновник нової української літератури ; 1814-1861) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Фасаля, Анатолій Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача [Текст] / Анатолій Фасаля> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Українська література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач Анотація: У статті розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їх роль у процесі формування компетентного учня-читача. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] / Олена Котусенко, Анатолій Фасоля, Таміла Яценко, Галина Бійчук> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 2-12 Рубрики: Українська література--Методичні рекомендації--Керівні і законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): вивчення літератури як мистецтва слова -- особистісно зорієнтоване навчання -- компетентнісне навчання -- формування організацйно-діяльнісних умінь -- інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедійні технології -- електронне портфоліо Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кондратець, Інна. Літня школа філологів-озонівців України: професійні та особистісні рефлексії [Текст] / Інна Кондратець, Людмила Чеховська> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 88-94. Рубрики: Українська мова--Фестиваль Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель української мови і літератури -- Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей Анотація: "Вісім років поспіль в Україні триває Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок". Метою масштабного проекту стало визначення кола актуальних питань, пов'язаних із особистісно зорієнтованим навчанням, проблемою становлення суб'єктності учня-читача та забезпеченням психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в умовах діалогової взаємодії в епоху інформаційних технологій." Дод.точки доступу: Чеховська, Людмила Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |