М29 Мартиненко, С. Діагностичний супровід професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 27-29. - Бібліогр.:5 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): вчитель -- педагогічна діагностика Анотація: Розроблено інструментарій діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи в таблиці. Є примірники у відділах: (11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Мартиненко, С. Орієнтовні методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 39-41. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Підготовка до школи Кл.слова (ненормовані): педагогічне діагностування -- мислення Анотація: Розкрито проблему готовності дитини до навчання в школі |
Мартиненко, С. Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа. - 2009. - № 6. - С. 57-61. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Вища школа--Підготовка вичтеля початкових класів Кл.слова (ненормовані): обізнаність вчителя -- професійна майстерність вчителя Анотація: Завдання статті - встановити, які саме аспекти практичної роботи, пов'язані з діагностичною діяльністю, викликають труднощі у педагогів, які діагностичні дії породжують найбільші проблеми. В зв'язку з цим було розроблено програму вивчення труднощів у діагностичній діяльності вчителів початкових класів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності [Текст] / С. Мартиненко> // Вища школа. - 2009. - № 11. - С. 32-39. Рубрики: Вища освіта--Педагогіка вищої освіти Кл.слова (ненормовані): педагогічна взаємодія -- суб'єкти навчально-виховного процесу -- громадська діяльність -- кураторство -- наставництво -- студентське врядування -- навчально-виховний процес Анотація: Розкриваються особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності в університеті, визначаються мета, завдання, пріоритетні напрями, педагогічно доцільні умови; характеризуються компоненти взаємодії, критерії, показники та рівні сформованості особистісної та професійної культури майбутніх фахівців, а також виокремлюються етапи педагогічної взаємодії в умовах вищого навчального закладу. |
Мартиненко, С. Педагогічна взаємодія вчителя початкових класів і батьків першокласників: у запитаннях і відповідях [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа. - 2010. - № 1. - С. 20-22. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель Кл.слова (ненормовані): робота з батьками Анотація: В статті у запитаннях і відповідях подана інформація, яка допоможе батькам першокласників подолати труднощі, побудувати конструктивну взаємодію з учителем та школою на засадах співпраці та взаєморозуміння. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Д 796 Дубовський, С. В. Автоматичне управління сучасними споживачами-регуляторами як засіб забезпечення стабільності частоти в ОЕС України на рівні вимог UCTE [Текст] / С. В. Дубовський, Є. А. Ленчевський, С. А. Мартиненко> // Проблеми загальної енергетики. - 2009. - № 19. - С. 23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Ленчевський, Є. А.; Мартиненко, С. А. Є примірники у відділах: Зал період. - Б.ц. (вільний) |
Мартиненко, С. Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа. - 2010. - № 3. - С. 59-61. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель Кл.слова (ненормовані): батьківські збори -- спілкування вчителя з батьками Анотація: У запропонованій статті розкриваються питання, пов'язані з особливостями співпраці школи і батьків, а саме: вивчення сімей учнів, стосунків між батьками, організації педагогічної підготовки батьків до виховання молодших школярів. Пропонується тематика батьківських зборів, аналізуються умови спілкування вчителя з батьками учнів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. В. Моніторинг та вимірювання процесів систем управління якістю з використанням системи управління ризиками [Текст] / С.В. Мартиненко, В.П. Поляков, М.В. Мартиненко> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 28-30. - Библиогр.: с. 30 (16 назв.) Рубрики: Якість--Системи управління Управління--Якість--Залізниці Ризики--Системи управління Регламентація процесів підприємства Моніторинг процесів Документування процесів Анотація: Впровадження систем управління якістю. Моніторинг та вимірювання процесів з метою визначення ступеню їх результативності та ефективності. Дод.точки доступу: Поляков, В.П.; Мартиненко, М.В. |
Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності [Текст] / С. Мартиненко, Наталія Чернігівська> // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 44-50. - Бібліогр.: в кінці статті Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови--Вчитель іноземної мови Кл.слова (ненормовані): когнітивність -- самоосвіта -- іноземна мова -- діяльність Анотація: Визначено сутність та складові моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності та її компоненти; виявлено структуру та зміст когнітивного компоненту. Автори роблять висновок, що оволодіння когнітивним компонентом передбачає наявність у студентів системи знань про самоосвітню діяльність та вміння їх застосовувати. Дод.точки доступу: Чернігівська, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Мартиненко, С. М. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. М. Мартиненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 9. - С. 78 Рубрики: Рецензії на книги Анотація: Рецензія на навчально - методичний посібник Мартиненко Світлани Миколаївни "Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи". У посібнику висвітлено сутність, зміст і функції діагностичної діяльності вчителя початкової школи, розкрито особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності. |
Мартиненко, С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності [Текст] / С. М. Мартиненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 11. - С. 57-68 : табл. - Бібліогр. : 22 назв. Рубрики: Вчитель--Початкові класи--Діагностична діяльність Анотація: Підготовка вчителя початкових класів до діагностичної діяльності здійснюється шляхом оволодіння змістом професійно - педагогічної освіти. Автор статті знайомить з методикою та методами підготовки вчителя до діагностичної діяльності. |
Мартиненко, С. В. Гіфоміцет [[i]]Engyodontium album[[/i]] (Limber) de Hoog як збудник ураження павуків у підземних колекторах м. Києва [Текст] / С. В. Мартиненко, Т. О. Кондратюк, М. М. Сухомлин> // Український ботанічний журнал. - 2012. - Т. 69, № 3. - С. 423-432 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Спелеологія--Флора і фауна--Дослідження--Україна Спелестобіологія--Живі організми Дод.точки доступу: Кондратюк, Т. О.; Сухомлин, М. М. |
Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення особистісно-професійної готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): діагностування особистісних якостей вчителя -- особистісно-професійна готовність вчителя Анотація: У статті запропоновано діагностичні методики визначення особистісно-професійної готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності та розвитку його особистісних якостей. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 49-50. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність учителя -- оцінювання професійної діяльності вчителя Анотація: Розглянуто діагностичну методику "Оцінювання професійної діяльності вчителя початкової школи". Завдяки цій методиці можна встановити пріоритетні функції в діяльності кожного педагога. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко> // Початкова школа. - 2013. - № 5. - С. 54-56. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- спілкування вчителя з учнями -- діагностичні методики -- мова вчителя Анотація: У статті запропоновано діагностичні методики, які допоможуть учителю початкової школи з'ясувати сутність і зміст педагогічної діяльності та стиль педагогічного спілкування. Дод.точки доступу: Кипиченко, Наталія Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями [Текст] / Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко> // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): стратегії педагогічного спілкування -- класифікація стратегій спілкування -- спілкування вчителя з учнями Анотація: У статті закцентовано увагу вчителів початкової школи на важливості вибору оптимальної стратегії спілкування з учнями. Запропоновано адаптовану діагностичну методику її визначення. Дод.точки доступу: Кипиченко, Наталія Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Як зберегти психічне здоров'я дитини : поради вчителям і батькам [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2014. - № 5. - С. 41-43. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): поради вчителям і батькам -- харчування -- фізичне здоров'я -- спілкування -- емоції Анотація: Проаналізувавши результати опитування, проведеного серед батьків, учнів та вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, було розроблено поради щодо збереження психічного здоров'я дитини, подолання негативних проявів в суспільному житті, збереження спокою, рівноваги, вселення надії на краще майбутнє. Розглянуто кожну із цих порад. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностування згуртованості педагогічного колективу вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2014. - № 7. - С. 40-42. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Педагогічний колектив Кл.слова (ненормовані): педагогічний колектив -- згуртованість педагогів -- діагностичне тестування Анотація: Запропоновано адаптоване діагностичне тестування для перевірки готовності вчителів початкової школи до спільної діяльності, рівня організованості, активності та згуртованості колективу, визначення лідерів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностичне вивчення типології особистості педагога за допомогою психометричного тестування [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 59-60. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): психометричний тест -- вчитель початкової школи -- тип особистості Анотація: Запропоновано вчителям початкової школи психометричне тестування, яке дасть змогу визначити тип особистості. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностування "професійного вигорання" вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 14-16. Рубрики: Психологія--Педагогічна Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): синдром вигорання -- синдром емоційного вигорання -- симптоми професійного вигорання -- методика К. Маслача і С. Джексона Анотація: В статті наведено різні погляди на явище "професійного вигорання" вчителя початкової школи. Запропоновано методику К. Маслача і С. Джексона для вимірювання ступенів емоційного вигорання вчителя в системі "людина-людина". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |