CUKK-VDPU
М29


    Мартиненко, С.
    Діагностичний супровід професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 27-29. - Бібліогр.:5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- педагогічна діагностика
Анотація: Розроблено інструментарій діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи в таблиці.

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Мартиненко, С.
    Орієнтовні методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 39-41. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Підготовка до школи
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне діагностування -- мислення
Анотація: Розкрито проблему готовності дитини до навчання в школі





    Мартиненко, С.
    Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2009. - № 6. - С. 57-61. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища школа--Підготовка вичтеля початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
обізнаність вчителя -- професійна майстерність вчителя
Анотація: Завдання статті - встановити, які саме аспекти практичної роботи, пов'язані з діагностичною діяльністю, викликають труднощі у педагогів, які діагностичні дії породжують найбільші проблеми. В зв'язку з цим було розроблено програму вивчення труднощів у діагностичній діяльності вчителів початкових класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності [Текст] / С. Мартиненко // Вища школа. - 2009. - № 11. - С. 32-39.
Рубрики: Вища освіта--Педагогіка вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна взаємодія -- суб'єкти навчально-виховного процесу -- громадська діяльність -- кураторство -- наставництво -- студентське врядування -- навчально-виховний процес
Анотація: Розкриваються особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності в університеті, визначаються мета, завдання, пріоритетні напрями, педагогічно доцільні умови; характеризуються компоненти взаємодії, критерії, показники та рівні сформованості особистісної та професійної культури майбутніх фахівців, а також виокремлюються етапи педагогічної взаємодії в умовах вищого навчального закладу.





    Мартиненко, С.
    Педагогічна взаємодія вчителя початкових класів і батьків першокласників: у запитаннях і відповідях [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2010. - № 1. - С. 20-22. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
робота з батьками
Анотація: В статті у запитаннях і відповідях подана інформація, яка допоможе батькам першокласників подолати труднощі, побудувати конструктивну взаємодію з учителем та школою на засадах співпраці та взаєморозуміння.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД


621.311
Д 796


    Дубовський, С. В.
    Автоматичне управління сучасними споживачами-регуляторами як засіб забезпечення стабільності частоти в ОЕС України на рівні вимог UCTE [Текст] / С. В. Дубовський, Є. А. Ленчевський, С. А. Мартиненко // Проблеми загальної енергетики. - 2009. - № 19. - С. 23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Енергетика --Вироблення енергії--Енергоспоживання


Дод.точки доступу:
Ленчевський, Є. А.; Мартиненко, С. А.
Є примірники у відділах:
Зал період. - Б.ц. (вільний)




    Мартиненко, С.
    Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2010. - № 3. - С. 59-61.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
батьківські збори -- спілкування вчителя з батьками
Анотація: У запропонованій статті розкриваються питання, пов'язані з особливостями співпраці школи і батьків, а саме: вивчення сімей учнів, стосунків між батьками, організації педагогічної підготовки батьків до виховання молодших школярів. Пропонується тематика батьківських зборів, аналізуються умови спілкування вчителя з батьками учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С. В.
    Моніторинг та вимірювання процесів систем управління якістю з використанням системи управління ризиками [Текст] / С.В. Мартиненко, В.П. Поляков, М.В. Мартиненко // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 28-30. - Библиогр.: с. 30 (16 назв.)
Рубрики: Якість--Системи управління
   Управління--Якість--Залізниці

   Ризики--Системи управління

   Регламентація процесів підприємства

   Моніторинг процесів

   Документування процесів

Анотація: Впровадження систем управління якістю. Моніторинг та вимірювання процесів з метою визначення ступеню їх результативності та ефективності.


Дод.точки доступу:
Поляков, В.П.; Мартиненко, М.В.




    Мартиненко, С.
    Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності [Текст] / С. Мартиненко, Наталія Чернігівська // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 44-50. - Бібліогр.: в кінці статті
Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови--Вчитель іноземної мови
Кл.слова (ненормовані):
когнітивність -- самоосвіта -- іноземна мова -- діяльність
Анотація: Визначено сутність та складові моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності та її компоненти; виявлено структуру та зміст когнітивного компоненту. Автори роблять висновок, що оволодіння когнітивним компонентом передбачає наявність у студентів системи знань про самоосвітню діяльність та вміння їх застосовувати.


Дод.точки доступу:
Чернігівська, Наталія
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Мартиненко, С. М.
    Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. М. Мартиненко // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 9. - С. 78
Рубрики: Рецензії на книги
Анотація: Рецензія на навчально - методичний посібник Мартиненко Світлани Миколаївни "Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи". У посібнику висвітлено сутність, зміст і функції діагностичної діяльності вчителя початкової школи, розкрито особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності.





    Мартиненко, С. М.
    Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності [Текст] / С. М. Мартиненко // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 11. - С. 57-68 : табл. - Бібліогр. : 22 назв.
Рубрики: Вчитель--Початкові класи--Діагностична діяльність
Анотація: Підготовка вчителя початкових класів до діагностичної діяльності здійснюється шляхом оволодіння змістом професійно - педагогічної освіти. Автор статті знайомить з методикою та методами підготовки вчителя до діагностичної діяльності.





    Мартиненко, С. В.
    Гіфоміцет [[i]]Engyodontium album[[/i]] (Limber) de Hoog як збудник ураження павуків у підземних колекторах м. Києва [Текст] / С. В. Мартиненко, Т. О. Кондратюк, М. М. Сухомлин // Український ботанічний журнал. - 2012. - Т. 69, № 3. - С. 423-432 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спелеологія--Флора і фауна--Дослідження--Україна
   Спелестобіологія--Живі організми



Дод.точки доступу:
Кондратюк, Т. О.; Сухомлин, М. М.




    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення особистісно-професійної готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
діагностування особистісних якостей вчителя -- особистісно-професійна готовність вчителя
Анотація: У статті запропоновано діагностичні методики визначення особистісно-професійної готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності та розвитку його особистісних якостей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 49-50. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність учителя -- оцінювання професійної діяльності вчителя
Анотація: Розглянуто діагностичну методику "Оцінювання професійної діяльності вчителя початкової школи". Завдяки цій методиці можна встановити пріоритетні функції в діяльності кожного педагога.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко // Початкова школа. - 2013. - № 5. - С. 54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- спілкування вчителя з учнями -- діагностичні методики -- мова вчителя
Анотація: У статті запропоновано діагностичні методики, які допоможуть учителю початкової школи з'ясувати сутність і зміст педагогічної діяльності та стиль педагогічного спілкування.


Дод.точки доступу:
Кипиченко, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями [Текст] / Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
стратегії педагогічного спілкування -- класифікація стратегій спілкування -- спілкування вчителя з учнями
Анотація: У статті закцентовано увагу вчителів початкової школи на важливості вибору оптимальної стратегії спілкування з учнями. Запропоновано адаптовану діагностичну методику її визначення.


Дод.точки доступу:
Кипиченко, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Як зберегти психічне здоров'я дитини : поради вчителям і батькам [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2014. - № 5. - С. 41-43.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
поради вчителям і батькам -- харчування -- фізичне здоров'я -- спілкування -- емоції
Анотація: Проаналізувавши результати опитування, проведеного серед батьків, учнів та вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, було розроблено поради щодо збереження психічного здоров'я дитини, подолання негативних проявів в суспільному житті, збереження спокою, рівноваги, вселення надії на краще майбутнє. Розглянуто кожну із цих порад.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Діагностування згуртованості педагогічного колективу вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2014. - № 7. - С. 40-42. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Педагогічний колектив
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний колектив -- згуртованість педагогів -- діагностичне тестування
Анотація: Запропоновано адаптоване діагностичне тестування для перевірки готовності вчителів початкової школи до спільної діяльності, рівня організованості, активності та згуртованості колективу, визначення лідерів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Діагностичне вивчення типології особистості педагога за допомогою психометричного тестування [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 59-60. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
психометричний тест -- вчитель початкової школи -- тип особистості
Анотація: Запропоновано вчителям початкової школи психометричне тестування, яке дасть змогу визначити тип особистості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартиненко, С.
    Діагностування "професійного вигорання" вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 14-16.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Педагогіка--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
синдром вигорання -- синдром емоційного вигорання -- симптоми професійного вигорання -- методика К. Маслача і С. Джексона
Анотація: В статті наведено різні погляди на явище "професійного вигорання" вчителя початкової школи. Запропоновано методику К. Маслача і С. Джексона для вимірювання ступенів емоційного вигорання вчителя в системі "людина-людина".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД