Буряк, В. Формування методологічної культури майбутнього вчителя [Текст] / В. Буряк> // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр. 1 назв. Рубрики: Вчитель--Професійні якості Анотація: Процес розвитку педагоічної освіти досі відстає за всіма позиціями від процесу функціонування й відтворення усталеної системи, що приводить до суперечностей з усіма провідними тенденціями розвитку сучасної освітньої практики, такими як багаторівневість і багатоступінчатість, гнучкість, відкритість, неперервність освіти. |
Шість запитань до лауреата Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2004", вчителя методиста Людмили Фурсової (Дніпропетровська область) [Текст]> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 69-70 Рубрики: Всеукраїнські конкурси--"Вчитель року-2004"--Зарубіжна література Анотація: В інтерв’ю Людмила Фурсова розповідає про підготовку до конкурсу, про свій метод відбору творів зарубіжної та української літератури до конкурсу |
Задорожній, М. Микола Швець: "Моє покликання – навчати дітей" [Текст] / М. Задорожній> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 34-35. Рубрики: Фізична географія--Вивчення і викладання Педагогіка--Обмін досвідом--Вивчення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду Кл.слова (ненормовані): вчитель -- краєзнавство -- досвід -- посібник Анотація: Микола Олександрович Швець – відмінник освіти, постійний член журі на всеукраїнських учнівських олімпіадах географів-краєзнавців. Він є автором і співавтором кількох посібників для загальноосвітньої школи Є примірники у відділах: (25.03.2005р. Інв.1127 (1 прим.) - Б.ц.) |
Шишкіна, Олена. Деякі проблеми підготовки майбутніх учителів хімії [Текст] / О. Шишкіна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 47-49. - Бібліогр.: 2 назви Рубрики: Вчитель хімії--Професійна підготовка Анотація: Автор підкреслює, що підготовка майбутніх вчителів має грунтуватися на поєднанні глибокого засвоєння теоретичних основ фахових дисциплін з формуванням практичних навичок і вмінь студентів застосовувати ці знання у педагогічній практиці. І, зокрема, студент хіміко-біологічного відділення педагогічного університету повинен не лише досконало оволодіти знаннями з хімічних і біологічних дисциплін, а й навчитися трансформувати науковий матеріал у дидактичний матеріал навчального предмета. |
Філіппова, І. Ю. Вчити вчителя [Текст] : психолого-педагогічне навчання як спосіб корекції Я-образу вчителя / І.Ю. Філіппова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 12-19 : табл. - Бібліогр. : 8 назв. Рубрики: Вчитель--Професійна майстерність Психолого-педагогічні навчання Тренінги--психологія Анотація: В роботі педагогічних колективів застосовується спосіб корекції Я-образу вчителя.Подано програму психолого-педагогічного навчання та тематичний план побудови лекцій, семірарів, практичних, тренінгових занять. |
Паламарчук, Л. Ольга Литвинчук: "Успіх – це виснажлива праця, радість творення" [Текст] / Л. Паламарчук> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 18-21. Рубрики: Географія--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): вчитель-методист -- географія -- урок Анотація: Ольга Валеріївна Литвинчук - учитель-методист, учитель вищої категорії, відмінник освіти України, лауреат ІІ туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2003". Вона є автором методичного посібника "Рідний край 5 клас." Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Дмитришин, Г. Сучасні діти, які вони? [Текст] / Г. Дмитришин> // Початкова школа. - 2005. - №4. - С. 37-39. Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Школознавство--Вчитель Кл.слова (ненормовані): учитель -- учень -- взаєморозуміння -- шкільні конфлікти Анотація: В статті йдеться, про те як досягти взаєморозуміння у стосунках між вчителем і учнем, як розв'язати проблеми, які виникають у житті молодших школярів і викликають труднощі у їх вихованні і навчанні Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Мороз, Іван. Болонський процес - це конкретні рішення та дії [Текст] / І. Мороз> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 29-36. Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Україна Кл.слова (ненормовані): Програма "Вчитель" -- Освітній стандарт |
Щербань, Петро. Педагогічна культура - фундаментальна основа професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів [Текст] / П. Щербань, П. Щербань> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогічна культура Професійно-педагогічна діяльність--Вчитель Педагогічні кадри--Підготовка |
Ярошенко, Ольга. Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя хімії [Текст] / О. Ярошенко, О. Іващенко> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 79-84. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Вчитель хімії--Професійна підготовка Методика викладання хімії--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Модульне навчання -- Рейтингове оцінювання Дод.точки доступу: Іващенко, Олена |
Ковальчук, Володимир. Професійна перепідготовка і підвищення кваліфікації вчителів у модернізаційному суспільстві [Текст] / В. Ковальчук> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 104-109 . - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Вчитель--Професійна підготовка Педагогічні кадри--Підвищення кваліфікації Післядипломна освіта |
Приймачик, Ф. Виспівалась доля поміж любові, світла й доброти [Текст] : [Про Єлісєєву С.М. вчительку рідної словесності загальноосвітньої школи №11 м.Вінниці] / Ф. Приймачик> // Дивослово. - 2000. - N 9. - С. 51-52 Рубрики: Педагогіка--Вчитель |
Карпенчук, С. Шлях до далекої перспективи [Текст] : [Становлення професії педагога] / С. Карпенчук> // Дивослово. - 2000. - № 12. - С. 49-53 Рубрики: Педагогіка--Вчитель |
Девера, М. Творчість - стан душі і спосіб життя [Текст] : [Про професію педагога] / М. Девера> // Дивослово. - 2000. - № 12. - С. 53-54 Рубрики: Педагогіка--Вчитель |
Біленька, Г. Дещо про педагогічну компетентність [Текст] / Г.Біленька> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 12 . - С. 24 Рубрики: Школознавство--Вчитель--Практичні вміння |
Науменко, Г. Рівень професіоналізму вчителя - основа реформи школи [Текст] : ( Інтерв'ю заступника управління з гуманітарних питань Головного управління з питань внутрішньої політики Адміністрації Президента України ) / Г. Науменко; Розмову вела А. Стороженко> // Початкова школа. - 2001. - № 1. - С. 3-5 Рубрики: Освіта України--Реформа школи--Вчитель |
Мовчун, Л. Образне слово вчителя [Текст] / Л. Мовчун> // Початкова школа. - 2001. - № 1. - С. 65-67 Рубрики: Школознавство--Вчитель |
Корсак, К. Про роль учителя в освіті ХХІ ст. [Текст] / К.Корсак> // Початкова школа. - 2001. - № 4 . - С. 11-16 Рубрики: Школознавство--Вчитель |
Болтенко, І. Дидактично-виховні функції педагогічного спілкування [Текст] / І.Болтенко> // Початкова школа. - 2001. - № 9 . - С. 51-53 Рубрики: Школознавство--Вчитель--Спілкування |
Задорожна, Л. На шляху до педагогічної майстерності [Текст] / Л.Задорожна> // Початкова школа. - 2001. - № 9 . - С. 50-61 Рубрики: Школознавство--Вчитель--Педагогічна майстерність |