Буряк, В.
    Формування методологічної культури майбутнього вчителя [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр. 1 назв.
Рубрики: Вчитель--Професійні якості
Анотація: Процес розвитку педагоічної освіти досі відстає за всіма позиціями від процесу функціонування й відтворення усталеної системи, що приводить до суперечностей з усіма провідними тенденціями розвитку сучасної освітньої практики, такими як багаторівневість і багатоступінчатість, гнучкість, відкритість, неперервність освіти.





   
    Шість запитань до лауреата Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2004", вчителя методиста Людмили Фурсової (Дніпропетровська область) [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 69-70
Рубрики: Всеукраїнські конкурси--"Вчитель року-2004"--Зарубіжна література
Анотація: В інтерв’ю Людмила Фурсова розповідає про підготовку до конкурсу, про свій метод відбору творів зарубіжної та української літератури до конкурсу





    Задорожній, М.
    Микола Швець: "Моє покликання – навчати дітей" [Текст] / М. Задорожній // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 34-35.
Рубрики: Фізична географія--Вивчення і викладання
   Педагогіка--Обмін досвідом--Вивчення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- краєзнавство -- досвід -- посібник
Анотація: Микола Олександрович Швець – відмінник освіти, постійний член журі на всеукраїнських учнівських олімпіадах географів-краєзнавців. Він є автором і співавтором кількох посібників для загальноосвітньої школи

Є примірники у відділах:
(25.03.2005р. Інв.1127 (1 прим.) - Б.ц.)




    Шишкіна, Олена.
    Деякі проблеми підготовки майбутніх учителів хімії [Текст] / О. Шишкіна // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 47-49. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Вчитель хімії--Професійна підготовка
Анотація: Автор підкреслює, що підготовка майбутніх вчителів має грунтуватися на поєднанні глибокого засвоєння теоретичних основ фахових дисциплін з формуванням практичних навичок і вмінь студентів застосовувати ці знання у педагогічній практиці. І, зокрема, студент хіміко-біологічного відділення педагогічного університету повинен не лише досконало оволодіти знаннями з хімічних і біологічних дисциплін, а й навчитися трансформувати науковий матеріал у дидактичний матеріал навчального предмета.





    Філіппова, І. Ю.
    Вчити вчителя [Текст] : психолого-педагогічне навчання як спосіб корекції Я-образу вчителя / І.Ю. Філіппова // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 12-19 : табл. - Бібліогр. : 8 назв.
Рубрики: Вчитель--Професійна майстерність
   Психолого-педагогічні навчання

   Тренінги--психологія

Анотація: В роботі педагогічних колективів застосовується спосіб корекції Я-образу вчителя.Подано програму психолого-педагогічного навчання та тематичний план побудови лекцій, семірарів, практичних, тренінгових занять.





    Паламарчук, Л.
    Ольга Литвинчук: "Успіх – це виснажлива праця, радість творення" [Текст] / Л. Паламарчук // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 18-21.
Рубрики: Географія--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-методист -- географія -- урок
Анотація: Ольга Валеріївна Литвинчук - учитель-методист, учитель вищої категорії, відмінник освіти України, лауреат ІІ туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2003". Вона є автором методичного посібника "Рідний край 5 клас."

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Дмитришин, Г.
    Сучасні діти, які вони? [Текст] / Г. Дмитришин // Початкова школа. - 2005. - №4. - С. 37-39.
Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Школознавство--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
учитель -- учень -- взаєморозуміння -- шкільні конфлікти
Анотація: В статті йдеться, про те як досягти взаєморозуміння у стосунках між вчителем і учнем, як розв'язати проблеми, які виникають у житті молодших школярів і викликають труднощі у їх вихованні і навчанні

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Мороз, Іван.
    Болонський процес - це конкретні рішення та дії [Текст] / І. Мороз // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 29-36.
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Програма "Вчитель" -- Освітній стандарт





    Щербань, Петро.
    Педагогічна культура - фундаментальна основа професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів [Текст] / П. Щербань, П. Щербань // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогічна культура
   Професійно-педагогічна діяльність--Вчитель

   Педагогічні кадри--Підготовка






    Ярошенко, Ольга.
    Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя хімії [Текст] / О. Ярошенко, О. Іващенко // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 79-84. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Вчитель хімії--Професійна підготовка
   Методика викладання хімії--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Модульне навчання -- Рейтингове оцінювання


Дод.точки доступу:
Іващенко, Олена




    Ковальчук, Володимир.
    Професійна перепідготовка і підвищення кваліфікації вчителів у модернізаційному суспільстві [Текст] / В. Ковальчук // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 104-109 . - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Вчитель--Професійна підготовка
   Педагогічні кадри--Підвищення кваліфікації

   Післядипломна освіта






    Приймачик, Ф.
    Виспівалась доля поміж любові, світла й доброти [Текст] : [Про Єлісєєву С.М. вчительку рідної словесності загальноосвітньої школи №11 м.Вінниці] / Ф. Приймачик // Дивослово. - 2000. - N 9. - С. 51-52
Рубрики: Педагогіка--Вчитель





    Карпенчук, С.
    Шлях до далекої перспективи [Текст] : [Становлення професії педагога] / С. Карпенчук // Дивослово. - 2000. - № 12. - С. 49-53
Рубрики: Педагогіка--Вчитель





    Девера, М.
    Творчість - стан душі і спосіб життя [Текст] : [Про професію педагога] / М. Девера // Дивослово. - 2000. - № 12. - С. 53-54
Рубрики: Педагогіка--Вчитель





    Біленька, Г.
    Дещо про педагогічну компетентність [Текст] / Г.Біленька // Дошкільне виховання. - 2001. - № 12 . - С. 24
Рубрики: Школознавство--Вчитель--Практичні вміння





    Науменко, Г.
    Рівень професіоналізму вчителя - основа реформи школи [Текст] : ( Інтерв'ю заступника управління з гуманітарних питань Головного управління з питань внутрішньої політики Адміністрації Президента України ) / Г. Науменко; Розмову вела А. Стороженко // Початкова школа. - 2001. - № 1. - С. 3-5
Рубрики: Освіта України--Реформа школи--Вчитель





    Мовчун, Л.
    Образне слово вчителя [Текст] / Л. Мовчун // Початкова школа. - 2001. - № 1. - С. 65-67
Рубрики: Школознавство--Вчитель





    Корсак, К.
    Про роль учителя в освіті ХХІ ст. [Текст] / К.Корсак // Початкова школа. - 2001. - № 4 . - С. 11-16
Рубрики: Школознавство--Вчитель





    Болтенко, І.
    Дидактично-виховні функції педагогічного спілкування [Текст] / І.Болтенко // Початкова школа. - 2001. - № 9 . - С. 51-53
Рубрики: Школознавство--Вчитель--Спілкування





    Задорожна, Л.
    На шляху до педагогічної майстерності [Текст] / Л.Задорожна // Початкова школа. - 2001. - № 9 . - С. 50-61
Рубрики: Школознавство--Вчитель--Педагогічна майстерність