Новосьолова, В.
    Робота над значенням слова на основі його семантичних зв'язків ( на матеріалі уроків у 5 класі ) [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2000. - N: 6. - С. 22-24 . - Далі буде
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Робота над словом





   
    Програма з рідної (української) мови для шкіл з українською мовою навчання. 5 клас 12-річної школи [Текст] / Л.П. Шабельникова // Дивослово. - 2005. - № 5. - С. 36-46
Рубрики: Програми ЗОШ


Дод.точки доступу:
Скуратівський , Л.В. \укл.\; Шелехова, Г.Т. \укл.\; Корольчук, А.М. \укл.\; Новосьолова, В.І. \укл.\; Остаф, Я.І. \укл.\
Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Новосьолова, В.
    Методичні підходи до збагачення мовлення учнів емоційно забарвленоюлексикою на уроках української мови [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 4. - С. 13-16.
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексика
Кл.слова (ненормовані):
Текст -- розвиток мовлення -- стиль -- мовленнєва ситуація
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА,УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Метою статті є висвітлення методичних аспектів, пов'язаних із збагаченням словникового запасу учнів емоційно забарвленою лексикою.



CUKK-VDPU
Н76


    Новосьолова, В.
    Використання сучасних методів, прийомів та засобів навчання на уроках лексикології [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 8. - С. 8-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексикологія
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- мотивація -- навчальна діяльність -- антоніми -- омоніми -- лексичне значення
Анотація: Варіанти уроків вивчення лексикологіЇ

Є примірники у відділах:
(25.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Новосьолова, В.
    Тестові завдання з української мови (для підготовки до зовнішього незалежного оцінювання) [Текст] / В. Новосьолова, Л. Плетньова // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 6. - С. 47-57. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Перевірка та оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
Тести -- варіанти
Анотація: Аналіз посібника "Українська мова", 11 клас: Збірник тестових завдань для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання"


Дод.точки доступу:
Плетньова, Л.
Є примірники у відділах:
(24.10.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Новосьолова, В.
    Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 8. - С. 2-9. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Морфологія
   Українська мова--Методика - урок, 11 клас

Кл.слова (ненормовані):
Стилістичні ресурси -- Морфологічна будова -- Синонімія -- Стилістична нейтральність -- Абстрактні речові іменники
Анотація: Стаття демонструє стилістичні можливості морфології, допомагає вчителю в організації роботи над формуванням в учнів вміння використовувати в мовленні стилістичні засоби морфології.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології : завдання в тестовій формі для контролю нгавчальних досягшнень старшокласників [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 56-61. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Перевірка та оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
лексикологія -- фразеологія -- тематична контрольна робота -- зовнішнє оцінювання
Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з теми " Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шелехова, Г. Т.
    Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено МОН України) (академічний рівень) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 5. - С. 43-47.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Навчальні плани та програми
Кл.слова (ненормовані):
мовна і мовленєва змістова лінія -- зміст навчального матеріалу -- державні вимоги -- соціокультурна змістова лінія -- діяльнісна змістова лінія
Анотація: В статті представлено програму з української мови 10-11 класи.


Дод.точки доступу:
Новосьолова, В. І.; Остаф, Я. І.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 6. - С. 57-64.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика орфографії
Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- завдання в тестовій формі -- орфографія -- зовнішнє оцінювання
Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього оцінювання з теми "Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей із орфографії".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Проблема збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою у науковій спадщині Л. В. Скуратівського [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 57-58. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Лексика
   Українська мова--Скуратівський Л. В.--Вчений -методист

Кл.слова (ненормовані):
етичність -- моральні вартості -- емоційно-забарвлена лексика -- збагачення словниково-фразеологічного запасу -- мовленнєвий розвиток учня
Анотація: У статті висвітлено ідею Л. В. Скуратівського про світоглядну етичність сучасного учня, що реалізується у навчальному процесі за допомогою збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Стилістика
Кл.слова (ненормовані):
стилістичні особливості -- лексикологія -- фразеологія -- багатозначні слова -- багатозначність -- синоніми -- антоніми -- пароніми -- запозичені слова -- термінологічна лексика
Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети та сфери спілкування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 9-13. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Стилістика--Методика
   Українська мова--Лексикологія--Методика

   Українська мова--Фразеологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
стилістика -- стилістичні особливості -- лексика обмеженого вжитку -- діалектизми -- історизми -- архаїзми -- неологізми -- фразеологічні звороти
Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети й сфери спілкування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 56-58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
завдання в тестовій формі -- лексикологія -- фразеологія -- зовнішнє оцінювання
Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова 5-9 класи // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 5. - С. 2-14
Рубрики: Українська мова--Викладання--Програма


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т. \уклад.- укладач, укладачі\; Гнаткович, Т. Д. \уклад.- укладач, укладачі\; Коржова, Н. Б. \уклад.- укладач, укладачі\; Новосьолова, В. І. \уклад.- укладач, укладачі\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шелехова, Г. Т.
    "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Орфографія
   Українська мова--Дискусія над заміткою

Кл.слова (ненормовані):
замітка -- дискусія -- уживання букв та висловів
Анотація: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.).


Дод.точки доступу:
Новосьолова, В. І.; Ярмолюк, А. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Новосьолова, В.
    Методи, прийоми й засоби навчання в процесі формування лексичної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: 21 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- лексична компетентність -- комунікативна компетентність -- методи -- прийоми -- засоби навчання
Анотація: У статті розглядається й обгрунтовується ефективність традиційних й інноваційних методів, прийомів і засобів навчання в роботі над формуванням лексичної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови. Використання методів, прийомів і засобів у процесі становлення лексичної компетентності , як складника комунікативної компетентності розглядаються на засадах компетентнісного, особистіно орієнтованого й діяльнісного підходів до організації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Н.
    Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання [Текст] / Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник української мови -- компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- чотири змістові лінії (мовна, мовленнєва, соціокультурна, діяльнісна) -- система різнорівневих вправ і завдань -- самоконтроль -- самооналіз
Анотація: У статті представлено концептуальні засади створення підручника української мови для основної школи, зокрема для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Автори враховують сучасні вітчизняні й світові підходи до мовної освіти, пропонують механізми впровадження в навчальний процес компетентнісного, когнітивно-комунікативного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів до навчання; формування ключових компетентностей розглядають як передмову успішної самореалізації сучасного випускника в суспільстві й запоруку розвитку самого суспільства. Репрезентований підручник за змістом і характером відповідає духові часу й змістові чинної навчальної програми з української мови, спрямований на реалізацію основних цілей освіти й виховання.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. ; Новосьолова, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Новосьолова, В.
    Особливості уроків вивчення лексикології у 5 класі на компетентнісній основі [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 8. - С. 31-36
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Лексикологія
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- лексична компетентність -- уроки вивчення лексикології -- збагачення словникового запасу -- українська мова -- учні 5 класу
Анотація: У статті розглядаються особливості уроків і основні аспекти роботи з вивчення лексикології в умовах компетентнісного навчання й обгрунтовується їх ефективність. Наводяться теоретичні положення, якими повинен керуватися вчитель у процесі вивчення розділу "Лексикології" на уроках української мови на комунікативній основі. Особлива увагу звертається на роботі над збагаченням і розширенням слвникового запасу учнів новими словами. Для ілюстрації теоретичних положень уміщено орієнтовні конспекти, фрагменти уроків, приклади завдань і вправ, зразки індивідуальних карток.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)