Омельчук, Сергій. Вивчення безсполучникового складного речення за модульною технологією [Текст] : система уроків / Сергій Омельчук> // Дивослово. - 2003. - № 11. - С. 29-36 Рубрики: Українська мова--Методика викладання Українська мова--Речення |
О57 Омельчук, Сергій. Вступні уроки української мови за новою програмою [Текст] / С. Омельчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 4-5. - С. 14-31. - Зміст: 5 клас. Урок № 1. Значення мови в житті суспільства. Українська мова - державна мова України ; Урок № 2. Вхідний (діагностичний) контроль. Диктант ; Урок № 3. Загальне уявлення про мовлення. Основні правила спілкування ; 6 клас. Урок № 1. Краса й багатство української мови ; Урок № 2. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складові ; Урок № 3. Жанри мовлення. Особливості їхньої побудови. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю Рубрики: Українська мова--Методика--Відкритий урок Кл.слова (ненормовані): Конспект уроку Анотація: Плани-конспекти уроків від лауреата Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2006". Є примірники у відділах: (20.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
О57 Омельчук, Сергій. І мова, і мовлення, і мислення! [Текст] : лінгвістичні засади формування мовленнєво-комунікативних умінь учнів основної школи / С. Омельчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 6. - С. 72-81. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Мовлення Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- мовна система -- комунікативна функція -- текст Анотація: Дослідження проблеми формування мовленнєво-комунікативних умінь учнів Є примірники у відділах: (12.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Омельчук, Сергій Аркадійович (канд. пед. наук, доц. Херсон. держ. ун-ту). Робота з текстом художнього стилю у процесі вивчення складнопідрядного речення / С. А. Омельчук> // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журн. - 2009. - № 7/8. - С. 54 Рубрики: Уроки--Українська мова--Синтаксис український Синтаксис український--Методика викладання Анотація: Автор пропонує систему завдань, в основі яких робота з художнім текстом, що можуть бути використані на аспектних уроках вивчення складнопідрядного речення в 9 класі у процесі організації індивідуальної, парної чи колективної навчальної діяльності учнів Є примірники у відділах: (09.09.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Омельчук, Сергій. Вивчення функційних особливостей числівника на засадах дослідницького підходу [Текст] / С. Омельчук> // Дивослово. - 2011. - № 5. - С. 6-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Числівники--Специфіка цієї частини мови--Особливості сполучуваності Кл.слова (ненормовані): частини мови -- методика викладання української мови Анотація: Надані методичні рекомендації правильного вживання в усному й писемному мовленні дробових числівників. Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Омельчук, Сергій. Синтаксична особливість категорії числа іменника: дослідницьке опрацювання : на матеріалі узгодження однорідних означень з іменником / С. Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 11. - С. 26-28 : табл. Рубрики: Іменники--Морфологічна граматична категорія числа іменника--Синтаксична особливість--Українська мова Кл.слова (ненормовані): методи навчання Анотація: Мета статті - розкрити синтаксичну особливість морфологічної граматичної категорії числа іменника й запропонувати деякі типи дослідницьких вправ, спрямованих на формування в учнів компетенції граматично виправдано користуватися категорією числа. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій Дослідницький метод у навчанні української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): дослідницький метод -- компоненти дослідницького методу -- дослідницька діяльність -- навчальне дослідження -- прийоми мисленнєвого характеру Анотація: У статті розкрито сутність дослідницького методу в навчанні української мови, його змістове наповнення й ключові поняття, визначено роль цього методу у формуванні стратегічної (діяльнісної) компетентності учня основної школи. |
Омельчук, Сергій. Тезаурус основних видів дослідницьких завдань з української мови / С. Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 2-6 Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): дієслово Анотація: Подано перелік основних видів дослідницьких завдань з української мови і розкрито їх сутність. До кожного з видів подано зразки завдань на матеріалі вивчення дієслова в основній школі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного вчителя-словесника / С. Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 13-18 Рубрики: Вчителі української мови--Мовленнєва компетентність Анотація: Запропоновано варіанти нормативного наголошування, доречного слововживання на орфографічному, лексичному і граматичному рівнях, а також правильного використання вчителем української мови й літератури лінгвістичної та методичної термінології у фаховому мовленні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Тезаурус основних видів дослідницьких завдань з української мови / С. Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 2-6 Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): дієслово Анотація: Подано перелік основних видів дослідницьких завдань з української мови і розкрито їх сутність. До кожного з видів подано зразки завдань на матеріалі вивчення дієслова в основній школі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного вчителя-словесника / С. Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 13-18 Рубрики: Вчителі української мови--Мовленнєва компетентність Анотація: Запропоновано варіанти нормативного наголошування, доречного слововживання на орфографічному, лексичному і граматичному рівнях, а також правильного використання вчителем української мови й літератури лінгвістичної та методичної термінології у фаховому мовленні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Морфологія Кл.слова (ненормовані): екперимент -- метод екпериментування -- лінгвістичний екперимент -- види лінгвістичного експерименту з морфології Анотація: У статті з'ясовано сутність та основні ознаки лінгвістичного експерименту, запропоновано основні його види, наведено зразки використання лінгвістичного експерименту в процесі навчання морфології української мови в 6-7 класах загальноосвітніх навчальних закладах. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Прийом "Асоціативний рядок" чи прийом "асоціативний рядок"? : про вживання великої і малої літери у власних і загальних назвах на позначення методичних понять / Сергій Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 1. - С. 20 Рубрики: Граматика українська--Власні назви--Загальні назви--Правила написання Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій Урок-дослідження в системі навчання морфології української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 1. - С. 2-7. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): урок-дослідження -- структура (етапи) уроку-дослідження -- предметна діяльність людини -- дослідницька активність учнів -- учитель-дослідник Анотація: У статті висвітлено концептуальні засади уроку-дослідження в системі навчання морфології української мови, його істотні ознаки, схарактеризовано складники й етапи цього виду уроку, окреслено пріоритетні освітні технології, принципи і засоби стимулювання дослідницької активності учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Методи і прийоми навчання української мови: сучасний стан проблеми / Сергій Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 6. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Навчання--Методи--Прийоми Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи -- методичний прийом -- взаємоперехід методів Анотація: З'ясовано сучасний стан розуміння методів і прийомів навчання української мови на основі проведеного анкетування вчителів-словесників. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій "Підхід до навчання"як базова категорія сучасної лінгводидактичної науки [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 28 назв. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): підхід до навчання мови -- типологія підходів до навчання української мови Анотація: Статтю присвячено науковому обгрунтуванню, визначенню змістового наповнення поняття "підхід до навчання", з'ясуванню істотних ознак і його відмінних характеристик від інших категорій лінгводидактики. У розвідці запропоновано авторську типологію основних підходів до навчання української мови на сучасному етапі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Основні поняття орфографії у шкільному курсі морфології української мови / Сергій Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 10. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Морфологія українська--Орфографія--Методика викладання Анотація: Визначено і охарактеризовано основні орфографічні поняття (орфограма, написання, орфографічне правило, орфографічний словник) у структурі шкільного курсу морфології. На основі аналізу чинних підручників української мови для 6-7-х класів з'ясовано методику роботи над засвоєнням цих понять у процесі навчання морфології української мови в основній школі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Шкільна морфологічна терміносистема української мови: ретроспективний аналіз [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Морфологічна термінологія Анотація: У статті досліджено становлення й кодифіковане закріплення української морфологічної термінології на основі ретроспективного аналізу шкільних граматик 1918, 1933, 1937, 1954, 1970 років, а також навчальних підручників кінця ХХ - початку ХХI ст. |
Омельчук, Сергій. Нормативність культури мовлення в учнівських науково-дослідницьких роботах з української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 9. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Культура мовлення--Наукове мовлення--Дотримання норм Наукові дослідження--Українська мова--Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): культура наукового мовлення -- наукова робота -- види помилок Анотація: Проаналізовано дотримання норм культури українського літературного мовлення в МАНівських роботах старшокласників з української мови. Визначено і охарактеризовано типові порушення в писемному науковому мовленні учнів - членів МАН на лексичному, граматичному, стилістичному та орфографічному рівнях. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельчук, Сергій. Актуально про сучасний урок української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова та література. - 2015. - Трав (№ 9/10). - С. 25-26 Рубрики: Методика викладання--Українська мова |