Сафарян, С. І. Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика [Текст] : на прикладі оповідання "Людина у футлярі" А. Чехова та поеми "Дванадцять" О. Блока / С.І. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Дванадцять ; Людина у футлярі Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Російські письменники, 19-20 ст. Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Кл.слова (ненормовані): лінгвістична поетика Анотація: Розглянуто поняття "лінгвістична поетика"та її роль у можливості аналізу художнього тексту. Дод.точки доступу: Чехов, Антон Павлович-письменник російський \про нього\; Блок, Олександр \про нього\ |
Сафарян, С. І. Фонові знання: зміст, визначення , види [Текст] / С.І.Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 2. - С. 2-6 Рубрики: Методика викладання літератури--Фонові знання |
Сафарян, С. І. Підручник з літератури: яким йому бути? [Текст] / С.І. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 1. - С. 6-8 Рубрики: Підручники в Україні--Українська література |
Сафарян, С. І. Фонові знання як засіб формування культурологічної компетенції вчителів у процесі підвищення їхньої кваліфікації [Текст] / С. І. Сафарян> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 11-14 Рубрики: Педагогічна освіта--Післядипломна Вчителі--Підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність Анотація: У статті йдеться про підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Є примірники у відділах: (18.03.2016р. - Б.ц.) (вільний) |