Сафарян, С. І.
    Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика [Текст] : на прикладі оповідання "Людина у футлярі" А. Чехова та поеми "Дванадцять" О. Блока / С.І. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Дванадцять ; Людина у футлярі
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Російські письменники, 19-20 ст.

   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична поетика
Анотація: Розглянуто поняття "лінгвістична поетика"та її роль у можливості аналізу художнього тексту.


Дод.точки доступу:
Чехов, Антон Павлович-письменник російський \про нього\; Блок, Олександр \про нього\




    Сафарян, С. І.
    Фонові знання: зміст, визначення , види [Текст] / С.І.Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 2. - С. 2-6
Рубрики: Методика викладання літератури--Фонові знання





    Сафарян, С. І.
    Підручник з літератури: яким йому бути? [Текст] / С.І. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 1. - С. 6-8
Рубрики: Підручники в Україні--Українська література





    Сафарян, С. І.
    Фонові знання як засіб формування культурологічної компетенції вчителів у процесі підвищення їхньої кваліфікації [Текст] / С. І. Сафарян // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 11-14
Рубрики: Педагогічна освіта--Післядипломна
   Вчителі--Підвищення кваліфікації

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність
Анотація: У статті йдеться про підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Є примірники у відділах:
(18.03.2016р. - Б.ц.) (вільний)