Скворцова, С.
    Ознайомлення із задачами на зустрічний рух та на рух у протилежних напрямах [Текст] / С. Скворцова // Початкова школа. - 2005. - № 3. - С. 16-19.
Рубрики: Математика--Вивчення і викладання--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
задачі -- зустрічний рух -- відстань
Анотація: Запропоновано учням декілька задач на зустрічний рух і способи розв'язання

Є примірники у відділах:
(19.04.2005р. Інв.57 (1 прим.) - Б.ц.)




    Скворцова, С.
    Задачі на знаходження середнього арифметичного [Текст] / С.Скворцова // Початкова школа. - 2002. - № 1. - С. 23-28
Рубрики: Початкова освіта--Математика





    Скворцова, С.
    Задачі на знаходження середньго арифметичного [Текст] / С.Скворцова // Початкова школа. - 2002. - № 2. - С. 31-34
Рубрики: Початкова освіта--Математика





    Скворцова, С.
    Задачі на подвійне зведення до одиниці [Текст] / С. Скворцова // Початкова школа. - 2003. - № 12. - С. 10-12
Рубрики: Початкова освіта--Математика
Анотація: Ознайомлення в 3 класі під час вивчення правила ділення з видом задач на знаходження четвертого пропорційного.





    Скворцова, С.
    Розв'язування задач на рух в одному напрямку на підставі прийому порівняння [Текст] / С. Скворцова // Початкова школа. - 2006. - № 3. - С. 14-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика--Початкове навчання
   Математика--Перевірка знань

Кл.слова (ненормовані):
задачі на рух -- послідовне порівняння
Дескриптори: ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ -- МАТЕМАТИКА -- ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ
Анотація: Даються завдання з формування у молодших школярів умінь розв'язувати задачі на рух в одному напрямку

Є примірники у відділах:
(31.03.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
С42


    Скворцова, С.
    Програма з математики для загальноосвітніх закладів (1-4 класи) [Текст] : рекомендовано МОН України ( наказ № 469 від 20 червня 2006 р.) / С. Скворцова, С. Тарнавська // Початкова школа. - 2006. - № 11. - С. 43-50.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання--Програми
Кл.слова (ненормовані):
програма
Анотація: Програма з математики для учнів 1-4 класів


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.
Є примірники у відділах:
(03.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Скворцова, С.
    Логіко-математична компетентність дитини: наступність дошкілля і школи [Текст] / Світлана Скворцова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 13-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток математичних уявлень
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Підготовка дошкільників

Кл.слова (ненормовані):
готовність дитини до школи -- логіко-математичний розвиток -- п'ятирічні діти -- наступність дошкілля і школи
Анотація: "Введення обов'язкової дошкільної освіти старших дошкільнят має забезпечити усім дітям належний рівень готовності до шкільного навчання, а отже, й адаптацію до нових умов життєдіяльності. Важливе значення у цій справі має реалізація принципу наступності між дошкіллям та початковою школою. Розгляду цього питання в галузі логіко-математичного розвитку присвячено цю статтю."

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Обчислювальні навички як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 48-51.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- обчислювальні навички -- додавання і віднімання двоцифрових чисел
Анотація: З огляду на те, що вміння лічити визнано багатьма країнами в якості ключової компетентності, у статті запропоновано авторську методику формування в молодших школярів обчислювальних навичок додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд, яка побудована на засадах теорії поетапного формування розумових дій і понять П. Я. Гальперіна та Н. Ф. Тализіної. Для реалізації етапу виконання дії в матеріальній формі автором застосовано математичні Монтессорі-матеріали.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Упровадження нового змісту початкової освіти: коментар до навчальної програми з математики [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 6-13. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Плани і програми
   Математика--Методика початкового навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- предметна математична компетентність -- методика навчання нумерації чисел у межах 100
Анотація: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердеження державного стандарту початкової загальної освіти" з 1 вересня 2012 року у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів запроваджуються нові навчальні програми для першого класу. В статті подано коментар стосовно деяких новацій у програмі з математики.


Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Методика навчання нумерації чисел від 11 до 100 за новою Базовою програмою з математики (2011 р.) : формування поняття про десяток [Текст] / Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
нова Базова програма з математики -- методика навчання нумерації чисел у межах 100
Анотація: У статті презентовано методичний підхід до формування в першокласників поняття про десяток: одержання нової лічильної одиниці - десятка; лічба десятками; порівняння, додавання й віднімання чисел, поданих у десятках; поняття про круглі числа; порівняння, додавання й віднімання круглих чисел. Цей методичний підхід реалізовано у підручнику - переможці конкурсу підручників "Математика. 1 клас (автори С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко).

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2013. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Підручники та посібники
   Математика--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
підручники з математики -- аналіз підручників
Анотація: Наведено аналіз підручників з математики (М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка та Ф. М. Рівкінда, Л. В. Оляницької). Розглянуто, як реалізовано в цих підручниках зміст і вимоги навчальної програми як основного нормативу вчителя.


Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Урок математики у початковій школі: мета, завдання, структура [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 4-9.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
предметна математична компетентність -- теорія діяльності -- урок математики -- етапи уроку
Анотація: У статті визначено структуру сучасного уроку математики, побудованого на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. На підставі структури навчальної діяльності виділено етапи уроку; подано зміст кожного з етапів та проілюстровано їх прикладами фрагментів уроків.


Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Навчання математики в 4 класі: методичний коментар [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 29-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
зміст і процес навчання математики в 4 класі -- початкова школа
Анотація: У статті наведено методичні рекомендації щодо вивчення основних змістових ліній програми з математики у 4 класі.


Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Урок-дослідження з математики у початковій школі [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 13-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно орієнтована освіта -- організаційні форми навчання -- урок математики -- урок-дослідження -- загальне уміння розв'язувати сюжетні задачі
Анотація: У статті розкрито методику організації та проведення уроку-дослідження з математики, побудованого на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів.


Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С.
    Оновлена програма "Математика. 1-4 класи" (2016 р.): реалізація принципів наступності між дошкіллям і початковою школою [Текст] / Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 55-56.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- дошкільна освіта -- початкова освіта -- математика -- нова програма
Анотація: У статті розглянуто змістовий аспект реалізації принципу наступності у навчанні математики першокласників та у формуванні логіко-математичних уявлень і понять дошкільників. Наведено аргументи на користь того, що програма 2016 року більшою мірою враховує наступність між нульовим (дошкільна освіта) та першим (початкова освіта) рівнями Національної рамки класифікацій.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скворцова, С. Я.
    Альтернативні джерела фінансового забезпечення соціальних гарантій населення [Текст] / С. Я. Скворцова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 3. - С. 78-84. - Бібліогр. с. 84 (8 назв)
Рубрики: Соціально-економічні відносини
   Соціальна політика

Анотація: В статті автором визначені основні джерела фінансового забезпечення соціальних гарантій населення; висвітлено зарубіжний досвід функціонування благодійних організацій і соціальних підприємств. Проаналізовано податкове регулювання діяльності соціальних підприємств, що належать до різних суб'єктів приватного права в Україні і сформульовано основні резерви альтернативного фінансування соціальних гарантій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики [Текст] / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 22-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований підхід у початковому навчанні -- геометричні фігури -- просторові фігури -- математичні обчислення
Анотація: Пропонуються завдання на порівняння геометричних фігур, засобом якого учні встановлюють, чим вони схожі та чим відрізняються, і доходять висновку про ознаки об'єктів - форму, колір, розмір.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики [Текст] / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 29-32.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури -- арифметичні дії додавання і віднімання
Анотація: Раніше учні виконували класифікацію геометричних фігур на групи за спільною ознакою. Тепер ці завдання є засобом засвоєння суті арифметичних дій додавання та віднімання.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики [Текст] / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2017. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Засоби навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури -- картка доміно -- арифметичні дії додавання і віднімання
Анотація: Схеми у вигляді відрізків є засобом ілюстрування переставного закону додавання і є засобом ілюстрації взаємозв'язку арифметичних дій додавання та віднімання. Внутрішньопредметна інтеграція прививченні математики можлива й за засобом навчання. Наприклад, розглядається засіб навчання, який використовується при вивченні ріних питань - картки доміно.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД