Ч-492 Тютюн, Любов. Наступність викладання математичних дисциплін у комплексі "Ліцей-вищий педагогічний навчальний заклад" [] : сборник научных трудов / Л. Тютюн> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.184: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 178-185.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406838 - 8.58 р. (вільний) |
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі [Текст] / П. Полянський> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 2-3. Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): наступність -- адаптація -- психологічні особливості Анотація: Розглянуто психологічні особливості п`ятикласників до навчання в основній школі. Пропонується комплекс заходів щодо адаптаційного періоду Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Прошкуратова, Т. "Мене хвилює проблема наступності..." [Текст] : [Навчання] / Т.Прошкуратова> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 10 Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Виступи учасників--Дидактика--Наступність навчення |
Богуш, А. Наступність, перспективність, спадкоємність - складові неперервної освіти [Текст] / А.Богуш> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 11-12 Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Секція "Дошкільне виховання"--Виступи учасників--Організація дошкільної освіти |
Варишнюк, Н. Наступність у вивченні поняття величини між початковими і 5-6 класами [Текст] / Н. Варишнюк> // Математика в школі. - 2003. - № 8. - С. 25-27 Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Величини Анотація: Формування математичних понят в учнів і вміння оперувати ними при розв'язуванні задач, доведенні теорем, в різних стандартних і нестандартних життевих ситуаціях визначає розвиток математичних здібностей та мислення. |
Горяча, Н. Синтез мистецтв у романі Марселя Пруста "У пошуках утраченого часу": наступність чи новаторство? [Текст] / Н. Горяча> // Слово і час. - 2003. - № 11. - С. 65-71 Рубрики: --Французька література, ХХ ст.--Пруст М. Анотація: Дослідження творчості французького письменника Марселя Пруста. Специфіка художньго відображення різних видів мистецтв- музики,архітектури,живопису,скульптури, театру тощо. Дод.точки доступу: Пруст, М. \про нього\ |
Деркач, В. Актуальні питання наступності в організації та змісті дошкільної й початкової освіти [Текст] / В. Деркач> // Початкова школа. - 2005. - № 10. - С. 6-8 Рубрики: Педагогічна освіта--Загальноосвітня школа--Процес навчання--Наступність Кл.слова (ненормовані): Взаємоз'вязок Дескриптори: Освіта. Загальноосвітня школа Анотація: Досліджується взаємозв'язок між дошкільною і шкільною ланками освіти Є примірники у відділах: (16.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Михед, Павло. Бароко - модернізм - постмодернізм (типологія та наступність): російська редакція [Текст] / П. Михед> // Слово і час. - 2005. - № 11. - С. 92-95 Рец. на кн: Заярная И. С. Барокко и русская поэзия ХХ столетия: типология и преемственность художественных форм : Монография / И. С Заярная. - - К., 2004. - 405 с. Рубрики: Теорія літератури--Творчі методи--Бароко Російська література--Поезія, ХХ ст. Анотація: Реценцент стверджує, що українська русистика поповнилася фундаментальним дослідженням, яке суттєво збагатило уявлення про історичне життя бароко. |
Уфімцева, С. Наступність у творчому розвитку дошкільників і учнів початкових класів. [Текст] / С. Уфімцева> // Початкова школа. - 2005. - № 12. - С. 39-42. Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Організація освіти в Україні--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільник Дескриптори: ОСВІТА,ПЕДАГОГІЧНА НАУКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Кваліфікована підготовка дитини до школи. |
Ч42 Чемоніна, Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеміки [Текст] / Л. Чемоніна> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 3. - С. 7-12. Рубрики: Українська мова--Морфеміка Кл.слова (ненормовані): семантика слова -- звук -- морфемічний склад -- пропедевтична робота -- аналітико-синтетичні завдання Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Стаття дає рекомендації вчителеві, що до узагальнення знань учнів про морфемну будову слова, і концентрує увагу на пізнавальній здібності дітей; вмінні вибирати головне Є примірники у відділах: (29.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сікорський , Петро. Наступність модульно-рейтингової і кредитно-модульної технології навчання [Текст] / П. Сікорський > // Вища школа. - 2006. - № 5. - С. 59-70. Рубрики: Навчальна технологя--Методи інтегрування |
Наступність у літературній освіті: як вона відображена в підручниках зарубіжної літератури для 5 класу 12-річної школи [Текст]> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 7. - С. 13-23 Рубрики: Підручники в Україні--Зарубіжна література |
Кожевников, В. Наступність як загальнопедагогічний закон [Текст] / В. Кожевников> // Рідна школа. - 2006. - № 9. - С. 22-23 Рубрики: Наступність--Поняття--Сутність--Зміст Анотація: Розглядаються основні проблеми розуміння сутності і змісту поняття наступності. |
Ч42 Чемоніна, Л. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами словотворчих понять [Текст] / Л. Чемоніна> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 1. - С. 5-9. . - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Словотвір Кл.слова (ненормовані): словотворення -- словозміна -- способи творення слів Анотація: Словотвірні поняття на основі принципів наступності і перспективності Є примірники у відділах: (19.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ш42 Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Вивчення української мови у школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- наступність -- мовлення -- усна комунікація Анотація: Навчання української мови в школах з іншими національними мовами викладання Є примірники у відділах: (11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Місяк, Н. Ще раз про наступність у навчанні [Текст] : як правильно сформувати поняття про дієприслівник / Н. Місяк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 10. - С. 102-108. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання в вищій Кл.слова (ненормовані): дієприслівник Анотація: Говорячи про наступність в опануванні граматичних норм у вищих навчальних закладах, маємо на увазі можливість і необхідність спиратися насамперед на ті теоретичні знання та практичні навички, яких студенти набули відповідно до шкільної програми. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Вакуленко, С. В. Мовознавчі погляди Івана Орнатовського в оцінці Олександра Потебні (до питання про наступність ідей у харківській традиції) [Текст] / С. В. Вакуленко> // Мовознавство. - 2008. - № 6. - С. 41-51. - Библиогр.: 79 назв Рубрики: Мовознавці українські--Потебня О. Мовознавці українські--Орнатовський І. Анотація: У статті розглянуто центральний момент мовної теорії І.Орнатовського- розрізнення "мови в ширшому розумінні" та "мови у вужчому розумінні" на тогочасному тлі. О.Потебня спирався головно на Орнатовського у своєму поцінуванні "загальної граматики". Критика Потебнею цієї останньої сприяла увиразненню його власної теоретичної постави. Дод.точки доступу: Потебня, Олександр \о нем\; Орнатовський, Іван \о нем\ |
Левочко, Марія. Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі [Текст] / Марія Левочко> // Вища школа. - 2009. - № 1. - С. 49-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Економічна Кл.слова (ненормовані): здібності -- знання -- уміння -- навички Анотація: У статті визначено основні умови наступності як багатомірного, багатоаспектного педагогічного явища. Наступність визначається основною умовою всебічного розвитку особистості, засобом реалізації здібностей, а також удосконалення раніше здобутих знань, умінь і навичок. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Луценко, Валентина. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять. [Текст] / В. Луценко> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 8-12. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--стилістика Кл.слова (ненормовані): культура мовлення -- неперервність мовної освіти -- стилістичні поняття Анотація: Допомога вчителю у науковому обгрунтуванні систем вправ аналітико-синтетичного і комунікативно-креативного характеру. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж-педуніверситет" (теоретичний аспект) [Текст] / О. В. Чепка> // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 96-104. - Библиогр.: с. 104 (19 назв) Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі--Початкові класи |