061
Ч-492


    Тютюн, Любов.
    Наступність викладання математичних дисциплін у комплексі "Ліцей-вищий педагогічний навчальний заклад" [] : сборник научных трудов / Л. Тютюн // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.184: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 178-185.
УДК
Рубрики: Математика--Методика викладання у вузі

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406838 - 8.58 р. (вільний)




    Полянський, П.
    Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі [Текст] / П. Полянський // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 2-3.
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- адаптація -- психологічні особливості
Анотація: Розглянуто психологічні особливості п`ятикласників до навчання в основній школі. Пропонується комплекс заходів щодо адаптаційного періоду

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Прошкуратова, Т.
    "Мене хвилює проблема наступності..." [Текст] : [Навчання] / Т.Прошкуратова // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 10
Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Виступи учасників--Дидактика--Наступність навчення





    Богуш, А.
    Наступність, перспективність, спадкоємність - складові неперервної освіти [Текст] / А.Богуш // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 11-12
Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Секція "Дошкільне виховання"--Виступи учасників--Організація дошкільної освіти





    Варишнюк, Н.
    Наступність у вивченні поняття величини між початковими і 5-6 класами [Текст] / Н. Варишнюк // Математика в школі. - 2003. - № 8. - С. 25-27
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Величини
Анотація: Формування математичних понят в учнів і вміння оперувати ними при розв'язуванні задач, доведенні теорем, в різних стандартних і нестандартних життевих ситуаціях визначає розвиток математичних здібностей та мислення.





    Горяча, Н.
    Синтез мистецтв у романі Марселя Пруста "У пошуках утраченого часу": наступність чи новаторство? [Текст] / Н. Горяча // Слово і час. - 2003. - № 11. - С. 65-71
Рубрики: --Французька література, ХХ ст.--Пруст М.
Анотація: Дослідження творчості французького письменника Марселя Пруста. Специфіка художньго відображення різних видів мистецтв- музики,архітектури,живопису,скульптури, театру тощо.


Дод.точки доступу:
Пруст, М. \про нього\




    Деркач, В.
    Актуальні питання наступності в організації та змісті дошкільної й початкової освіти [Текст] / В. Деркач // Початкова школа. - 2005. - № 10. - С. 6-8
Рубрики: Педагогічна освіта--Загальноосвітня школа--Процес навчання--Наступність
Кл.слова (ненормовані):
Взаємоз'вязок
Дескриптори: Освіта. Загальноосвітня школа
Анотація: Досліджується взаємозв'язок між дошкільною і шкільною ланками освіти

Є примірники у відділах:
(16.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Михед, Павло.
    Бароко - модернізм - постмодернізм (типологія та наступність): російська редакція [Текст] / П. Михед // Слово і час. - 2005. - № 11. - С. 92-95
Рец. на кн: Заярная И. С. Барокко и русская поэзия ХХ столетия: типология и преемственность художественных форм : Монография / И. С Заярная. - - К., 2004. - 405 с.

Рубрики: Теорія літератури--Творчі методи--Бароко
   Російська література--Поезія, ХХ ст.

Анотація: Реценцент стверджує, що українська русистика поповнилася фундаментальним дослідженням, яке суттєво збагатило уявлення про історичне життя бароко.





    Уфімцева, С.
    Наступність у творчому розвитку дошкільників і учнів початкових класів. [Текст] / С. Уфімцева // Початкова школа. - 2005. - № 12. - С. 39-42.
Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Організація освіти в Україні--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільник
Дескриптори: ОСВІТА,ПЕДАГОГІЧНА НАУКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Анотація: Кваліфікована підготовка дитини до школи.



CUKK-VDPU
Ч42


    Чемоніна, Л.
    Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеміки [Текст] / Л. Чемоніна // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 3. - С. 7-12.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфеміка
Кл.слова (ненормовані):
семантика слова -- звук -- морфемічний склад -- пропедевтична робота -- аналітико-синтетичні завдання
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Стаття дає рекомендації вчителеві, що до узагальнення знань учнів про морфемну будову слова, і концентрує увагу на пізнавальній здібності дітей; вмінні вибирати головне

Є примірники у відділах:
(29.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Сікорський , Петро.
    Наступність модульно-рейтингової і кредитно-модульної технології навчання [Текст] / П. Сікорський // Вища школа. - 2006. - № 5. - С. 59-70.
Рубрики: Навчальна технологя--Методи інтегрування





   
    Наступність у літературній освіті: як вона відображена в підручниках зарубіжної літератури для 5 класу 12-річної школи [Текст] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 7. - С. 13-23
Рубрики: Підручники в Україні--Зарубіжна література





    Кожевников, В.
    Наступність як загальнопедагогічний закон [Текст] / В. Кожевников // Рідна школа. - 2006. - № 9. - С. 22-23
Рубрики: Наступність--Поняття--Сутність--Зміст
Анотація: Розглядаються основні проблеми розуміння сутності і змісту поняття наступності.



CUKK-VDPU
Ч42


    Чемоніна, Л.
    Наступність і перспективність у засвоєнні школярами словотворчих понять [Текст] / Л. Чемоніна // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 1. - С. 5-9. . - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Словотвір
Кл.слова (ненормовані):
словотворення -- словозміна -- способи творення слів
Анотація: Словотвірні поняття на основі принципів наступності і перспективності

Є примірники у відділах:
(19.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Ш42


    Шелехова, Г.
    Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Вивчення української мови у школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- наступність -- мовлення -- усна комунікація
Анотація: Навчання української мови в школах з іншими національними мовами викладання

Є примірники у відділах:
(11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Місяк, Н.
    Ще раз про наступність у навчанні [Текст] : як правильно сформувати поняття про дієприслівник / Н. Місяк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 10. - С. 102-108. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика викладання в вищій
Кл.слова (ненормовані):
дієприслівник
Анотація: Говорячи про наступність в опануванні граматичних норм у вищих навчальних закладах, маємо на увазі можливість і необхідність спиратися насамперед на ті теоретичні знання та практичні навички, яких студенти набули відповідно до шкільної програми.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Вакуленко, С. В.
    Мовознавчі погляди Івана Орнатовського в оцінці Олександра Потебні (до питання про наступність ідей у харківській традиції) [Текст] / С. В. Вакуленко // Мовознавство. - 2008. - № 6. - С. 41-51. - Библиогр.: 79 назв
Рубрики: Мовознавці українські--Потебня О.
   Мовознавці українські--Орнатовський І.

Анотація: У статті розглянуто центральний момент мовної теорії І.Орнатовського- розрізнення "мови в ширшому розумінні" та "мови у вужчому розумінні" на тогочасному тлі. О.Потебня спирався головно на Орнатовського у своєму поцінуванні "загальної граматики". Критика Потебнею цієї останньої сприяла увиразненню його власної теоретичної постави.


Дод.точки доступу:
Потебня, Олександр \о нем\; Орнатовський, Іван \о нем\




    Левочко, Марія.
    Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі [Текст] / Марія Левочко // Вища школа. - 2009. - № 1. - С. 49-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Економічна
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- знання -- уміння -- навички
Анотація: У статті визначено основні умови наступності як багатомірного, багатоаспектного педагогічного явища. Наступність визначається основною умовою всебічного розвитку особистості, засобом реалізації здібностей, а також удосконалення раніше здобутих знань, умінь і навичок.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Луценко, Валентина.
    Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять. [Текст] / В. Луценко // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 8-12. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--стилістика
Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- неперервність мовної освіти -- стилістичні поняття
Анотація: Допомога вчителю у науковому обгрунтуванні систем вправ аналітико-синтетичного і комунікативно-креативного характеру.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Чепка, О. В.
    Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж-педуніверситет" (теоретичний аспект) [Текст] / О. В. Чепка // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 96-104. - Библиогр.: с. 104 (19 назв)
Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі--Початкові класи