Угніч, Руслана.
    Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Руслана Угніч // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 5. - С. 12-19. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Уроки--Компетентнісні уроки--Моделювання--Теоретичний і практичний аспекти
Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія
Анотація: Актуалізовано проблему конструювання уроку на основі компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Результатом цієї роботи є розробка методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо формування вміння вчитися у структурі компетентнісного уроку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Угніч, Руслана.
    Створення рекламного буклета молодіжного вбрання : бінарні уроки в 7 класі / Руслана Угніч, Ольга Андрієнко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 2. - С. 10-14
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Рекламний буклет--Створення
Кл.слова (ненормовані):
мода -- стиль -- буклет -- коректор -- копірайтер
Анотація: Подано методичні розробки, присвячені створенню тексту рекламного буклета на уроках української мови та обслуговуючої праці. Застосовано методи бесіди, рольової гри, групової роботи, інтерактивні вправи та ін.


Дод.точки доступу:
Андрієнко, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Угніч, Руслана.
    Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності "уміння вчитися впродовж життя" / Руслана Угніч, Алла Білошицька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 4. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Стратегія розвитку--Критичне мислення--Візуалізація навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключова компетентність -- візуалізація навчання -- ментальна карта -- вебсервіс -- фреймове структурування матеріалу
Анотація: Розглянуто прийоми критичного мислення та особливості візуалізації навчання для розвитку визначеної в заголовку компетентності, зокрема: фреймове структурування матеріалу, «Ромашка Блума», «Кола на воді», «РОФТ», використання інфографіки. Автори вказують низку вебресурсів для створення засобів унаочнення й характеризують специфіку роботи з ними. На основі конкретних тем подано приклади реалізації зазначених прийомів та зразки створеної наочності.


Дод.точки доступу:
Білошицька, Алла
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Угніч, Руслана.
    Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня [Текст] / Руслана Угніч // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія навчання
   Українська література--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- інтелект -- самопізнання -- успішне навчання -- типи інтелекту


Дод.точки доступу:
Білошицька, Алла
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Угніч, Руслана.
    "Із янголом на плечі" : бінарний урок з української літератури та обслуговуючої праці у 8 класі / Руслана Угніч, Ольга Андрієнко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 12. - С. 8-14 : фот.
Рубрики: Уроки--Бінарні уроки--Розробка
   Українська література--Методика викладання--8 клас

Кл.слова (ненормовані):
поезія -- технологія виготовлення виробу -- конструкційні матеріали
Анотація: Розгорнутий план-конспект бінарного уроку з української літератури та обслуговуючої праці у 8-му класі. Учні опрацьовують зміст поезії Івана Малковича «Із янголом на плечі», осмислюють проблематику ліричного твору та виготовляють власний виріб – янгола, використовуючи різні конструкційні матеріали. Основною формою роботи на уроці обрано групову. Подано приклад ефективного використання сервісів Thinglink, Padlet та QR-кодів під час навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Андрієнко, Ольга; Малкович, Іван Антонович (р. н. 1961) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Угніч, Руслана.
    Чи придатна рок-музика для передання патріотичних почуттів : бінарний урок з української мови та мистецтва у 9 класі / Руслана Угніч, Наталія Майданович-Лосенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2021. - № 11/12. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Мистецтво--Методика викладання--Патріотичне виховання

   Уроки--Бінарні уроки--Розробки

Анотація: Розробка бінарного уроку мета якого – відшліфувати навички, необхідних для написання твору-роздуму, удосконалити вміння висловлювати власні думки з порушеної проблеми, використовуючи складні речення з різними видами зв'язку, а також розкрити особливості рок-музикита її вплив на формування патріотизму підлітків.


Дод.точки доступу:
Майданович-Лосенко, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)