Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Руслана Угніч> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 5. - С. 12-19. - Бібліогр. 14 назв Рубрики: Уроки--Компетентнісні уроки--Моделювання--Теоретичний і практичний аспекти Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія Анотація: Актуалізовано проблему конструювання уроку на основі компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Результатом цієї роботи є розробка методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо формування вміння вчитися у структурі компетентнісного уроку. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Угніч, Руслана. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання : бінарні уроки в 7 класі / Руслана Угніч, Ольга Андрієнко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 2. - С. 10-14 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Рекламний буклет--Створення Кл.слова (ненормовані): мода -- стиль -- буклет -- коректор -- копірайтер Анотація: Подано методичні розробки, присвячені створенню тексту рекламного буклета на уроках української мови та обслуговуючої праці. Застосовано методи бесіди, рольової гри, групової роботи, інтерактивні вправи та ін. Дод.точки доступу: Андрієнко, Ольга Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Угніч, Руслана. Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності "уміння вчитися впродовж життя" / Руслана Угніч, Алла Білошицька> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 4. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Стратегія розвитку--Критичне мислення--Візуалізація навчання Кл.слова (ненормовані): ключова компетентність -- візуалізація навчання -- ментальна карта -- вебсервіс -- фреймове структурування матеріалу Анотація: Розглянуто прийоми критичного мислення та особливості візуалізації навчання для розвитку визначеної в заголовку компетентності, зокрема: фреймове структурування матеріалу, «Ромашка Блума», «Кола на воді», «РОФТ», використання інфографіки. Автори вказують низку вебресурсів для створення засобів унаочнення й характеризують специфіку роботи з ними. На основі конкретних тем подано приклади реалізації зазначених прийомів та зразки створеної наочності. Дод.точки доступу: Білошицька, Алла Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Угніч, Руслана. Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня [Текст] / Руслана Угніч> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Психологія навчання Українська література--Методологія Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- інтелект -- самопізнання -- успішне навчання -- типи інтелекту Дод.точки доступу: Білошицька, Алла Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Угніч, Руслана. "Із янголом на плечі" : бінарний урок з української літератури та обслуговуючої праці у 8 класі / Руслана Угніч, Ольга Андрієнко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 12. - С. 8-14 : фот. Рубрики: Уроки--Бінарні уроки--Розробка Українська література--Методика викладання--8 клас Кл.слова (ненормовані): поезія -- технологія виготовлення виробу -- конструкційні матеріали Анотація: Розгорнутий план-конспект бінарного уроку з української літератури та обслуговуючої праці у 8-му класі. Учні опрацьовують зміст поезії Івана Малковича «Із янголом на плечі», осмислюють проблематику ліричного твору та виготовляють власний виріб – янгола, використовуючи різні конструкційні матеріали. Основною формою роботи на уроці обрано групову. Подано приклад ефективного використання сервісів Thinglink, Padlet та QR-кодів під час навчальної діяльності. Дод.точки доступу: Андрієнко, Ольга; Малкович, Іван Антонович (р. н. 1961) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Угніч, Руслана. Чи придатна рок-музика для передання патріотичних почуттів : бінарний урок з української мови та мистецтва у 9 класі / Руслана Угніч, Наталія Майданович-Лосенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2021. - № 11/12. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання Мистецтво--Методика викладання--Патріотичне виховання Уроки--Бінарні уроки--Розробки Анотація: Розробка бінарного уроку мета якого – відшліфувати навички, необхідних для написання твору-роздуму, удосконалити вміння висловлювати власні думки з порушеної проблеми, використовуючи складні речення з різними видами зв'язку, а також розкрити особливості рок-музикита її вплив на формування патріотизму підлітків. Дод.точки доступу: Майданович-Лосенко, Наталія Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |