Шуляр, Василь іванович. Візуалізація методики вивчення літератури в системі професійно-фаховних компетентностей учителя-словесника: постмодерновий погляд [Текст] / В.І. Шуляр> // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 24-29. - Библиогр.: с. 28-29 (11 назв.) Рубрики: Педагогічна освіта--Українська мова і література Педагогічна майстерність Анотація: Стаття присвячена проблемі візуалізації методики вивчення літератури в системі професійно-фахових компетентностей учителя-словесника, окреслена технологія і методика формування візуальної компетентності вчителя-філолога у процесі вивчення літератури. |
Шуляр, Василь. Літературна освіта школярів: сучасний стан і перспектива / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 12. - С. 10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Філологічна освіта--Загальноосвітні школи--Україна Анотація: У своїй статті автор узагальнює вже актуалізовані проблеми та звертає увагу на ті, які не стали предметом обговорення Є примірники у відділах: (16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Шуляр, Василь. Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі / В. Шуляр, Є. Горкуша> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 12. - С. 40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Кремінь Дмитро Дмитрович Письменники українські--Кремінь Дмитро Дмитрович Поезія українська--Кремінь Дмитро Дмитрович Уроки--Українська література--Кремінь Дмитро Дмитрович Анотація: Метою дослідження є розгляд і з'ясування специфіки вивчення старшокласниками історіософської лірики Дмитра Кременя в системі літературної освіти. Автори визначили специфічні особливості вивчення історіософічної лірики в середніх навчальних закладах та розглянули теоретико-методичні основи уроків літератури рідного краю Дод.точки доступу: Горкуша, Євгенія Є примірники у відділах: (16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Шуляр, Василь. Компендіум понять у просторі викладання літератури на компетентнісній основі [Текст] / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 6. - С. 15 ; № 7/8. - С. 33 ; Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 4. - С. 48. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Анотація: Автор пропонує для вчителя літератури серію статей, які складуть своєрідний компендіум понять щодо розуміння й переосмислення методичних і технологічних тенденцій у вивченні і викладанні літератури на компетентнісній основі Є примірники у відділах: (25.05.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Шуляр, Василь. Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури [Текст] / В. Шуляр> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): функції навчально-пізнавального процесу -- концепції сучасного уроку -- теоретична модель співпраці -- компетентісно-діяльнісний урок Анотація: Запропонована модель сучасного уроку літератури, набору компетенцій як словесника так і учня-читача. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту). Ідеї Бориса Степанишина, Євгена Пасічника в методиці викладання літератури XXI століття / В. І. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журн. - 2009. - № 9. - С. 17-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагоги українські--Степанишин Борис Ількович (1925-2004 рр.) Літературознавці українські--Степанишин Борис Ількович (1925-2004 рр.) Громадські діячі українські--Степанишин Борис Ількович (1925-2004 рр.) Педагоги українські--Пасічник, Євген Андрійович (1934-2005 рр.) Літературознавці українські--Пасічник, Євген Андрійович (1934-2005 рр.) Громадські діячі українські--Пасічник, Євген Андрійович (1934-2005 рр.) Українська література--Методика викладання Анотація: Борис Ількович Степанишин (3.1V.1925, с.Ратинів Томашівського повіту, Польща - 8.VIII.2004, м.Рівне) - український літературознавець, педагог і методист, громадський діяч. У 1937 р. з батьками переїхав в с.Мирків Горохівського району Волинської області, де закінчив середню школу. Брав участь у війні. В 1948-1953 pp. навчався на філологічному факультеті Львівського держуніверситету. Працював у школах Рівненської, Тернопільської і Львівської областей, з 1971 р,-на кафедрі української літератури Рівненського педінституту- Кандидат педагогічних наук (1975), професор. Зазнав гонінь у роки радянського тоталітаризму. У 1975 р. за підручник "Українська література для 9 класу" став лауреатом Державної премії України в галузі науки і техніки. Очолював відроджену Рівненську обласну організацію "Просвіта" ім.Т.Шевченка. Ним опубліковано в різних часописах майже 900 проблемних статей, рецензій, оглядів, нарисів, 50 окремих видань, серед яких "Вивчення творчості Івана Франка у школі", "Методика педагогічного дослідження", "Література-вчитель-учень", "На чатах духовного ренесансу", "Методика культурологічної діяльності", "Четвертий ренесанс України", "Дума про школу". Євген Андрійович Пасічник (1934-2005), доктор педагогічних наук, професор кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Є примірники у відділах: (03.11.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту). Теорія і технологія інклюзивно-дистанційного уроку в системі літературної освіти школярів [Текст] / В. І. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журн. - 2009. - № 11. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Діти-інваліди--Філологічна освіта Анотація: У статті окреслено понятійно-термінологічне поле цієї роботи, розроблено модель інклюзивної освіти та інклюзивно-дистанційного уроку для дітей з обмеженими можливостями в системі літературної освіти, визначена роль суб'єктів навчального процесу в просторі інклюзивно-дистанційного формату та перспективи такої організації навчання, здобуття інформації Є примірники у відділах: (04.12.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Шуляр, Василь. Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій критерії оцінювання / В. Шуляр> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 2-4 : мал. Рубрики: Освіта--Реформування освітньої галузі--Реалізація компетентністного підходу--Види кваліфікаційної моделі--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): методика викладання мови і літератури Анотація: Пропонується вступна частина майбутнього науково-методичного посібника, яка розкриває актуальність проблеми й ознайомлює з концепцією моделі та ії змістом. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шуляр, Василь. Вивчаємо новочасну літературу / В. Шуляр> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання--Стратегія та модель-тактика вивчення--Українська література Кл.слова (ненормовані): школярі -- актуальна література -- сучасний урок літератури Анотація: У статті автор запропонував модель уроку з вивчення актуальної літератури. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шуляр, Василь Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури [Текст] / Василь Шуляр> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 23-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Літературознавство--Літературна освіта Кл.слова (ненормовані): едукологія -- інфоноосферна едукологія -- едукація -- зміст едукації -- процес едукації -- засоби едукації Анотація: Автором виявлено особливості діяльності вчителя літератури й учня-читача як суб'єктів літературної освіти на засадах едукології. |
Логвіненко, Н. М. Рецензія на науково-методичний посібник "Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти" / Н. М. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 20-21 Рец. на кн. : Шуляр, Василь Іванович. Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти : науково-методичний посібник / В. І. Шуляр Рубрики: Педагогічні концепції--Валеологічна компетентність Уроки--Українська література--Валеологічні стратегії Анотація: Поява рецензованої роботи визначена важливими для суспільства проблемами радикальних змін у стратегії збереження людини, її здоров’я, інтелектуального й духовного потенціалу. Найскладнішим у цьому процесі автор вважає виховання в молодого покоління потреби «зберігати своє здоров’я упродовж усього життя та сформувати валеологічну компетентність, потребу цінувати те, що дала природа і батьки». Важлива роль у розв’язанні складних завдань сучасності належить, безумовно, навчальним закладам... Дод.точки доступу: Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бабійчук, Т. В. Василь Шуляр – людина, громадянин, учений [Текст] / Т. В. Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 5(травень). - С. 5-6 : портр. Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20-21 ст. Анотація: Стаття приуроченна 55-річчю від дня народження відомого педагога В. Шуляра. Дод.точки доступу: Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту ; р. н. 1960) \про нього\ |