Шуляр, Василь іванович.
    Візуалізація методики вивчення літератури в системі професійно-фаховних компетентностей учителя-словесника: постмодерновий погляд [Текст] / В.І. Шуляр // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 24-29. - Библиогр.: с. 28-29 (11 назв.)
Рубрики: Педагогічна освіта--Українська мова і література
   Педагогічна майстерність

Анотація: Стаття присвячена проблемі візуалізації методики вивчення літератури в системі професійно-фахових компетентностей учителя-словесника, окреслена технологія і методика формування візуальної компетентності вчителя-філолога у процесі вивчення літератури.





    Шуляр, Василь.
    Літературна освіта школярів: сучасний стан і перспектива / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 12. - С. 10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Загальноосвітні школи--Україна
Анотація: У своїй статті автор узагальнює вже актуалізовані проблеми та звертає увагу на ті, які не стали предметом обговорення

Є примірники у відділах:
(16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)




    Шуляр, Василь.
    Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі / В. Шуляр, Є. Горкуша // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 12. - С. 40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Кремінь Дмитро Дмитрович
   Письменники українські--Кремінь Дмитро Дмитрович

   Поезія українська--Кремінь Дмитро Дмитрович

   Уроки--Українська література--Кремінь Дмитро Дмитрович

Анотація: Метою дослідження є розгляд і з'ясування специфіки вивчення старшокласниками історіософської лірики Дмитра Кременя в системі літературної освіти. Автори визначили специфічні особливості вивчення історіософічної лірики в середніх навчальних закладах та розглянули теоретико-методичні основи уроків літератури рідного краю


Дод.точки доступу:
Горкуша, Євгенія
Є примірники у відділах:
(16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)




    Шуляр, Василь.
    Компендіум понять у просторі викладання літератури на компетентнісній основі [Текст] / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 6. - С. 15 ; № 7/8. - С. 33 ; Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 4. - С. 48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Анотація: Автор пропонує для вчителя літератури серію статей, які складуть своєрідний компендіум понять щодо розуміння й переосмислення методичних і технологічних тенденцій у вивченні і викладанні літератури на компетентнісній основі

Є примірники у відділах:
(25.05.2009р. - Б.ц.) (вільний)




    Шуляр, Василь.
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури [Текст] / В. Шуляр // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
функції навчально-пізнавального процесу -- концепції сучасного уроку -- теоретична модель співпраці -- компетентісно-діяльнісний урок
Анотація: Запропонована модель сучасного уроку літератури, набору компетенцій як словесника так і учня-читача.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту).
    Ідеї Бориса Степанишина, Євгена Пасічника в методиці викладання літератури XXI століття / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журн. - 2009. - № 9. - С. 17-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагоги українські--Степанишин Борис Ількович (1925-2004 рр.)
   Літературознавці українські--Степанишин Борис Ількович (1925-2004 рр.)

   Громадські діячі українські--Степанишин Борис Ількович (1925-2004 рр.)

   Педагоги українські--Пасічник, Євген Андрійович (1934-2005 рр.)

   Літературознавці українські--Пасічник, Євген Андрійович (1934-2005 рр.)

   Громадські діячі українські--Пасічник, Євген Андрійович (1934-2005 рр.)

   Українська література--Методика викладання

Анотація: Борис Ількович Степанишин (3.1V.1925, с.Ратинів Томашівського повіту, Польща - 8.VIII.2004, м.Рівне) - український літературознавець, педагог і методист, громадський діяч. У 1937 р. з батьками переїхав в с.Мирків Горохівського району Волинської області, де закін­чив середню школу. Брав участь у війні. В 1948-1953 pp. навчався на філологічному факультеті Львівського держуніверситету. Працював у школах Рівненської, Тернопільської і Львівської областей, з 1971 р,-на кафедрі української літератури Рівненського педінституту- Кандидат педагогічних наук (1975), професор. Зазнав гонінь у роки радянського тоталітаризму. У 1975 р. за підручник "Українська література для 9 класу" став лауреатом Державної премії України в га­лузі науки і техніки. Очолював відроджену Рівненську обласну організацію "Просвіта" ім.Т.Шевченка. Ним опубліковано в різних часописах майже 900 проблемних статей, рецензій, оглядів, нарисів, 50 окремих видань, серед яких "Вивчення творчості Івана Франка у школі", "Методика педагогічного дослідження", "Література-вчитель-учень", "На чатах духовного ренесансу", "Методика культурологічної діяльності", "Четвертий ренесанс України", "Дума про школу".
Євген Андрійович Пасічник (1934-2005), доктор педагогічних наук, професор кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Є примірники у відділах:
(03.11.2009р. - Б.ц.) (вільний)




    Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту).
    Теорія і технологія інклюзивно-дистанційного уроку в системі літературної освіти школярів [Текст] / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журн. - 2009. - № 11. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Діти-інваліди--Філологічна освіта

Анотація: У статті окреслено понятійно-термінологічне поле цієї роботи, розроблено модель інклюзивної освіти та інклюзивно-дистанційного уроку для дітей з обмеженими можливостями в системі літературної освіти, визначена роль суб'єктів навчального процесу в просторі інклюзивно-дистанційного формату та перспективи такої організації навчання, здобуття інформації

Є примірники у відділах:
(04.12.2009р. - Б.ц.) (вільний)




    Шуляр, Василь.
    Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій критерії оцінювання / В. Шуляр // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 2-4 : мал.
Рубрики: Освіта--Реформування освітньої галузі--Реалізація компетентністного підходу--Види кваліфікаційної моделі--Україна, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання мови і літератури
Анотація: Пропонується вступна частина майбутнього науково-методичного посібника, яка розкриває актуальність проблеми й ознайомлює з концепцією моделі та ії змістом.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шуляр, Василь.
    Вивчаємо новочасну літературу / В. Шуляр // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання--Стратегія та модель-тактика вивчення--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
школярі -- актуальна література -- сучасний урок літератури
Анотація: У статті автор запропонував модель уроку з вивчення актуальної літератури.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шуляр, Василь
    Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури [Текст] / Василь Шуляр // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 23-27. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Літературознавство--Літературна освіта
Кл.слова (ненормовані):
едукологія -- інфоноосферна едукологія -- едукація -- зміст едукації -- процес едукації -- засоби едукації
Анотація: Автором виявлено особливості діяльності вчителя літератури й учня-читача як суб'єктів літературної освіти на засадах едукології.





    Логвіненко, Н. М.
    Рецензія на науково-методичний посібник "Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти" / Н. М. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 20-21
Рец. на кн. : Шуляр, Василь Іванович. Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти : науково-методичний посібник / В. І. Шуляр

Рубрики: Педагогічні концепції--Валеологічна компетентність
   Уроки--Українська література--Валеологічні стратегії

Анотація: Поява рецензованої роботи визначена важливими для суспільства проблемами радикальних змін у стратегії збереження людини, її здоров’я, інтелектуального й духовного потенціалу. Найскладнішим у цьому процесі автор вважає виховання в молодого покоління потреби «зберігати своє здоров’я упродовж усього життя та сформувати валеологічну компетентність, потребу цінувати те, що дала природа і батьки». Важлива роль у розв’язанні складних завдань сучасності належить, безумовно, навчальним закладам...


Дод.точки доступу:
Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бабійчук, Т. В.
    Василь Шуляр – людина, громадянин, учений [Текст] / Т. В. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 5(травень). - С. 5-6 : портр.
Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20-21 ст.
Анотація: Стаття приуроченна 55-річчю від дня народження відомого педагога В. Шуляра.


Дод.точки доступу:
Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту ; р. н. 1960) \про нього\