Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору [Текст] / С. Привалова> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 24-27. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): Мова художньої літератури -- спостереження -- репродуктивний -- застосування "вмінь і навичок" -- творчий -- аналіз художньої мови Анотація: Навчити учнів аналізувати мову художнього твору Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Буркалець, Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п'ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) [Текст] / Н. Буркалець> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 28-31. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): Літературна казка -- жанр -- герої Анотація: Аналіз художнього, прозового твору (літературну казку) Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ш37 Шевченко, Зоя Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури [Текст] / Зоя Шевченко> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 8. - С. 27-29. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): диференціація -- діагностика здібностей -- пізнавальні потреби -- духовна сфера -- допрофільне навчання Анотація: Організація диференційованого навчання у процесі допрофільноЇ підготовки з української літератури Є примірники у відділах: (25.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
П44 Подранецька, Н. Проектна технологія на уроках української мови та літератури [Текст] / Н. Подранецька> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 8. - С. 42-47. Рубрики: Література українська--Методика Українська мова--Педагогічний досвід Кл.слова (ненормовані): проектна технологія -- урок -- зв'язне мовлення Анотація: Урок із застосуванням проектних технологій з української мови Є примірники у відділах: (25.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7-9 класах [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 23-26. РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- бібліотечні уроки -- сімейні ігри -вікторини Анотація: Розуміння компетентності як здатності особистості до читання художніх творів Є примірники у відділах: (12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007-2008 навчальному році [Текст] / В. Федоренко> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 2-12. Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): Програмові матеріали -- підручники -- тестові технології Анотація: Застосування інтерактивних технологій навчання та урізноманітнення форм роботи в процесі вивчення мови та літератури в 5- 11 класі. Є примірники у відділах: (03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Девіцька, Н. Край обраний богом і людьми [Текст] / Н. Девіцька, М. Мулеса> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 56-57. Рубрики: Українська мова--Методика Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): структура методичної роботи Анотація: Підвищення рівня педагогічної майстерності,розвитку творчого підходу в діяльності вчителя,оволодіння педагогічними технологіями. Дод.точки доступу: Мулеса, М. |
Г61 Головка, Л. М. Знедолене дитинство: Урок компаративного аналізу за повістю В. Короленка "Діти підземелля" та оповіданнями Б. Грінченка, М. Коцюбинського, В. Винниченка [Текст] / Л. М. Головка> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 12. - С. 4-11. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): компаративний аналіз Анотація: Урок компаративного аналізу художніх творів; узагальнення вивченого матеріалу Дод.точки доступу: Короленко, В.; Грінченко, Б.; Коцюбинський, М.; Винниченко, Володимир Є примірники у відділах: (20.12.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Яценко, Т. Формування читацької компетентності учнів: методична "мода" чи вимога сучасності? [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 7-8. - С. 82-90. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): рівень сформованості читацької компетентності Анотація: Розуміємо читацьку компетентність як інтегрований компонент навчальних досягнень учнів, перелік основних усвідомлених учнями знань, вмінь і навичок, передбачених конкретною літературою темою та система ціннісно-світоглядних орієнтацій, сформованих на матеріалі програмових художніх творів, а також здатність до цільового осмисленого застосування комплексу літературних знань, вмінь і способів діяльності в тій чи іншій життєвій сфері. |
Козлова, О. Структурно-семантичний аналіз метафор у поезії Ліни Костенко [Текст] / О. Козлова> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 34-40. - Бібліогр.:5 назв. Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Л Костенко Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): Метафора -- семантика -- генітивна конструкція Анотація: В статті розглядається питання пізнання творчості кожного поета через засоби художнього слова. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Фасоля, Анатолій. Папки успіху діють... [Текст] / А. Фасоля> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 27-31. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): портфоліо -- досвід роботи -- звіт про себе -- самооцінка Анотація: Стаття-роздум над учнівськими роботами й учительськими анкетами, статтями в періодиці, присвячені проблемі портфоліо. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури [Текст] / Т. Бикова> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 46-49. - Бібліогр.: 8назв. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): порівняльний аналіз -- символи -- ідеал письменника Анотація: Стаття про використання компаративістики на уроці з української літератури. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шуляр, Василь. Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури [Текст] / В. Шуляр> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): функції навчально-пізнавального процесу -- концепції сучасного уроку -- теоретична модель співпраці -- компетентісно-діяльнісний урок Анотація: Запропонована модель сучасного уроку літератури, набору компетенцій як словесника так і учня-читача. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Категорія "рідного краю" крізь призму філософської думки [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 101-104. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): цілісний образ світу -- "мала батьківщина" Севастополь -- поняття "рідний край" -- лінгвокультурний концепт -- культурна скарбниця м. Севастополь Анотація: Мета статті - розкрити поняття "рідний край" у філософському сенсі. У системі українознавства та регіонознавства вагоме місце посідає життя Севастополя.Ознайомлюючись з творами літератури, учні вивчають історію, духовну й матеріальну культуру, творчі постаті рідного краю. Це сприяє формуванню національно-патриотичних почуттів, що є важливою фукнкцією літератури. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
До проблеми вибору маршруту вивчення літератури рідного краю у школі [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 104-117. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): україномовна література Криму -- методи та прийоми навчання -- текстуальний підхід до вивчення твору -- українська топоніміка Криму -- історія Криму -- літературна карта Криму -- "діалог культур" Анотація: У статті надано методичні поради щодо викладання літератури рідного краю. Запропоновано таблицю сучасних методівта прийомів навчання, мета яких - цілеспрямований вплив на особистість учня. Автор знайомить із досвідом викладання творчості україномовних кримських поетів та письменників: І.Левченка, В.Гончар, В.Латанського, Д.Вітюка, М.Тернавського та ін. Формування свідомого громадянина, виховання любові до рідної землі через осягнення краси українського художнього слова у творчій спадщині письменників-земляків - це, на думку автора, і є найважливішим завданням уроків літератури рідного краю. Дод.точки доступу: Левченко, Іван \про нього\; Гончар, Вікторія \про неї\; Латанський, Василь \про нього\; Вітюк, Дмитро \про нього\; Тернавський, Михайло \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ніколенко, О. Настав час виробити нову Концепцію літературної освіти [Текст] / О. Ніколенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 11. - С. 88-90. Рубрики: Освіта--Організація--Загальноосвітня школа Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): перегляд концептуальних засад вивчення літератури в школі -- принципи сучасної літературної освіти -- втілення Концепції в програмах, підручниках, методиці викладання Анотація: Запропоновано нову Концепцію літературної освіти в 12-річній загальноосвітній школі, яка повинна відповідати реаліям життя і нагальним викликам часу і знайти своє втілення в конкретних програмах, підручниках, розробках уроків та нових методик навчання. Ця Концепція повинна також забезпечити літературоцентризм в українській школі, піднесення впливу літератури в процесі становлення особистості школярів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нищета, В. Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті [Текст] / В. Нищета> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 1. - С. 17-20. Рубрики: Українська мова--Методика Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): Інноваційна культура -- Трансформаційні процеси -- Життєва компетентність -- Методичний комплекс -- Проекти з літератури Анотація: Стаття допоможе у навчально-виховній діяльності, докладаючи зусиль щодо формування в старшокласників заздалегідь визначених рис, якостей,здібностей, компетентностей. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Доненко, Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики [Текст] / Л. Доненко, І. Хворостяний> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Література українська--Методика Літературознавство--Теорія літератури Кл.слова (ненормовані): Вчення філософів та педагогів -- проблемно-орієнтоване навчання -- педагогічні засади концепції Джона Дьюї -- інструменталізм -- гіпотези Т. Г. Шевченка Анотація: В статті подаються роздуми та версії педагогіки успіху у викладанні української літератури. Дод.точки доступу: Хворостяний, І.; Джон, Дьюї; Шевченко, Т.Г. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |