Привалова, С.
    Шкільний аналіз мови художнього твору [Текст] / С. Привалова // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 24-27.
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
Мова художньої літератури -- спостереження -- репродуктивний -- застосування "вмінь і навичок" -- творчий -- аналіз художньої мови
Анотація: Навчити учнів аналізувати мову художнього твору

Є примірники у відділах:
(15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Буркалець, Н.
    Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п'ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) [Текст] / Н. Буркалець // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 28-31.
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
Літературна казка -- жанр -- герої
Анотація: Аналіз художнього, прозового твору (літературну казку)

Є примірники у відділах:
(15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Ш37


    Шевченко, Зоя
    Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури [Текст] / Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 8. - С. 27-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- діагностика здібностей -- пізнавальні потреби -- духовна сфера -- допрофільне навчання
Анотація: Організація диференційованого навчання у процесі допрофільноЇ підготовки з української літератури

Є примірники у відділах:
(25.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
П44


    Подранецька, Н.
    Проектна технологія на уроках української мови та літератури [Текст] / Н. Подранецька // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 8. - С. 42-47.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
   Українська мова--Педагогічний досвід

Кл.слова (ненормовані):
проектна технологія -- урок -- зв'язне мовлення
Анотація: Урок із застосуванням проектних технологій з української мови

Є примірники у відділах:
(25.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Яценко, Т.
    Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7-9 класах [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 23-26.
ББК
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- бібліотечні уроки -- сімейні ігри -вікторини
Анотація: Розуміння компетентності як здатності особистості до читання художніх творів

Є примірники у відділах:
(12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Федоренко, В.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007-2008 навчальному році [Текст] / В. Федоренко // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 2-12.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації
   Література українська--Методика

Кл.слова (ненормовані):
Програмові матеріали -- підручники -- тестові технології
Анотація: Застосування інтерактивних технологій навчання та урізноманітнення форм роботи в процесі вивчення мови та літератури в 5- 11 класі.

Є примірники у відділах:
(03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Девіцька, Н.
    Край обраний богом і людьми [Текст] / Н. Девіцька, М. Мулеса // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 56-57.
Рубрики: Українська мова--Методика
   Література українська--Методика

Кл.слова (ненормовані):
структура методичної роботи
Анотація: Підвищення рівня педагогічної майстерності,розвитку творчого підходу в діяльності вчителя,оволодіння педагогічними технологіями.


Дод.точки доступу:
Мулеса, М.


CUKK-VDPU
Г61


    Головка, Л. М.
    Знедолене дитинство: Урок компаративного аналізу за повістю В. Короленка "Діти підземелля" та оповіданнями Б. Грінченка, М. Коцюбинського, В. Винниченка [Текст] / Л. М. Головка // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 12. - С. 4-11. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
компаративний аналіз
Анотація: Урок компаративного аналізу художніх творів; узагальнення вивченого матеріалу


Дод.точки доступу:
Короленко, В.; Грінченко, Б.; Коцюбинський, М.; Винниченко, Володимир
Є примірники у відділах:
(20.12.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Яценко, Т.
    Формування читацької компетентності учнів: методична "мода" чи вимога сучасності? [Текст] / Т. Яценко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 7-8. - С. 82-90. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
рівень сформованості читацької компетентності
Анотація: Розуміємо читацьку компетентність як інтегрований компонент навчальних досягнень учнів, перелік основних усвідомлених учнями знань, вмінь і навичок, передбачених конкретною літературою темою та система ціннісно-світоглядних орієнтацій, сформованих на матеріалі програмових художніх творів, а також здатність до цільового осмисленого застосування комплексу літературних знань, вмінь і способів діяльності в тій чи іншій життєвій сфері.





    Козлова, О.
    Структурно-семантичний аналіз метафор у поезії Ліни Костенко [Текст] / О. Козлова // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 34-40. - Бібліогр.:5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Л Костенко
   Література українська--Методика

Кл.слова (ненормовані):
Метафора -- семантика -- генітивна конструкція
Анотація: В статті розглядається питання пізнання творчості кожного поета через засоби художнього слова.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Фасоля, Анатолій.
    Папки успіху діють... [Текст] / А. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 27-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо -- досвід роботи -- звіт про себе -- самооцінка
Анотація: Стаття-роздум над учнівськими роботами й учительськими анкетами, статтями в періодиці, присвячені проблемі портфоліо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бикова, Т.
    Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури [Текст] / Т. Бикова // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 46-49. - Бібліогр.: 8назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
порівняльний аналіз -- символи -- ідеал письменника
Анотація: Стаття про використання компаративістики на уроці з української літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шуляр, Василь.
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури [Текст] / В. Шуляр // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
функції навчально-пізнавального процесу -- концепції сучасного уроку -- теоретична модель співпраці -- компетентісно-діяльнісний урок
Анотація: Запропонована модель сучасного уроку літератури, набору компетенцій як словесника так і учня-читача.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Категорія "рідного краю" крізь призму філософської думки [Текст] // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 101-104.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
цілісний образ світу -- "мала батьківщина" Севастополь -- поняття "рідний край" -- лінгвокультурний концепт -- культурна скарбниця м. Севастополь
Анотація: Мета статті - розкрити поняття "рідний край" у філософському сенсі. У системі українознавства та регіонознавства вагоме місце посідає життя Севастополя.Ознайомлюючись з творами літератури, учні вивчають історію, духовну й матеріальну культуру, творчі постаті рідного краю. Це сприяє формуванню національно-патриотичних почуттів, що є важливою фукнкцією літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    До проблеми вибору маршруту вивчення літератури рідного краю у школі [Текст] // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 104-117.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
україномовна література Криму -- методи та прийоми навчання -- текстуальний підхід до вивчення твору -- українська топоніміка Криму -- історія Криму -- літературна карта Криму -- "діалог культур"
Анотація: У статті надано методичні поради щодо викладання літератури рідного краю. Запропоновано таблицю сучасних методівта прийомів навчання, мета яких - цілеспрямований вплив на особистість учня. Автор знайомить із досвідом викладання творчості україномовних кримських поетів та письменників: І.Левченка, В.Гончар, В.Латанського, Д.Вітюка, М.Тернавського та ін. Формування свідомого громадянина, виховання любові до рідної землі через осягнення краси українського художнього слова у творчій спадщині письменників-земляків - це, на думку автора, і є найважливішим завданням уроків літератури рідного краю.


Дод.точки доступу:
Левченко, Іван \про нього\; Гончар, Вікторія \про неї\; Латанський, Василь \про нього\; Вітюк, Дмитро \про нього\; Тернавський, Михайло \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ніколенко, О.
    Настав час виробити нову Концепцію літературної освіти [Текст] / О. Ніколенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 11. - С. 88-90.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--Загальноосвітня школа
   Література українська--Методика

Кл.слова (ненормовані):
перегляд концептуальних засад вивчення літератури в школі -- принципи сучасної літературної освіти -- втілення Концепції в програмах, підручниках, методиці викладання
Анотація: Запропоновано нову Концепцію літературної освіти в 12-річній загальноосвітній школі, яка повинна відповідати реаліям життя і нагальним викликам часу і знайти своє втілення в конкретних програмах, підручниках, розробках уроків та нових методик навчання. Ця Концепція повинна також забезпечити літературоцентризм в українській школі, піднесення впливу літератури в процесі становлення особистості школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Нищета, В.
    Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті [Текст] / В. Нищета // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 1. - С. 17-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
   Література українська--Методика

Кл.слова (ненормовані):
Інноваційна культура -- Трансформаційні процеси -- Життєва компетентність -- Методичний комплекс -- Проекти з літератури
Анотація: Стаття допоможе у навчально-виховній діяльності, докладаючи зусиль щодо формування в старшокласників заздалегідь визначених рис, якостей,здібностей, компетентностей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Доненко, Л.
    Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики [Текст] / Л. Доненко, І. Хворостяний // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
   Літературознавство--Теорія літератури

Кл.слова (ненормовані):
Вчення філософів та педагогів -- проблемно-орієнтоване навчання -- педагогічні засади концепції Джона Дьюї -- інструменталізм -- гіпотези Т. Г. Шевченка
Анотація: В статті подаються роздуми та версії педагогіки успіху у викладанні української літератури.


Дод.точки доступу:
Хворостяний, І.; Джон, Дьюї; Шевченко, Т.Г.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД