Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (129)БД Авторефератів (91)Краєзнавча картотека (47)Конференції і вісники (828)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=речення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 521
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Фененко, О. С.
    Складне речення [Текст] : уроки з теми . 9 кл. / О. С. Фененко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 25. - С. 17-21.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: Плани-конспекти уроків з української мови, мета яких поглибити знання учнів про особливості будови складного речення, види складних речень.


Знайти схожі

2.


   
    Тестові завдання з теми "Синтаксис складного речення" [Текст] // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 19-21. - С. 46-68.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Синтаксис український--Речення українське
Анотація: Тестові завдання з теми "Синтаксис складного речення".


Знайти схожі

3.


   
    Безсполучникове складне речення [Текст] : тестові завдання // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 26. - С. 17-22.
Рубрики: Українська мова--Речення--Тестування
Анотація: Тестові завдання з української мови, в рамках підготовки до ЗНО.


Знайти схожі

4.


    Бойчук, Т. В.
    Тестові завдання із синтаксису та пунктуації простого ускладненого речення [Текст] / Т. В. Бойчук // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 25. - С. 26-35.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Тестування
Анотація: Тестові завдання з української мови.


Знайти схожі

5.


    Шапошнікова, Л. Л.
    Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в них [Текст] : 11 клас / Л. Л. Шапошнікова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 22-24. - С. 49-52. - Бібліогр.: с. 52
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська мова
   Розділові знаки--Графічні знаки--Пунктуація

Кл.слова (ненормовані):
складнопідрядне речення -- складнопідрядні речення з різною підрядністю
Анотація: Мета уроку поглибити знання студентів про складнопідрядне речення та виховувати повагу до історичного минулого українського народу та гордість за мужність і звитягу запорізьких козаків.


Знайти схожі

6.


    Українська, О. В.
    Складне речення [Текст] : цикл уроків. 9 кл. / О. В. Українська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 16-18. - С. 24-29.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Речення
Анотація: План-конспект циклу уроків з української мови для 9 класу, які об’єднує тема складного речення.


Знайти схожі

7.


    Міщенко, І. В.
    Вставні слова, словосполучення, речення [Текст] : 8 клас / І. В. Міщенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - № 22-24. - С. 59-64.
Рубрики: Українська мова--Словосполучення--Речення українське
Анотація: Конспект уроку, тема якого: розділові знаки при вставних словах, словосполученнях і реченнях.


Знайти схожі

8.


    Олещук, С. В.
    Вставні слова, словосполучення, речення. Уроки з теми [Текст] : 8 клас / С. В. Олещук, С. М. Турлаєва // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 22-24. - С. 26-34
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська мова
   Словосполучення--Мовні одиниці--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
знання учнів про вставні слова -- правильне й доречне використання вставних слів -- почуття пошани до народної творчості -- естетичні смаки учнів -- мозковий штурм
Анотація: Вставні слова і словосполучення. Групи вставних слів і словосполучень за значенням.


Дод.точки доступу:
Турлаєва, С. М.

Знайти схожі

9.


    Чернобров, Юлія.
    Формування поняття й номінації складного речення в українському мовознавстві в XIX - 50-х роках XX ст. [Текст] / Ю. Чернобров // Українська мова. - 2018. - № 2. - С. 67-75
Рубрики: Мовознавство--Історія української мови--Граматика
Кл.слова (ненормовані):
синтаксична термінологія, складне речення, історичне термінознавство, термінологічна номінація
Анотація: Статтю присвячено історії поняття та номінації складного речення в джерелах синтаксичної термінології української мови XIX - 50-х років XX cт. в контексті розвитку синтаксичної теорії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


   
    Багатокомпонентне складне речення [Текст] : тест. завдання // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 27. - С. 25-30.
Рубрики: Українська мова--Речення--Тестування
Анотація: Тестові завдання з вивчення багатокомпонентного складного речення.


Знайти схожі

11.


    Городенська, К. Г.
    Градаційні складносурядні речення в українській мові: структура та внутрішньозначеннєва диференціація [Текст] / К. Г. Городенська // Українська мова. - 2019. - № 3. - С. 29-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Граматика української мови--Синтаксис--Складносурядне речення
Анотація: Охарактеризовано основні етапи формування поняття "градаційні складносурядні речення" у сучасному мовознавстві, окреслено засоби експлікації градаційного -синтаксичного відношення між сурядними частинами. Запропоновано типологію градаційних складносурядних речень залежно від характеру семантичного зв'язку між їхніми предикативними частинами та засобів його вираження/

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Полозова, О. О.
    Інфінітив у ролі другорядних членів речення [Текст] : (теорія й практика) / О. О. Полозова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 89-92. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова
   Українська мова--Частини мови

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- частини мови -- синтаксис -- інфінітив
Анотація: У сучасній українській мові інфінітив вирізняється багатством синтаксичних функцій з-поміж усіх граматичних форм слів. Неозначену форму дієслова, крім головних членів речення, вживають в усіх синтаксичних позиціях, які характерні для означення, додатка й обставини, що може спричинити труднощі в їхньому визначенні.


Знайти схожі

13.


    Андреєва, А. О.
    Узагальнювальні слова при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах. 5 клас [Текст] / А. О. Андреєва // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 15. - С. 11-14
Рубрики: Уроки української мови--Розробки уроків
   Українська мова--Однорідні члени речення

Анотація: Конспект уроку української мови, мета якого поглибити знання учнів про однорідні члени речення, дати поняття про узагальнювальні слова при однорідних членах речення, пояснити вживання розділових знаків у реченнях з узагальнювальними словами.


Знайти схожі

14.


    Мороз, Т. Г.
    Риторичний аспект на уроках української мови. 8 клас [Текст] / Т. Г. Мороз // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 16-18. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Риторичні прийоми
Кл.слова (ненормовані):
пунктуація -- синтаксис -- односкладні речення -- вставні слова -- відокремлені члени речення -- звертання
Анотація: Запропоновано методичні рекомендації, у яких вміщено систему вправ та завдань, спрямованих на реалізацію риторичного аспекту на уроках української мови.


Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Станіслав.
    Вас Крит накриє, як цунамі [Текст] / С. Бондаренко // Київ. - 2019. - № 11-12. - С. 95-103 : портр. - Зміст: Тесей і Аріадна ; Злочин генія ; Критські шаровари ; Мінойські фрески ; Нерозшифровані письмена ; Полісемія ; Помста Міносу ; Санторіні ; Ель Греко ; Доримуватися до Риму ; Тіберіна ; Римські пінії ; Фонтан Треві ; Кафе "Греко" ; Повернення до Києва ; Контакт ; Графіка метаморфоз ; Ланцюг тире ; Головні члени речення ; Майже за Хайямом
Рубрики: Поезія--Україна, 21 століття


Знайти схожі

16.


    Дуняшенко, Н. В.
    Однорідні члени речення: соціокультурний аспект. Цикл уроків. 8 клас [Текст] / Н. В. Дуняшенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 34-36. - С. 25-38. : фото
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: Конспетк уроку з української мови мета якого, навчати знаходити речення з ОЧ, збагачувати словниковий запас, розвивати усне та писемне мовлення учнів.


Знайти схожі

17.


    Постолаптьєва, Г. М.
    Двоскладні й односкладні речення. Тренувальні вправи. 8 клас [Текст] / Г. М. Постолаптьєва // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 34-36. - С. 21-24. : табл.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Речення
Анотація: Конспект уроку з української мови мета якого закріпити знання про види речень, типи односкладних речень, удосконалювати навички синтаксичного розбору та ін.


Знайти схожі

18.


    Мороз, Т. Г.
    Словосполучення. Речення [Текст] : цикл уроків. 8 клас / Т. Г. Мороз // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 4/5. - С. 16-23
Рубрики: Загальноосвітні школи--Середні навчальні заклади--Навчальні предмети--Українська мова
   Українська мова--Словосполучення--Речення

Кл.слова (ненормовані):
частини мови -- синтаксис -- пунктуація -- словосполучення -- речення
Анотація: Словосполучення. Будова і види словосполучень за засобами вираження головного слова.


Знайти схожі

19.


    Войтанович, Анна.
    Національний колорит повісті "Хлопчик Мотл". Урок з використанням прийому "незакінчене речення" та елементів інтерактивних технологій : До 150-річчя дня народження Шолом-Алейхема / Анна Войтанович // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - № 3. - С. 44-46. - Зміст: "Хлопчик Мотл"
Рубрики: Письменники єврейські
   Зарубіжна література--Методика викладання

   Навчання--Інтерактивне--Зарубіжна література



Дод.точки доступу:
Шолом-Алейхем \про нього\

Знайти схожі

20.


    Шеховцова, О. Р.
    Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Урок у 9 класі [Текст] / О. Р. Шеховцова // Вивчаємо українську мову та літературу . - 2010. - № 32. - С. 15-19.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: План-конспект уроку з української мови, мета якого дати поняття про послідовну, однорідну, неоднорідну підрядність; формувати вміння й навички учнів розрізняти в тексті ці речення, визначати вид підрядності, ставити розділові знаки у такого типу реченнях, складати їх структурні схеми; удосконалити навички синтаксичного розбору складнопідрядних речень.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120