Пошуковий запит: <.>K=частини мови<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Бондаренко, Н. Методика мови [Текст] : вивчення прислівника в 7 класі / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 1. - С. 2-6.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок в 7 класі Кл.слова (ненормовані): морфологія -- словотвір -- частини мови Дескриптори: МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Ознайомлення з прислівником як частиною мови
Є примірники у відділах: (17.03.2005р. Інв.1080 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>2.
| CUKK-VDPU А56
Альбрехт, А. Кали слово стає святом. [Текст] : урок узагальнення і систематизації знань з теми " Морфологія" у 7 класі / А. Альбрехт> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 22-25.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика--Урок--Морфологія Кл.слова (ненормовані): частини мови -- загадки-жарти -- вибірково-розподільний диктант Анотація: Мета уроку- систематизувати й узагальнити знання учнів з морфології, закріпити вміння визначати частини мови та їх основні ознаки в художньому тексті,розвивати естетичні смаки, виховувати любов і повагу до рідної мови.
Є примірники у відділах: (28.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>3.
| CUKK-VDPU К55
Коба, Л. Різнорівневі домашні завдання з української мови для 3 класу [Текст] / Л. Коба> // Початкова школа. - 2008. - № 1. - С. 16-21.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): частини мови -- іменник -- прикметник -- дієслово Анотація: Загальне уявлення про частини мови6 іменник, прикметник, дієслово, прийменник (За підручником "рідна мова", ч.2, авт.О.І.Мельничайко,-К,: Освіта", 2004)
Є примірники у відділах: (28.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>4.
|
Альбрехт, Андріана. Два уроки на одну тему: узагальнення та систематизація вивченого з морфології.7 клас [Текст] / А. Альбрехт> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 7-8. - С. 40-43.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): уроки -- частини мови -- педагогічний досвід Анотація: Розробка уроків з морфології для 7 класу з української мови
Знайти схожі
|
>5.
|
Петренко, Н. Особливості наголошування різних частин мови - полісемічних слів - у синхронному й діахронному аспектах [Текст] / Н. Петренко> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 40-46. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Морфологія Кл.слова (ненормовані): Наголошування -- частини мови Анотація: Мовознавці зазначають, у мовленнєвій практиці не завжди легко можна визначити адекватність чи неадекватність акцептуаційних варіантів, які конкурують між собою.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>6.
|
Омельчук, Сергій. Вивчення функційних особливостей числівника на засадах дослідницького підходу [Текст] / С. Омельчук> // Дивослово. - 2011. - № 5. - С. 6-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Числівники--Специфіка цієї частини мови--Особливості сполучуваності Кл.слова (ненормовані): частини мови -- методика викладання української мови Анотація: Надані методичні рекомендації правильного вживання в усному й писемному мовленні дробових числівників.
Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Голосовська, Галина. Майдан чи площа? / Г. Голосовська> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Іменники--Український правопис--Термінологічна неточність--Позначення простору Кл.слова (ненормовані): частини мови Анотація: У статті йдеться про лексиму "площа" в українській мові, яка здавна означає будь-яку земельну ділянку, і має синонім "плащина".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8.
|
Парубець, О. Пилипівські вечорниці / О. Парубець> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 12. - С. 52-53
Рубрики: Українська мова--Конспект уроку, 5 клас Кл.слова (ненормовані): іменник -- частини мови Анотація: Представлено узагальнюючий урок на тему "Іменник як частина мови"
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Лукач, Андріана Узагальнення і систематизація знань з теми "Морфологія" (7 клас) [Текст] / Андріана Лукач> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 27-29
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Урок Українська література--Стельмах М. Кл.слова (ненормовані): морфологія -- частини мови -- синтаксис -- розбір речення Анотація: Автор пропонує розробку уроку української мови з теми "Морфологія" для 7 класу , а також систематизацію вивченого та побудованого на лексичному матеріалі розбір повісті М. Стельмаха "Гуси-лебеді летять".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
|
Рик, О. Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості [Текст] : урок / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 47-51. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): урок узагальнення та систематизації знань -- мово -- частини мови -- іменники Анотація: Мета уроку: повторити, систематизувати та узагальнити вивчене про частини мови, удосконалювати орфографічні й творчі навички учнів; розвивати вміння учнів зіставляти й порівнювати мовні явища, розвивати логічне мислення, мовлення, пам'ять; виховувати любов до своєї землі та обраної професії; виховувати в учнів такі моральні якості, як взаємоповагу, толерантність, доброту.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>11.
|
Чернишова, І. Стилістичне забарвлення граматичних форм. Поняття роду і числа іменника. Власні і загальні назви [Текст] / Інна Чернишова> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 21-29.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Морфологія Кл.слова (ненормовані): творча майстерня -- морфологія -- молитва до мови -- робота над текстом -- частини мови -- робота з таблицями Анотація: Мета статті: узагальнити і систематизувати знання студентів про частини мови, визначити стилістичний потенціал різних частин мови; розвивати вміння визначати рід, число, власні та загальні назви, увагу та спостережливість; культуру усного і писемного мовлення; творче мислення; уміння застосовувати знання в нових ситуаціях; виховувати любов до рідного слова, повагу до життєвих цінностей.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>12.
|
Гудзь, Світлана. Інтегрований урок у 3 класі : (українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / Світлана Гудзь> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 20–22.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- методика викладання -- українська мова -- читання -- образотворче мистецтво -- музика -- частини мови -- прикметник -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку за темою "Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні" для учнів 3 класу.
Знайти схожі
|
>13.
|
Варварчук, В. М. Лінгводидактичні ігри на уроках української мови [Текст] / В. М. Варварчук> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 22-24. - С. 72-82
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська мова Мова--Державна мова--Рідна мова--Мовна культура Кл.слова (ненормовані): частини мови -- службові частини мови -- вигук -- мовні шаради -- мовні ігри Анотація: Ділова гра “Навчаючи - учусь”. Лінгвістична гра “Хто більше?”.
Знайти схожі
|
>14.
|
Паршина, Світлана. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів (4 клас) [Текст] / Світлана Паршина> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 21-22.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): комбінований урок української мови -- частини мови -- іменник -- рід іменників -- складання речень -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті подано розробку комбінованого уроку з української мови за темою "Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів. Складання речень" для учнів початкової школи.
Знайти схожі
|
>15.
|
Мороз, Т. Г. Словосполучення. Речення [Текст] : цикл уроків. 8 клас / Т. Г. Мороз> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 4/5. - С. 16-23
Рубрики: Загальноосвітні школи--Середні навчальні заклади--Навчальні предмети--Українська мова Українська мова--Словосполучення--Речення Кл.слова (ненормовані): частини мови -- синтаксис -- пунктуація -- словосполучення -- речення Анотація: Словосполучення. Будова і види словосполучень за засобами вираження головного слова.
Знайти схожі
|
>16.
|
Білера-Ісупова, Г. І. Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль [Текст] : 6 кл. / Г. І. Білера-Ісупова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 6-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Прикметники--Частини мови--Українська мова Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Кл.слова (ненормовані): освіта -- навчальні предмети -- українська мова -- частини мови -- творчі здібності Анотація: Мета уроку поглибити знання учнів про прикметник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль.
Знайти схожі
|
>17.
|
Стефанович, Т. В. Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Лінгвістична подорож рідним краєм [Текст] : 7 кл. / Т. В. Стефанович> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 10-16
Рубрики: Дієслова--Частини мови--Українська мова Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Кл.слова (ненормовані): українська мова -- частини мови -- дієслово -- морфологічні ознаки дієслова -- синтаксична роль -- правила правопису Анотація: Мета уроку узагальнити й систематизувати знання з теми „Дієслово”.
Знайти схожі
|
>18.
|
Полозова, О. О. Інфінітив у ролі другорядних членів речення [Текст] : (теорія й практика) / О. О. Полозова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 89-92. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Українська мова--Частини мови Кл.слова (ненормовані): українська мова -- частини мови -- синтаксис -- інфінітив Анотація: У сучасній українській мові інфінітив вирізняється багатством синтаксичних функцій з-поміж усіх граматичних форм слів. Неозначену форму дієслова, крім головних членів речення, вживають в усіх синтаксичних позиціях, які характерні для означення, додатка й обставини, що може спричинити труднощі в їхньому визначенні.
Знайти схожі
|
>19.
|
Сінна, Ірина. "Екскурсія" до друкарні [Текст] : урок української мови в 3 класі / Ірина Сінна> // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 17-18.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- частини мови -- прикметники -- рід прикметників -- число прикметників -- прикметники-синоніми -- прикметники-антоніми -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови за темою "Рід і число прикметників. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми" для учнів початкової школи.
Знайти схожі
|
>20.
|
Чорній, Н. Г. Технологія проведення уроків з використанням укрупнених структур [Текст] / Н. Г. Чорній> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 7/9. - С. 4-16. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська мова Кл.слова (ненормовані): частини мови -- лексикологія -- фразеологія -- словотвір. Орфографія -- морфологія Анотація: Істотним недоліком навчання мови у школі залишається відсутність належної глибини, повноти й системності в знаннях значної частини учнів. Знання, що становлять набір розрізнених і випадкових відомостей, важко застосувати на практиці; вони не можуть служити надійною основою формування мовних і мовленнєвих умінь та навичок.
Знайти схожі
|
|
|