Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=частини мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Бондаренко, Н.
    Методика мови [Текст] : вивчення прислівника в 7 класі / Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 1. - С. 2-6.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок в 7 класі
Кл.слова (ненормовані):
морфологія -- словотвір -- частини мови
Дескриптори: МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Ознайомлення з прислівником як частиною мови

Є примірники у відділах:
(17.03.2005р. Інв.1080 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
А56


    Альбрехт, А.
    Кали слово стає святом. [Текст] : урок узагальнення і систематизації знань з теми " Морфологія" у 7 класі / А. Альбрехт // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 22-25.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Урок--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
частини мови -- загадки-жарти -- вибірково-розподільний диктант
Анотація: Мета уроку- систематизувати й узагальнити знання учнів з морфології, закріпити вміння визначати частини мови та їх основні ознаки в художньому тексті,розвивати естетичні смаки, виховувати любов і повагу до рідної мови.

Є примірники у відділах:
(28.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

3.
CUKK-VDPU
К55


    Коба, Л.
    Різнорівневі домашні завдання з української мови для 3 класу [Текст] / Л. Коба // Початкова школа. - 2008. - № 1. - С. 16-21.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
частини мови -- іменник -- прикметник -- дієслово
Анотація: Загальне уявлення про частини мови6 іменник, прикметник, дієслово, прийменник (За підручником "рідна мова", ч.2, авт.О.І.Мельничайко,-К,: Освіта", 2004)

Є примірники у відділах:
(28.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

4.


    Альбрехт, Андріана.
    Два уроки на одну тему: узагальнення та систематизація вивченого з морфології.7 клас [Текст] / А. Альбрехт // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 7-8. - С. 40-43.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
уроки -- частини мови -- педагогічний досвід
Анотація: Розробка уроків з морфології для 7 класу з української мови


Знайти схожі

5.


    Петренко, Н.
    Особливості наголошування різних частин мови - полісемічних слів - у синхронному й діахронному аспектах [Текст] / Н. Петренко // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 40-46. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
Наголошування -- частини мови
Анотація: Мовознавці зазначають, у мовленнєвій практиці не завжди легко можна визначити адекватність чи неадекватність акцептуаційних варіантів, які конкурують між собою.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Омельчук, Сергій.
    Вивчення функційних особливостей числівника на засадах дослідницького підходу [Текст] / С. Омельчук // Дивослово. - 2011. - № 5. - С. 6-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Числівники--Специфіка цієї частини мови--Особливості сполучуваності
Кл.слова (ненормовані):
частини мови -- методика викладання української мови
Анотація: Надані методичні рекомендації правильного вживання в усному й писемному мовленні дробових числівників.

Є примірники у відділах:
(.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Голосовська, Галина.
    Майдан чи площа? / Г. Голосовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Іменники--Український правопис--Термінологічна неточність--Позначення простору
Кл.слова (ненормовані):
частини мови
Анотація: У статті йдеться про лексиму "площа" в українській мові, яка здавна означає будь-яку земельну ділянку, і має синонім "плащина".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Парубець, О.
    Пилипівські вечорниці / О. Парубець // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 12. - С. 52-53
Рубрики: Українська мова--Конспект уроку, 5 клас
Кл.слова (ненормовані):
іменник -- частини мови
Анотація: Представлено узагальнюючий урок на тему "Іменник як частина мови"

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Лукач, Андріана
    Узагальнення і систематизація знань з теми "Морфологія" (7 клас) [Текст] / Андріана Лукач // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 27-29
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська література--Стельмах М.

Кл.слова (ненормовані):
морфологія -- частини мови -- синтаксис -- розбір речення
Анотація: Автор пропонує розробку уроку української мови з теми "Морфологія" для 7 класу , а також систематизацію вивченого та побудованого на лексичному матеріалі розбір повісті М. Стельмаха "Гуси-лебеді летять".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Рик, О.
    Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості [Текст] : урок / Орися Рик // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 47-51. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок узагальнення та систематизації знань -- мово -- частини мови -- іменники
Анотація: Мета уроку: повторити, систематизувати та узагальнити вивчене про частини мови, удосконалювати орфографічні й творчі навички учнів; розвивати вміння учнів зіставляти й порівнювати мовні явища, розвивати логічне мислення, мовлення, пам'ять; виховувати любов до своєї землі та обраної професії; виховувати в учнів такі моральні якості, як взаємоповагу, толерантність, доброту.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Чернишова, І.
    Стилістичне забарвлення граматичних форм. Поняття роду і числа іменника. Власні і загальні назви [Текст] / Інна Чернишова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 21-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
творча майстерня -- морфологія -- молитва до мови -- робота над текстом -- частини мови -- робота з таблицями
Анотація: Мета статті: узагальнити і систематизувати знання студентів про частини мови, визначити стилістичний потенціал різних частин мови; розвивати вміння визначати рід, число, власні та загальні назви, увагу та спостережливість; культуру усного і писемного мовлення; творче мислення; уміння застосовувати знання в нових ситуаціях; виховувати любов до рідного слова, повагу до життєвих цінностей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Гудзь, Світлана.
    Інтегрований урок у 3 класі : (українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / Світлана Гудзь // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 20–22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- методика викладання -- українська мова -- читання -- образотворче мистецтво -- музика -- частини мови -- прикметник -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку за темою "Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні" для учнів 3 класу.


Знайти схожі

13.


    Варварчук, В. М.
    Лінгводидактичні ігри на уроках української мови [Текст] / В. М. Варварчук // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 22-24. - С. 72-82
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська мова
   Мова--Державна мова--Рідна мова--Мовна культура

Кл.слова (ненормовані):
частини мови -- службові частини мови -- вигук -- мовні шаради -- мовні ігри
Анотація: Ділова гра “Навчаючи - учусь”. Лінгвістична гра “Хто більше?”.


Знайти схожі

14.


    Паршина, Світлана.
    Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів (4 клас) [Текст] / Світлана Паршина // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 21-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
комбінований урок української мови -- частини мови -- іменник -- рід іменників -- складання речень -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті подано розробку комбінованого уроку з української мови за темою "Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів. Складання речень" для учнів початкової школи.


Знайти схожі

15.


    Мороз, Т. Г.
    Словосполучення. Речення [Текст] : цикл уроків. 8 клас / Т. Г. Мороз // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 4/5. - С. 16-23
Рубрики: Загальноосвітні школи--Середні навчальні заклади--Навчальні предмети--Українська мова
   Українська мова--Словосполучення--Речення

Кл.слова (ненормовані):
частини мови -- синтаксис -- пунктуація -- словосполучення -- речення
Анотація: Словосполучення. Будова і види словосполучень за засобами вираження головного слова.


Знайти схожі

16.


    Білера-Ісупова, Г. І.
    Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль [Текст] : 6 кл. / Г. І. Білера-Ісупова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 6-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Прикметники--Частини мови--Українська мова
   Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- навчальні предмети -- українська мова -- частини мови -- творчі здібності
Анотація: Мета уроку поглибити знання учнів про прикметник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль.


Знайти схожі

17.


    Стефанович, Т. В.
    Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Лінгвістична подорож рідним краєм [Текст] : 7 кл. / Т. В. Стефанович // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 10-16
Рубрики: Дієслова--Частини мови--Українська мова
   Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- частини мови -- дієслово -- морфологічні ознаки дієслова -- синтаксична роль -- правила правопису
Анотація: Мета уроку узагальнити й систематизувати знання з теми „Дієслово”.


Знайти схожі

18.


    Полозова, О. О.
    Інфінітив у ролі другорядних членів речення [Текст] : (теорія й практика) / О. О. Полозова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 89-92. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова
   Українська мова--Частини мови

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- частини мови -- синтаксис -- інфінітив
Анотація: У сучасній українській мові інфінітив вирізняється багатством синтаксичних функцій з-поміж усіх граматичних форм слів. Неозначену форму дієслова, крім головних членів речення, вживають в усіх синтаксичних позиціях, які характерні для означення, додатка й обставини, що може спричинити труднощі в їхньому визначенні.


Знайти схожі

19.


    Сінна, Ірина.
    "Екскурсія" до друкарні [Текст] : урок української мови в 3 класі / Ірина Сінна // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 17-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- частини мови -- прикметники -- рід прикметників -- число прикметників -- прикметники-синоніми -- прикметники-антоніми -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови за темою "Рід і число прикметників. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми" для учнів початкової школи.


Знайти схожі

20.


    Чорній, Н. Г.
    Технологія проведення уроків з використанням укрупнених структур [Текст] / Н. Г. Чорній // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 7/9. - С. 4-16. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська мова
Кл.слова (ненормовані):
частини мови -- лексикологія -- фразеологія -- словотвір. Орфографія -- морфологія
Анотація: Істотним недоліком навчання мови у школі залишається відсутність належної глибини, повноти й системності в знаннях значної частини учнів. Знання, що становлять набір розрізнених і випадкових відомостей, важко застосувати на практиці; вони не можуть служити надійною основою формування мовних і мовленнєвих умінь та навичок.


Знайти схожі

 1-20    21-26