Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Романи українські -- Методика викладання, 20 ст.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.


    Бабійчук, Т. В.
    Читацька конференція за романом "Зоряний Корсар" Олеся Бердника в педагогічному коледжі / Т. В. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 9. - С. 45-48
Рубрики: Сценарії--Читацькі конференції
   Читацькі конференції--Сценарії

   Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Фантастичні романи--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Читацькі конференції
Анотація: Стаття присвячена питанням організації читацької конференції - одного з видів масової позанавчальної роботи з літератури. Автор подає варіант читацької конференції за популярним романом Олеся Бердника.


Дод.точки доступу:
Бердник, Олесь Павлович (1926-2003) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Жила, С. О.
    "Майстер творення світів" : вивчення епопеї Володимира Дрозда "Листя землі" у вищій школі / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 9. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Автор пропонує методичні рекомендації вивчення епопеї Володимира Дрозда "Листя землі" на філологічних факультетах вищої школи за допомогою лекційного й семінарського занять.


Дод.точки доступу:
Дрозд, Володимир Григорович (1939-2003) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Білоус, Н. М.
    Застосування мультимедійних технологій під час вивчення кіноповісті О. Довженка «Україна в огні» / Н. М. Білоус // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби навчання -- міжпредметні зв’язки
Анотація: У статті проаналізовано технологію застосування мультимедійних засобів навчання на уроці літератури під час вивчення кіноповісті Олександра Довженка «Україна в огні» на тлі історичних подій. Обґрунтовано думку про те, що використання мультимедійних технологій підвищує ефективність засвоєння виучуваного матеріалу, допомагає створити конкретне, наочно-образне уявлення про художній твір.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

4.


    Жила, С. О.
    Вивчення дилогії Семена Скляренка "Святослав" і "Володимир" у вищій школі. Історичні й літературні діалоги / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 5(травень). - С. 24-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Історичні романи--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Літературні діалоги
Анотація: У статті розглянуто ефективність проведення історичних і літературних діалогів під час вивчення дилогії Семена Скляренка "Святослав" і "Володимир" у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Скляренко, Семен Дмитрович (1901-1962) \про твір\

Знайти схожі

5.


    Соловйова, Н. М.
    Урок за повістю І. Сенченка «Руді вовки» / Н. М. Соловйова // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 1. - С. 42-44
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Сенченко, Іван Юхимович (1901-1975) \про нього\

Знайти схожі

6.


    Мовчан, О. А.
    Захисто проекту "Уроки життя і людської долі" / О. А. Мовчан // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 36-38
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку з вивчення повісті Б. Харчука "Планетник".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Тур, С. Ю.
    Урок за твором О. Довженка "Україна в огні" / С. Ю. Тур // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 28-32
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Коваленко, Л.
    Роздуми про сенс людського життя, добро і зло в повісті Б. Харчука "Планетник" : 7 клас / Л. Коваленко, Л. Щербина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 19
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Фантастичні романи--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Щербина, Л.; Харчук, Борис Микитович (1931-1988) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Жовталюк, О. Б.
    Єдність світу природи і дитячої душі у творі "Гуси-лебеді летять" Михайла Стельмаха / О. Б. Жовталюк // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 4. - С. 25-27 : іл.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Мета: допомогти учням усвідомити зв’язок головного героя з природою, привабливість твору, розкрити символіку образу лебедів; формувати вміння обґрунтовувати власне ставлення до прочитаного;розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Стельмах, Михайло Опаносович (1912-1983) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Єременко, О. Р.
    Вивчаємо роман "Диво" Павла Загребельного / О. Р. Єременко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 3. - С. 35-37
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Автор статті розробила різнотипні тести, цікаві завдання і запитання для самоперевірки і контролю, що допоможуть учителю організувати дослідницьку роботу над текстом нововведеного до шкільної програми з української літератури роману «Диво» П. Загребельного.


Дод.точки доступу:
Загребельний, Павло Архипович (1924-2009) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Сорокіна, Л. В.
    Становлення особистості в повісті Віктора Близнеця "Женя і Синько" [Текст] / Л. В. Сорокіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 2(лютий). - С. 33-35
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Мета: ознайомити учнів з ідейно-тематичними особливостями пригодницької повісті «Женя і Синько», вчити школярів характеризувати головних героїв; розвивати навички аналізу художнього твору, зв’язне мовлення, критичне мислення, творчу уяву; формувати потребу в систематичному читанні як засобі пізнання світу, самопізнанні, загальнокультурному розвитку; виховувати почуття поваги, любові до української літератури, рідного краю, природи; вчити цінувати дружбу, порядність, доброту.


Дод.точки доступу:
Близнець, Віктор Семенович (1933-1981) \про твір\

Знайти схожі

12.


    Назаренко, Л. А.
    Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок третій [Текст] / Л. А. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 1(січень). - С. 22-26
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Тема уроку. «Україна в огні» О. Довженка – твір про трагедію українського народу. Цілі: інтерпретувати кіноповість «Україна в огні»; розпізнавати її характерні риси, особливості жанру, визначати ідейно-тематичну спрямованість художнього твору; висловлювати думки з приводу прочитаного або проблеми; порівнювати героїв, їхні вчинки; володіти навичками праці з різними джерелами, візуалізувати матеріал, взяти участь у написанні письмової роботи, використовуючи творчі здібності, інтелектуальний ресурс, знання тексту твору.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

13.


    Охріменко, Н. В.
    Борис Антоненко-Давидович. "Слово матері" [Текст] / Н. В. Охріменко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 2(лютий). - С. 36-38
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Мета: стисло ознайомити учнів з віхами життя та творчості Бориса Антоненка-Давидовича, допомогти усвідомити зміст та ідейно-художнє багатство прочитаного твору; розвивати культуру мовлення, спостережливість, логічне мислення школярів, читацький інтерес; виховувати почуття національної гідності, повагу до жінки-матері.


Дод.точки доступу:
Антоненко-Давидович, Борис Дмитрович (1899-1984) \про твір\

Знайти схожі

14.


    Фівко, Е. В.
    Діти в оповіданнях письменників-земляків [Текст] / Е. В. Фівко // Шкільна бібліотека. - 2016. - N 3(березень). - С. 31-32 : ілюстр.
Рубрики: Патріотичне виховання
   Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

Анотація: План-конспект заняття з патріотичного виховання за твором В. Шурапова "Гавроші із Балашівки".


Дод.точки доступу:
Шурапов, Володимир Петрович (р. н. 1928) \про твір\

Знайти схожі

15.


    Буторина, І. І.
    Художнє відображення давнини [Текст] / І. І. Буторина, О. Є. Парфьонова // Шкільна бібліотека. - 2016. - N 1(січень). - С. 32-34
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку за повістю Б. Комара "Векша".


Дод.точки доступу:
Парфьонова, О. Є.; Комар, Борис Панасович (р. н. 1928) \про твір\

Знайти схожі

16.


    Зайцева, Н.
    Два уроки з вивчення творчості Володимира Сосюри [Текст] / Н. Зайцева // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 9(вересень). - С. 21-27. - Зміст: Урок 1 "Володимир сосюра. роздвоєність його душі. Автобіографічний роман "Третя рота" ; Урок 2 "Художня довершеність інтимної лірики поета. Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни, рідної природи і коханої. Поема "Мазепа" (пролог)"
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Сосюра, Володимир Миколайович (1898-1965) \о произв.\

Знайти схожі

17.


    Лілік, О. О.
    Читацька конференція в системі позакласного читання : на матеріалі екзистенціальної прози / О. О. Лілік // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 6(червень). - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
позакласне читання -- читацькі конференції -- екзистенціалізм
Анотація: Автор статті робить спробу схарактеризувати читацьку конференцію як форму проведення уроку з позакласного читання. З цією метою досліджує особливості підготовки й проведення читацької конференції, пропонує орієнтовні моделі читацьких конференцій на основі художніх творів з екзистенціальними мотивами.


Дод.точки доступу:
Андріяшик, Роман Васильвич (1933-2000) \про твір\; Багряний, Іван (1906-1963) \про твір\

Знайти схожі

18.


    Галушко, М.
    Сучасні стратегії розвитку професійної компетентності майбутніх словесників у процесі вивчення повісті О. Довженка "Зачарована Десна" [Текст] / М. Галушко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - N 12(грудень). - С. 16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті робиться спроба проаналізувати сучасні стратегії розвитку професійної компетентності майбутніх словесників.
З метою апробації розробленої моделі управління та механізму управлінського супроводу розвитку професійної компетентності молодих учителів літератури визначено процесуально-особистісний та результативний підходи.
Враховуючи проаналізовані аспекти управління розвитком професійної компетентності майбутнього словесника, запропоновано фрагмент заняття з вивчення повісті О. Довженка «Зачарована Десна».


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

19.


    Мушинська, О. В.
    Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки третій і четвертий [Текст] / О. В. Мушинська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - N 12(грудень). - С. 30-34
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські діаспори--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Тема третього уроку: Улас Самчук "Марія" (роман-хроніка) як художній документ про життя селянської родини в Україні в умовах тоталітаризму. Зображення страшних картин голодомору на прикладі однієї сім'ї. Проблематика твору. Мета: сформувати уявлення про проблематику та ідейно-тематичну основу роману "Марія", особливості його композиції й жанру; удосконалювати навички аналізу літературного твору з огляду на його ідейно-художню цілісність та авторську позицію, у єдності змісту і форми; розвивати інтелектуальні здібності учнів, багатство мовлення й образного мислення; виховувати віру в незнищенність українців, у неминучу перемогу добра над злом.
Тема четвертого уроку: Образ Марії, її символічний зміст та спорідненість з біблійними образами. Утвердження у творі високих моральних якостей українського народу, осуд тих, хто зрікається свого роду, нації. Майстерність письменника у розкритті психології героїв, побудові драматичного сюжету. Мета: простежити етапи життя героїв твору, збагнути їх внутрішній світ; з'ясувати, що вплинуло на їх життєві погляди і дії, осмислити образ Марії як символ України.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас (1905-1987) \про твір\

Знайти схожі

20.


    Назаренко, Л. А.
    Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок другий [Текст] / Л. А. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - N 12(грудень). - С. 26-29
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Тема уроку. «Україна в огні» О. Довженка – твір про трагедію українського народу. Цілі: інтерпретувати кіноповість «Україна в огні»; розпізнавати її характерні риси, особливості жанру, визначати ідейно-тематичну спрямованість художнього твору; висловлювати думки з приводу прочитаного або проблеми; порівнювати героїв, їхні вчинки; володіти навичками праці з різними джерелами, візуалізувати матеріал, взяти участь у написанні письмової роботи, використовуючи творчі здібності, інтелектуальний ресурс, знання тексту твору.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

 1-20    21-40