Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Романи українські -- Методика викладання, 20 ст.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.


    Жовталюк, О. Б.
    Єдність світу природи і дитячої душі у творі "Гуси-лебеді летять" Михайла Стельмаха / О. Б. Жовталюк // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 4. - С. 25-27 : іл.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Мета: допомогти учням усвідомити зв’язок головного героя з природою, привабливість твору, розкрити символіку образу лебедів; формувати вміння обґрунтовувати власне ставлення до прочитаного;розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Стельмах, Михайло Опаносович (1912-1983) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Ю. І.
    Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів- персонажів на основі психології вчинку. Автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, виявлення його духовного потенціалу через осмислення учнями зображених дій.


Дод.точки доступу:
Ткач, Дмитро Васильович (1912-1993) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Охріменко, Н. В.
    Борис Антоненко-Давидович. "Слово матері" [Текст] / Н. В. Охріменко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 2(лютий). - С. 36-38
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Мета: стисло ознайомити учнів з віхами життя та творчості Бориса Антоненка-Давидовича, допомогти усвідомити зміст та ідейно-художнє багатство прочитаного твору; розвивати культуру мовлення, спостережливість, логічне мислення школярів, читацький інтерес; виховувати почуття національної гідності, повагу до жінки-матері.


Дод.точки доступу:
Антоненко-Давидович, Борис Дмитрович (1899-1984) \про твір\

Знайти схожі

4.


    Черненко, В.
    Вічна загадка любові : за ноелою Гр. Тютюнника "Три зозулі з поклоном" / В. Черненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 21-23 : іл.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір Михайлович (1931-1980) \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Єременко, О. Р.
    Вивчаємо роман "Диво" Павла Загребельного / О. Р. Єременко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 3. - С. 35-37
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Автор статті розробила різнотипні тести, цікаві завдання і запитання для самоперевірки і контролю, що допоможуть учителю організувати дослідницьку роботу над текстом нововведеного до шкільної програми з української літератури роману «Диво» П. Загребельного.


Дод.точки доступу:
Загребельний, Павло Архипович (1924-2009) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Мушинська, О. В.
    Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки третій і четвертий [Текст] / О. В. Мушинська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - N 12(грудень). - С. 30-34
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські діаспори--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Тема третього уроку: Улас Самчук "Марія" (роман-хроніка) як художній документ про життя селянської родини в Україні в умовах тоталітаризму. Зображення страшних картин голодомору на прикладі однієї сім'ї. Проблематика твору. Мета: сформувати уявлення про проблематику та ідейно-тематичну основу роману "Марія", особливості його композиції й жанру; удосконалювати навички аналізу літературного твору з огляду на його ідейно-художню цілісність та авторську позицію, у єдності змісту і форми; розвивати інтелектуальні здібності учнів, багатство мовлення й образного мислення; виховувати віру в незнищенність українців, у неминучу перемогу добра над злом.
Тема четвертого уроку: Образ Марії, її символічний зміст та спорідненість з біблійними образами. Утвердження у творі високих моральних якостей українського народу, осуд тих, хто зрікається свого роду, нації. Майстерність письменника у розкритті психології героїв, побудові драматичного сюжету. Мета: простежити етапи життя героїв твору, збагнути їх внутрішній світ; з'ясувати, що вплинуло на їх життєві погляди і дії, осмислити образ Марії як символ України.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас (1905-1987) \про твір\

Знайти схожі

7.


    Жила, С. О.
    Вивчення історичного роману Миколи Вінгарновського "Северин Наливайко" в школі / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 10. - С. 23-29 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Історичні романи--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: У статті проаналізовано історичну основу і художні особливості роману Миколи Вінграновського "Северин Наливайко", запропоновано методичні рекомендації для вивчення твору на уроках української літератури


Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола Степанович (1936-2004) \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Жила, С. О.
    Вивчення дилогії Семена Скляренка "Святослав" і "Володимир" у вищій школі. Історичні й літературні діалоги / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 5(травень). - С. 24-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Історичні романи--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Літературні діалоги
Анотація: У статті розглянуто ефективність проведення історичних і літературних діалогів під час вивчення дилогії Семена Скляренка "Святослав" і "Володимир" у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Скляренко, Семен Дмитрович (1901-1962) \про твір\

Знайти схожі

9.


    Якобчук, Я.
    Вчимося розуміти те, що написано, і розуміти навіть те, що не написано : текст і підтекст роману В. Підмогильного "Місто", 11 клас / Я. Якобчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 24-26 : іл.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку


Дод.точки доступу:
Підмогильний, Валер'ян Петрович (1901-1937) \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Фівко, Е. В.
    Діти в оповіданнях письменників-земляків [Текст] / Е. В. Фівко // Шкільна бібліотека. - 2016. - N 3(березень). - С. 31-32 : ілюстр.
Рубрики: Патріотичне виховання
   Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

Анотація: План-конспект заняття з патріотичного виховання за твором В. Шурапова "Гавроші із Балашівки".


Дод.точки доступу:
Шурапов, Володимир Петрович (р. н. 1928) \про твір\

Знайти схожі

11.


    Зайцева, Н.
    Два уроки з вивчення творчості Володимира Сосюри [Текст] / Н. Зайцева // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 9(вересень). - С. 21-27. - Зміст: Урок 1 "Володимир сосюра. роздвоєність його душі. Автобіографічний роман "Третя рота" ; Урок 2 "Художня довершеність інтимної лірики поета. Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни, рідної природи і коханої. Поема "Мазепа" (пролог)"
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Сосюра, Володимир Миколайович (1898-1965) \о произв.\

Знайти схожі

12.


    Бабійчук, Т. В.
    Добро і зло у романі "Правда і кривда" Михайла Стельмаха [Текст] : заняття літературного гуртка / Т. В. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 5. - С. 33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Учнівські гуртки
   Українська література, 20 ст.

   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

Анотація: План-конспект заняття. Мета: ознайомити студентів з творчою біографією Михайла Стельмаха


Дод.точки доступу:
Стельмах, Михайло Опаносович (1912-1983) \о произв.\
Є примірники у відділах:
(12.07.2010р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Білоус, Н. М.
    Застосування мультимедійних технологій під час вивчення кіноповісті О. Довженка «Україна в огні» / Н. М. Білоус // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби навчання -- міжпредметні зв’язки
Анотація: У статті проаналізовано технологію застосування мультимедійних засобів навчання на уроці літератури під час вивчення кіноповісті Олександра Довженка «Україна в огні» на тлі історичних подій. Обґрунтовано думку про те, що використання мультимедійних технологій підвищує ефективність засвоєння виучуваного матеріалу, допомагає створити конкретне, наочно-образне уявлення про художній твір.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

14.


    Мовчан, О. А.
    Захисто проекту "Уроки життя і людської долі" / О. А. Мовчан // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 36-38
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку з вивчення повісті Б. Харчука "Планетник".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Тебешевська, О. С.
    "Курилась заметілями дорога..." : урок за трилогією Романа Купчинського "Заметіль", 10 клас / О. С. Тебешевська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 7/8. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів із постаттю Р. Купчинського та його трилогією "Заметіль". Роман цей умовно можна назвати художньо-документальним чи художньо-біографічним, бо розповідає він про події Першої світової війни, участь у ній українських січових стрільців, патріотичний підйом галичан, страшну поразку та розчарування українців після кількох років надії на те, що Україна здобуде незалежність. Роман Купчинський провів на фронтах війни шість років. Він зсередини знав те, про що писав у романі. Тому і сприймається твір як розповідь-сповідь людини, що пережила бачене


Дод.точки доступу:
Купчинський, Роман Григорович (1894-1976) \о произв.\
Є примірники у відділах:
(20.11.2010р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Жила, С. О.
    "Майстер творення світів" : вивчення епопеї Володимира Дрозда "Листя землі" у вищій школі / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 9. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Автор пропонує методичні рекомендації вивчення епопеї Володимира Дрозда "Листя землі" на філологічних факультетах вищої школи за допомогою лекційного й семінарського занять.


Дод.точки доступу:
Дрозд, Володимир Григорович (1939-2003) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Назаренко, Л. А.
    Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти / Л. А. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 17-21
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
нові інформаційні технології -- інформаційно-творча особистість -- модель -- комп'ютерні технології
Анотація: У статті представлено моделі алгоритмів побудови різних типів уроків української літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (за концепцією В. Шуляра), подано рекомендації співробітництва вчителя літератури й учня-читача. Запропоновано фрагмент можливого конспекту уроку з теми "Олександр Довженко - поет екрану, митець феноменальних можливостей, першокласний майстер світового кіно"


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

18.


    Лінкевич, Л.
    На зорі української фантастичної прози: "Господарство доктора Гальванеску" Юрія Смолича - зразок гостросюжетної фантастико-пригодницької літератури [Текст] / Л. Лінкевич // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 5. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Фантастичні романи--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Методичні рекомендації з вивчення теми


Дод.точки доступу:
Смолич, Юрій Корнійович (1900-1976) \о произв.\
Є примірники у відділах:
(22.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.


    Неживий, О. І.
    Навчальна книга - взірець шкільного літературознавства / О. І. Неживий // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 12. - С. 36
Рец. на кн. : Куцевол, Ольга Миколаївна. "Народився він для бою..." : вивчення творчості Івана Багряного в школі : метод. посібник / Ольга Миколаївна Куцевол. - Вінниця: ТОВ "ЛАндо ЛТД", 2011. — 288 с.

Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські діаспори--Персоналії, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Куцевол, Ольга Миколаївна (д-р пед. наук, професор, зав. кафедри методики філол. дисциплін Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. М. Коцюбинського); Багряний, Іван (1906-1963) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Назаренко, Л. А.
    Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок третій [Текст] / Л. А. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 1(січень). - С. 22-26
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Тема уроку. «Україна в огні» О. Довженка – твір про трагедію українського народу. Цілі: інтерпретувати кіноповість «Україна в огні»; розпізнавати її характерні риси, особливості жанру, визначати ідейно-тематичну спрямованість художнього твору; висловлювати думки з приводу прочитаного або проблеми; порівнювати героїв, їхні вчинки; володіти навичками праці з різними джерелами, візуалізувати матеріал, взяти участь у написанні письмової роботи, використовуючи творчі здібності, інтелектуальний ресурс, знання тексту твору.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

 1-20    21-40